|

شلوار بگ را چگونه ست کنیم؟

صفر تا صد ست کردن شلوار بگ؛ چه کلاسیک میپوشی چه کژوال تابستون امسال بگ یادت نره

استایل با شلوار بگ

در دهه 90 میلادی، شلوار های جین بگ، از جمله استایل های خیابانی و زیر زمینی محسوب می شدند که ستارگان هیپ پاپ بیشتر از آنها استفاده می کردند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال‌ های اخیر طراحان لباس‌ بیش از پیش، راحتی افراد را معیار طراحی‌ های خود قرار داده‌اند. پس حتما متوجه شده‌ اید که لباس‌ های اورسایز و آزاد تا چه حد ترند شده اند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از این طرح‌ ها شلوار بگ است که از سال‌ های دور بار دیگر به کمد لباس‌ های ما راه پیدا کرده و اتفاقا مورد استقبال خوبی به خصوص از سمت خانم های جوان قرار گرفته است. در دهه 90 میلادی، شلوار جین بگ، از جمله استایل های خیابانی و زیر زمینی بوده است که ستارگان هیپ پاپ بیشتر از آن استفاده می کردند. حال اگر می خواهید برای تابستان امسال استایلی ترندی و جذاب را تجربه کنید پیشنهاد ما برای شما این است که ابتدا یک شلوار بگ خریداری کنید و در ادامه با صفر تا صد دانستنی های شلوار بگ و ست کردن آن در استایل خود آشنا شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا جواب همه سوال های خود را در مورد ست نمودن شلوار ترند 1402 بگیرید. یکی از ویژگی های بسیار مورد توجه شلوار بگ را می توان تن خور راحت آن دانست که البته بعضی اوقات این ویژگی باعث می شود خانم ها تصور کنند که این شلوار فقط برای استایل های کژوال و خیابانی قابل استفاده است.

در حالی که این تصور کاملا اشتباه است زیرا شما می توانید در استایل های رسمی و کلاسیک هم نیز از این شلوار البته از نوع متناسب با سبک پوششی خود استفاده کنید.

شلوار بگ

شلوار بگ

باید و نباید های ست کردن شلوار بگ

در ابتدا ایجاد تعادل در ظاهر کلی، موضوعی کلیدی و مهم در ست کردن شلوار بگ است، پس مراقب این باشید که با پارچه های بیش از حد بر اندام خود غلبه نکنید. برای مثال خانم های درشت اندامی که می خواهند شلور بگ را با مانتوی کوتاه ست کنند باید به این نکته توجه کنند که در این نوع استایل، شلوار مرکز توجه قرار دارد. پس اگر می خواهند لاغر به نظر برسند، از رنگ های ساده و سرد استفاده کنند. البته این گونه افراد بهتر است در کنار رعایت نکته ذکر شده از شلوارهایی که فاق بلندی دارند استفاده کنند، زیرا این شلوارها قد را بلندتر نشان می دهند بنابراین انتخاب خوبی برای افراد اور سایز می باشند. البته افراد لاغر اندام هم خوب است که بر عکس عمل کنند تا تعادل را در استایل خود برقرار کرده باشند.

شلوار+بگ (2)

شلوار+بگ (3)

در استایل های کژوال شلوار جین بگ را فراموش نکنید

شلوار جین بگ یکی از شلوارهای ترند سال است که برای استایل های کژوال و یا روزمره بسیار پیشنهاد می شود. البته افرادی که اندام سیبی شکلی دارند یعنی بالاتنه آن ها نسبت به پایین تنه بزرگ تر است، با پوشیدن شلوار جین بگ می توانند به تناسب اندام بهتری برسند. همچنین افرادی که اندام گلابی شکل دارند، نیز می توانند با داشتن این استایل توجه را از روی قسمت های چاق بدن خود بردارند. بعد از انتخاب شلوار جین بگ لازم است که یک کتونی لژدار بپوشید تا استایل خود را تکمیل نمایید و با معجزه شلوار بگ در استایل آشنا شوید.

شلوار+بگ

شلوار+بگ (1)

شلوار بگ پارچه ای و استایل رسمی

اگر می خواهید به مهمانی بروید و یک مانتو کتی و کوتاه را برای خود انتخاب نموده اید، انتخاب رنگ شلوار بگ پارچه ای اهمیت بسیار زیادی دارد، پس باید برای انتخاب آن وقت بسیار زیادی بگذارید. اگر شلوار بگ شما رنگی خنثی داشته باشد، به راحتی می توانید با رنگ های دیگری بقیه استایل خود را کامل کنید زیرا رنگ های خنثی به راحتی می تواند با سایر رنگ ها ست شوند. پس اگر شلوار پارچه ای انتخاب شما است حتما به هارمونی رنگ با مانتو و یا دیگر آیتم های استایل خود دقت نمایید.

شلوار بگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها