|

انواع رژگونه و تفاوت هایشان

آشنایی با انواع رژگونه؛ میدونستی نوع رژگونه رو باید با توجه به نوع پوستت انتخاب کنی!

رژگونه مایع

شناخت انواع رژگونه آرایشی و کاربرد هر یک از آن ها می تواند به شما کمک کند تا مناسب ترین رژگونه را برای آرایش خود استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شناخت انواع رژگونه آرایشی و کاربرد و نوع استفاده هر یک از آن ها می تواند به شما کمک کند تا از بهترین و مناسب ترین رژگونه را در آرایش خود استفاده کنید و نتیجه مطلوب بگیرید. بسیاری از افراد فکر می کنند رژگونه ها تنها به شکل پودر وجود دارند که نوع رایج رژگونه در بازار است، اما باید بدانید که انواع رژگونه آرایشی در شکل های مختلفی تولید شده است و رژگونه پودری تنها یک نوع از رژگونه است. اگر بخواهیم به انواع رژگونه اشاره کنیم باید بگوییم که رایج ترین و پرکاربردترین نوع های رژگونه را می توان رژگونه مایع، رژگونه پودری، رژگونه استیکی، رژگونه کرمی به رژگونه ژلی نام برد. برای آشنایی بیشتر برای ویژگی های نوع های مختلف رژگونه باید بگوییم که برای مثال اگر به دنبال یک درخشش طبیعی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم رژگونه کرمی را امتحان کنید. رژگونه کرمی معمولا بافت چرب دارد و توصیه می شود بیشتر برای پوست خشک مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از رژگونه کرمی، درخشش شفافی روی پوست صورت ایجاد می کند و برای مدت طولانی ماندگاری دارد. همیشه سعی کنید مقداری از رژگونه کرمی را روی بینی و گونه ها بزنید تا چهره شما براق و لطیف به نظر برسد.

در کل استفاده درست از رژگونه باعث می شود صورت رنگ و رو رفته یا رنگ پریده تبدیل به صورتی شاداب و درخشان شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع رژگونه آرایشی آشنا شوید.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه مایع؛ مژده به افرادی که پوست خشک دارند

رژگونه مایع نوعی رژگونه است که جدیدا جزو ترندهای آرایش محسوب می شود. رژگونه مایع را می توان با استفاده از انگشتان و یا براش بر روی گونه ها زد و به آرامی پخش کرد. رژگونه های مایع معمولا رنگ زیادی به گونه های می دهند به همین دلیل باید از آن ها با دقت زیادی استفاده کرد. این رژگونه ها معمولا منافذ پوست را مسدود می کنند به همین دلیل بهتر است افرادی که پوست خشک دارند از این رژگونه استفاده کنند ولی در عوض این مدل رژگونه برای افرادی که پوست چربی دارند اصلا پیشنهاد نمی شود زیرا باعث چرب تر دیده شدن پوست شما دیده می شود.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه پودری؛ آسان و حرفه ای آرایش کنید

یکی دیگر از نوع های رایج رژگونه را می توان، رژگونه پودری دانست. این نوع رژگونه بیشتر برای پوست‌ های چرب توصیه می‌ شود زیرا چربی پوست را جذب می‌ کند و حالت مخملی به پوست می‌ دهد. اگر می‌ خواهید یک رژگونه برای استفاده روزانه خود خریداری کنید، نمونه‌ های پودری بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. رژگونه های پودری را بر خلاف نوع مایع باید با براش مخصوص بزنید و برای این کار فقط کافی است که با براش مقداری از رژگونه را بردارید و در زیر خط استخوان گونه بزنید و با براش دیگری روی استخوان گونه را هایلایتر بزنید و خط بین آن ها را محو نمایید. اگر کمی در آرایش مبتدی هستید این نوع رزگونه را امتحان کنید زیرا این نوع استفاده آسان تری دارد.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه استیکی؛ مناسب برای همه پوست ها

رژگونه های استیکی حالت جامد دارند و بسته بندی آن ها به فرم رژ لب است، این رژگونه ها را معمولا به صورت ضربه ای روی پوست می زنند و در ادامه با بیوتی بلندر آن را فید می کنند. البته در صورت لزوم برای پخش کردن آن بر روی گونه ها از انگشت خود هم می توانید استفاده کنید. زدن این رژگونه هم مانند نوع بالایی آسان است و شما می توانید به سادگی از ان ها استفاده کنید. این نوع رژگونه ها از نوع های کرمی و یا مایع بافت سبک تری دارند و می توان گفت تا حدودی برای همه نوع ها مناسب هستند. البته پیشنهاد ما برای افرادی که پوست چرب دارند همچنان رژگونه پودری است.

انواع رژگونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها