|

استایل با مانتو عبایی

مانتو عبایی را چگونه ست کنیم؟ کی فکرشو میکرد یه مانتو از صحراهای عربستان بشه ترند 2023

مانتو عبایی

مانتوهای بلند جزو مانتوهای پرطرفدار تابستانی هستند که همه خانم ها در هر سن و سبک استایلی از آن استقبال می کنند با اینکه ست کردن سختی دارند.…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو بلند جزو مانتوهای پرطرفدار فصل زیبای تابستان است که همه خانم ها در هر سن و سبک استایلی از آن استقبال می کنند، با اینکه ست کردن نسبتا سختی را در استایل دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از مانتوهای بلند ترند سال 1402 مانتو عبایی است، بله دقیقا همان عبایی که از دل صحراهای عربستان ظهور کرده است. مانتو عبایی یکی از استایل‌ هایی است که برای زنان محجبه در سراسر دنیا جذابیت دارد، اما این موضوع دلیل نمی‌ شود که تنها زنان محجبه از آن استفاده کنند. بسیار دیده شده که زنانی با مسلک متفاوت، به خاطر استایل خاص آن یک مدلش را در کمدشان نگهداری می‌ کنند. برای مثال ما در دنیای مد و فشن در سال های اخیر بسیار حتی شاهد پیراهن های رسمی و مجلسی عبایی بوده ایم، برای نمونه هم می توان به استایل ملکه رانیا زیباترین ملکه جهان اشاره کرد. او یکی از شیک پوش ترین مقامات سلطنتی در خاورمیانه است که بارها از عبا برای استایل های جذاب خود استفاده کرده است. البته خوب است که بدانید مانتوهای عبایی هم مانند هر مدل لباس دیگر دارای مدل های متنوع و بسیار جذاب هستند، که قبل از انتخاب بهتر است انواع آن را بشناسید.

پس فراموش نکنید که مانتوی عبایی یا عبا دیگر تنها لباس خاص زنان عرب به شمار نمی‌ آید و بخشی ار دنیای مد شده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو عبایی برای استایل تابستانی 1402 خود آشنا شوید.

مانتو عبایی

مانتو عبایی

مانتو عبایی جلوباز؛ ترند جذاب خاورمیانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مانتو عبایی در دنیای مد و فشن دارای طراحی های مختلف و یا حتی متفاوتی از عبای سنتی و عربی می باشد. البته فراموش نکنید که امسال همه مدل این مانتو چه نوع سنتی و چه نوع مدن آن از ترندهای جذاب خاورمیانه به حساب می آیند. پس اگر برای تابستان امسال به دنبال یک مانتو خنک و در عین حال راحت و ترندی می باشید مانتو عبایی برای شما گزینه مناسبی است. شما می توانید مانتو عبایی خود را به وسیله یک شلوار واید لگ کوتاه و یک صندل بندی تخت ست کنید تا استایلی تابستانی و جذاب داشته باشید. البته از کفش های پاشنه بلند هم می شود به جای صندل تخت استفاده کرد، انتخاب کفش در این استایل تا حدودی سلیقه ای می باشد.

مانتو عبایی

مانتو عبایی

مانتو عبایی یا کفتان؟ عربستان کشور تاثیرگذار دنیای مد

عبا به لباس‌ هایی گشاد و بلند با آستین‌ های بلند گفته می‌ شود که به روی لباس دیگری پوشیده می‌ شوند. عباها در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف وجود دارند که رنگ مشکی پرطرفدارترین آن‌ ها است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید لباس اغلب زنان عرب خواه با حجاب در شهرهای مذهبی مدینه و مکه، خواه در شهرهایی مثل ریاض و بدون حجاب سر عبا می باشد. البته امروزه نه تنها در شهرهای بی حجاب عربستان بلکه در تمام کشورهای حاشیه خلیج فارسو یا حتی کشورهای اروپایی مانتو عبایی به عنوان مانتو یا پیراهن استفاده می شود. این نوع مانتو عبایی ست کردن راحتی دارد و شما باید فقط به انتخاب کفش و شال فکر کنید، البته از اکسسوری هایی مانند کمربند هم می توانید برای جذابیت بیشتر استایل خود استفاده کنید.

مانتو عبایی

مانتو عبایی

مانتو عبایی کوتاه؛ عبا را متفاوت تجربه کنید

در سال‌ های اخیر کشور عربستان سعی کرده عبا را به عنوان لباس فرهنگی و نه لباس زنان مسلمان به جهان معرفی کند. برخی از طراحان عرب با طراحی مدل‌ هایی جدید برگرفته از عبا، مجموعه‌ های خود را در فرانسه و ایتالیا به نمایش گذاشتند که برخی از مدل های این مجموعه تبدیل به ترندی جذاب در کل دنیا شد. مانتو عبایی کوتاه یکی از این مدل ها است، پس اگر از عباهای بلند استقبال نمی کنید، می توانید برای تابستان یک مانتو عبایی کوتاه انتخاب نمایید و آن را با شلوار بوت کات پارچه ای ست نمایید تا استایلی جذاب را تجربه نمایید.

مانتو عبایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها