|

بررسی استایل ملکه هلند

نگاهی به استایل سلطنتی و اکسسوری های خاص ملکه ماکسیما؛ ملکه هلند بازی با رنگ هارو بلده!

ملکه هلند

جالب است که بدانید ملکه ماکسیمای هلند همسر پادشاه کشور هلند همانند کیت میدلتون به عنوان فردی شیک پوش و خوش استایل شناخته می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ملکه ماکسیما (Queen Maxima) همسر پادشاه هلند، در بوئنوس آیرس آرژانتین در تاریخ 17 مه 1971 متولد شد. او در منطقه بوئنوس آیرس بزرگ شد و در یک مدرسه دو زبانه تحصیل کرد و در سال 1995 از رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد. ویلم الکساندر در ماه آوریل سال 1999 در سویل اسپانیا، در نمایشگاه بهاره سالانه با ماکسیما آشنا شد. این ملکه 45 ساله حضوری قابل توجه در فعالیت های اجتماعی دارد و همیشه نگرانی‌های خاصی در مورد مهاجران دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ملکه هلند در لیست زیباترین زنان جهان که بالای ۴۰ سال سن دارند جای گرفته است و یکی از خوش لباس‌ترین ملکه های جهان است. ملکه ماکسیمای هلند طی سال‌ های قبل از رسیدن به این جایگاه در زمینه‌هایی همچون تدریس، مدیریت شرکت‌ های هواپیمایی آرژانتین و همچنین کار در چند بانک اروپایی فعالیت داشته است. این ملکه خوش پوش یکی از طرفداران دنیای مد و است و بیشتر لباس های خود را به برندهای به نام و بزرگ در این زمینه سفارش می دهد، برای مثال برند شنل یکی از برندهای مورد علاقه این ملکه زیبا و خنده رو می باشد.

یکی از ویژگی هایی که در استایل خاندان سلطنتی هلند بسیار دیده می شود و نیز زیباترین ملکه جهان هم تقریبا شروع کننده آن بود، استفاده از رنگ های شاد و شارپ است. تا حدی که می توان گفت خاندان سلطنتی هلند جسور پوش هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های ملکه خوش پوش و جذاب هلند آشنا شوید.

ملکه هلند

ملکه هلند

ملکه هلند در مراسم های رسمی و تاج گذاری های

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم ملکه هلند یکی از خوش پوش ترین ملکه های جهان است که با توجه استاندارد های موجود دنیای مد و فشن پیش می رود. البته شاید ندانید که انتخاب لباس سلطنتی اصلا کار راحتی نیست زیرا جدا از اینکه استایل انتخابی باید لوکس و برازنده یک ملکه باشد باید دارای فاکتوهای پوششی خاندان سلطنتی هم باشد. البته شاید به نظر کمی عجیب باشد ولی محدودیت ها و یا می توان گفت استانداردهای سلطنتی هر کشور می تواند با کشور دیگر متفاوت باشد، ولی عموما همه آن ها دارای یک سری کلیات هستند و شاید در جزئیات کمی متفاوت باشند. ملکه ماکسیما برای شرکت در مراسم های رسمی معمولا مانند هر ملکه شیک پوش دیگری پیراهن های بلند و دارای دنباله را انتخاب می کند.

ملکه هلند

ملکه هلند

ملکه هلند

ملکه ماکسیما در تعطیلات و سفرهای ساحلی چی می پوشد؟

یکی از جدیدترین لباس هایی که می توان برای سفر انتخاب کرد پیراهن ساحی است، ملکه ماکسیما هم مانند هر ملکه شیک پوش دیگری طبیعی استکه برای اوقات فراغت خود استایل راحت تری را انتخاب کند. البته اگر نخواهیم از حق بگذریم او در هر استایلی برازنده ترین حالت ممکن را دارد، پس می توان گفت حتی با پیراهن های ساحلی هم می توان به راحتی تشخیص داد او یک ملکه است. ملکه ماکسیما معمولا لباس های روزمره خود را هم از رنگ های روشن و به همراه اکسسوری انتخاب می نماید. برای مثال ملکه ماکسیما حتی از ترکیب رنگ‌ های شاد هراسی ندارد و معتقد است یک ملکه هم می‌تواند رنگ‌ های شاد و درخشان و لباس‌ های گل گلی بپوشد.

ملکه هلند

ملکه هلند

کلاه و اکسسوری پای ثابت استایل ملکه زیبای هلند

لباس های ملکه ماکسیمای هلند همیشه با دقت و وسواس خاصی انتخاب می‌ شوند، ولی جالب است که بدانید علاوه بر لباس ها او از کلاه و اکسسوری های خاص و جذابی استفاده می کند. برای مثال ملکه ماکسیما برای همه مراسم هایی که در آن ها تاج به سر ندارد از کلاه استفاده می کند و یا حتی می توان گفت برای استایل روزمره خود هم کلاه و اکسسوری پای ثابت استایل او محسوب می شوند. برای مثال یکی از اکسسوری هایی که همیشه همراه او است یک دستبند الماس نیز می باشد که آن را در تولد 50 سالگی اش هدیه گرفته و این دستبند حاوی حرف اول نام همسرش و سه دخترشان یعنی ولیعهد پرنسس آمالیا، پرنسس الکسیا و پرنسس آریانه است. در قسمت پایین چند نمونه از این اکسسوری های جذاب و در عین حال لوس را خواهید دید.

ملکه هلند

ملکه هلند

اگر دوست دارید با زیباترین ملکه های جهان و استایلشان آشنا شوید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها