|

استایل زنانه با سارافون و کت

مانتو رو که هر فصلی میشه پوشید؛ تابستون وقت تجربه های جدیدی مثل کت و سارافونِ

کت و سارافون

کت و سارافون از آن دسته لباس های هنری، بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد که در کمد لباس اکثر بانوان مدل های زیبایی از آن را می توان مشاهده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از نکته هایی که باعث می شود ما خوش استایل و شیک دیده شویم این است که بدانیم چه لباسی را در چه فصل یا موقعیتی باید استفاده کنیم. برای مثال سارافون یکی از لباس هایی است که در فصل تابستان برای استایل شما معجزه می کند ولی در عوض گزینه مناسبی برای استایل زمستانی نمی باشد. کت و سارافون از آن دسته لباس های هنری، بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد که در کمد لباس اکثر بانوان مدل های زیبایی از آن را می توان مشاهده  کرد. البته دقت کنید که انتخاب سارافون برای استایل تابستانی اصلا کار آسونی نمی باشد زیرا ممکن است با کوچکترین اشتباهی که برای ست کردن آن مرتکب می شوید استایلی بچگانه و نامرتب پیدا کنید. در کل فراموش نکنید که انتخاب لباس زیبا نقش مهمی در زیبایی استایل خانم ها ایفا می کند، پس پوشیدن کت و سارافون که از تنوع بالایی برخوردار هستند ممکن است در انتخاب کمی شما را دچار سردرگمی کند که البته جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا در ادامه این مقاله می توانید با انواع استایل با سارافون آشنا شوید و با معجزه این لباس خاص به جای مانتو در استایل تابستانی آشنا شوید.

پس فرقی نمی کند که به پیاده روی، خرید، کار یا به مهمانی بروید، در هر حال سارافون یک گزینه عالی برای فصل تابستان است. البته در انتخاب سارافون بیشتر از مانتو دقت نمایید زیرا ممکن است همانطور که بالا اشاره کردیم شما را بچه تر از سن واقعیتان نشان دهند.

سارافون+و+کت

سارافون و کت

سارافون و کت مجلسی؛ ترندهای سوزن دوزی شده را فراموش نکنید

یکی از گزینه های ترند و دوست داشتنی در 1402 سارافون و کت های سوزن دوزی شده هستند؛ بله همانطور که می دانید کت سوزن دوزی جزو ترندهای محبوب سال جدید هستند. البته فراموش نکنید که این نوع سارافون های بلند و به همراه کت برای استایل های رسمی و مجلسی پیشنهاد می شوند و شما برای ست کردن آن ها بهتر است که از کفش پاشنه بلند و یا کیف های کوچک دستی یا کلاچ کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که برای تکمیل استایل های اینچنینی بهتر است که از یک مینی اسکارف یا شال ساده استفاده کنید تا از جذابیت کت خود نکاهید.

سارافون و کت

سارافون و کت

اگر هنری پوش هستید سارافون سنتی را حتما امتحان کنید

یکی از ویژگی های استایل های هنری این است که از لباس های هنری و طرح دار در آن ها بسیار استفاده می شود. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که لباس های خاص و سنتی را ترجیح می دهید بهتر است که به جای مانتو و یا یک سارافون ساده یک سارافون و رویه سنتی را انتخاب نمایید. در این مدل از سارافون ها معمولا یک کمربند پارچه ای از خود پارچه سارافون وجود دارد که نمای آن را جالب تر می کند که اگر در قسمت کمر دارای اضافه وزن نیستید می توانید کمربند را بیندید زیرا این بستن کمربند اگر چاق باشید شما را درشت تر از آنچه هستید نشان خواهد داد.

سارافون و کت

سارافون+و+کت (1)

سارافون و شومیز بپوشید؛ البته خیلی با احتیاط

در ابتدا ممکن است فکر کنید به محض خرید یک سارافون مناسب همه چیز حل خواهد شد، اما پوشیدن سارافون راه های خاص خود را دارد. به همین دلیل است که یک نفر در سارافون تابستانی خود می درخشد و شخص دیگری غیر معمول و خنده دار به نظر می رسد. یکی از ایده های جذاب برای ست کردن سارافون این است که به جای کت از شومیز استفاده کنید، البته فراموش نکنید که شومیز انتخابی حتما باید ساده و دارای هارمونی رنگی با سارافون شما باشد تا با استایل شما کمک کند در غیر اینصورت استایل شما را خراب می کند.

سارافون و کت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها