|

مانتو کوتاه را چگونه ست کنیم؟

مانتو کوتاه را با چه شلوارهایی میشه ست کرد؟ یادت نره هر شلواری مناسب هر استایلی نیست!

مانتو کوتاه

داشتن استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیایید، پس بهتر است ست کردن انواع مانتو را با شلوار بلد باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1
شایانیوز- انتخاب شلوار متناسب با نوع مانتو همیشه یکی از دغدغه های خانم های شیک پوش و اهل دنیای مد بوده است. ولی دیگر جای نگرانی نیست، پس اگر می‌ خواهید با خرید یک مانتو کوتاه و ست کردن آن با شلوار مناسب به حداکثر جذابیت برسید فقط کافی است از برخی نکات مهم درباره چگونگی ست کردن مانتو کوتاه با شلوارهای مختلف آگاه باشید و درک صحیحی از زیبایی شناسی، سلیقه، مُد و هنجارهای هر منطقه داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا شلوار مناسب برای ست کردن با مانتو کوتاه آشنا شوید. البته درست ست که همیش اولین پیشنهادها از ترندهای دنیای مد می باشد ولی در انتخاب ترندها هم دقت نمایید، زیرا ممکن است برای مثال شلوار ترند 1402 که شلوار بگ می باشد اصلا به شما و یا نوع استایل شما نیاید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید خانم هایی که قد متوسط و کوتاه دارند انتخاب‌ های گسترده و خوبی برای ست کردن مانتو کوتاه با شلوار خواهند داشت به شرط آن که فرم اندام و خصوصا پاهای آنها به صورتی باشد که به مانتوی کوتاه بیاید. انواع شلوار زنانه پارچه ای و جین به خصوص شلوارهای جذب و تنگ برای ست کردن با مانتوی کوتاه چنین خانم هایی مناسب است.
البته فراموش نکنید که نوع مانتو کوتاه و سبک استایل شما هم تاثیر بسیار زیادی بر روی نوع شلوار انتخابی خواهد داشت، پس حتما قبل انتخاب شلوار به سبک استایل خود دقت نمایید.

مانتو کوتاه را چگونه ست کنیم؟

مانتو کوتاه را چگونه ست کنیم؟

مانتو کوتاه و معجزه شلوار بگ؛ کلاسیک و کژوال نداره با هر سبکی ستش کن

یکی از ترندهای محبوب فصل تابستان مخصوصا در تابستان امسال شلوار بگ است؛ شلوار بگ نوعی شلوار آزاد است که تن خور راحت و خنکی دارد، پس اگر از شلوارهای جذب و گرم کلافه شده اید و می خواهید همانطور که شیک و ترند هستید راحت لباس بپوشید شلوار بگ بهترین گزینه برای ست کردن مانتو کوتاه شما خواهد بود. جالب است که بدانید فرقی ندارد کلاسیک می پوشید یا کژوال، هر کدام را که استفاده کنید می توانید از شلوار بگ مناسب آن استایل استفاده کنید. برای مثال در استایل های کژوال می توانید از بگ های جین و در استایل های رسمی و کلاسیک از بگ های پارچه ای استفاده کنید.

مانتو کوتاه را چگونه ست کنیم؟

مانتو کوتاه را چگونه ست کنیم؟

فراموش نکنید که شلوار راسته را با هر مانتویی می توانید ست کنید

اگر هنوز یک شلوار راسته در کمد خود ندارید، وقتش رسیده است که این شلوار کلاسیک را خریداری کنید. زیرا شلوارهای جین اسکینی کم کم در حال کمرنگ شدن هستند، پس شاید بهتر باشد به فکر خرید شلوارهای جین راسته باشید. اگرچه که ست کردن و داشتن استایل با این سبک شلوار زنانه اندکی سخت‌ تر از جین‌ های اسکینی است ولی اصلا جای نگرانی نیست چون مانتوهای کوتاه در این زمینه به یاری شما آمده اند. شما می توانید برای ست کردن مانتوهای ساده و کوتاه هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید به سادگی از شلوار های راسته جین و پارچه ای کمک بگیرید.

مانتو کوتاه را چگونه ست کنیم؟

مانتو کوتاه را چگونه ست کنیم؟

شلوار مام استایل یا مام فیت هم که رفیق هر مانتویی هستند

شلوار مام استایل و مام فیت دو نوع از شلوار‌های پرطرفدار به خصوص در میان خانم های جوان هستند. این دو مدل شلوار در دهه نود میلادی از ترند‌های اصلی بوده‌ اند و امروزه نیز طراحان گامی به عقب برداشته و دوباره این دو مدل را زنده کرده‌ اند. شلوار مام استایل و مام فیت، در نگاه اول ممکن است شبیه یکدیگر باشند ولی تفاوت هایی دارند. برای مثال شلوار مام فیت همانطور که از نامش پیدا است جذب تر از شلوار مام استایل است. البته فرقی ندارد برای ست کردن با مانتو کوتاه کدام را انتخاب نمایید، در هر صورت این دو شلوار گزینه مناسبی برای مانتو کوتاه محسوب می شوند.

مانتو کوتاه را چگونه ست کنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی