|

دامن را با چی بپوشیم؟

همیشه میتونی شلوار بپوشی ولی فصل بهار با دامن قشنگ تره؛ انواع استایل بهاری با دامن

انواع دامن

شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که بیشتر مواقع دوست دارید دامن به پا کنید. در هر حال دامن یکی از اولین و محبوب‌ ترین لباس‌ های زنانه است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- همانند شلوار جین‌ ها ، دامن‌ ها نیز انواع مختلف دارند که شناخت آن‌ ها و فرمی که به اندام شما می‌ دهند می‌ تواند شما را در انتخاب مناسب‌ ترین دامن، با توجه به اندامتان، کمک کند. فراموش نکنید که دامن یکی از اولین و محبوب‌ ترین لباس‌ های زنانه است. حال اگر می خواهید بهار امسال را متفاوت و شیک بگذرانید بهتر است که جای شلوار پارچه ای از دامن استفاده کنید، شاید اولین سوالی که ذهنتان را درگیر کند این است که چگونه می توان دامن را با مانتو و یا آیتم های دیگر ست کنید. ولی در جواب باید بگوییم که ست کردن دامن ها در استایل اصلا کار سختی نیست، شما می توانید با انتخاب نوع دامن مناسب برای خود و رعایت چند نکته اصلی در ست کردن آن ها می توانید استایل بهاری خود را از این رو به اون رو کنید. فراموش نکنید برای اینکه دامنی که انتخاب می‌ کنید متناسب با سبک پوشش و اندام شما باشد، علاوه بر طرح و رنگ و جنس پارچه باید به مدل دامن و برش آن هم توجه کنید.

دامن‌ ها در طول زمان تنوع بسیاری زیادی پیدا کرده‌اند؛ از تغییر در قد آن‌ ها گرفته تا برش و مدل دوخت و… با انتخاب دامن مناسب می‌ توانید مشکلاتی را که در اندام وجود دارد بپوشانید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با دامن آشنا شوید.

استایل با دامن

استایل با دامن

بهار را با وست و دامن امتحان کنید

دامن ها انواع مختلفی دارند و شما برای استایل بهاری خود بهتر است دامن های نخی و کلوش را انتخاب کنید. این مدل‌ ها ممکن است قد متفاوتی داشته باشند؛ از دامن بسیار کوتاه گرفته تا دامن با قد کامل که برای ست کردن با وست نوع های بلند آن ها مناسب تر است. دامن های کلوش از کمر شروع می‌ شود و به باسن نمی‌ چسبد در نتیجه اندام را برجسته نشان نمی‌دهد، به همین دلیل حالت نسبتا گشاد دامن، نیازی به چاک در پهلو یا پشت ندارد تا به راحتی راه بروید. به عنوان اکسسوری شما می توانید از کمربند برای تزئین و نگه داشتن آن در قسمت کمر استفاده نمایید.

استایل با دامن

پانچو و دامن بپوشید؛ نترسید و از کلیشه ها دوری کنید

رفته رفته، اندازه قد و گشادی دامن‌ ها کاهش پیدا کرد. امروز، دامن‌ های کوتاه، بلند، تنگ و گشاد، همه و همه، طرفداران مختص به خودشان را دارند. دامن به قدری در استایل خانم‌ ها اثرگذار است که نمی ‌توان از آن چشم‌ پوشی کرد، در نتیجه بهتر است که برای ست کردن پانچوهای نخی و تابستانی از دامن استفاده کنید. شما می توانید از دامن های ست و یا با برش های مربعی استفاده کنید. این دامن ها برش مربعی شکل دارد و در چهار قسمت، گوشه‌ های تیز آن رو به پایین ادامه پیدا می‌ کند، برش آن ممکن است به جای مربع، مستطیل باشند.

استایل با دامن

استایل با دامن

سارافون و شومیز بپوشید؛ استایل بهار را متفاوت تجربه کنید

دامن‌ هایی که در اغلب مواقع به صورت گشاد و در فصل تابستان استفاده می‌ شوند، قد آن‌ ها تا روی مچ پا می‌ رسد. اگرچه از این مدل دامن در فصل تابستان بسیار استفاده می‌ شود اما دامن‌ های ماکسی می‌ توانند استایل‌ های جذابی برای فصل پاییز و زمستان نیز داشته باشند. حال اگر یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار این است که سارافون های ماکسی را با شومیز ست کنید و استایل متفاوتی را تجربه کنید.

استایل با دامن

استایل با دامن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها