|

انواع استایل پاییزه با سارافون

انواع استایل پاییزه با سارافون؛ کی گفته تو زمستون نمیشه سارافون و پیراهن پوشید؟

سارافون پاییزه

سارافون یکی از لباس های جذاب و پرطرفدار زنانه است که محبوبیت زیادی دارد و در طرح ها و سبک های متنوعی و برای تمام فصل ها در بازار موجود است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- به طور کلی همگام با تغییر فصل، سبک و جنس لباس ها تغییر می کند که یکی از این فصل ها پاییز می باشد. با فرا رسیدن فصل پاییز افراد به دنبال لباس هایی متناسب با این فصل هستند و مدل سارافون پاییزه 2023 از انواع گزینه های موجود در این زمینه است. شما می توانید طرح ساده و دلخواهی از آن انتخاب نموده و حتی به زیبایی با سبک استایل خود و اکسسوری هایتان ست نمایید. تصور اینکه شما می توانید فقط در فصل های گرم سال سارافون یا پیراهن به تن کنید بسیار غلط است . شما می توانید با در فصل پاییز و زمستان هم سارافون های مخصوص این فصل را بپوشید و استایل متفاوت و منحصربفرد داشته باشید.

داشتن استایلی متفاوت و خاص در روزهای پاییزی مستلزم پوشیدن یکی از مدل های سارافون و یا پیراهن های پشمی زنانه است که اغلب خانم ها با آغاز این فصل از این سبک پوشش استقبال می کنند، چرا که ضمن دارا بودن جذابیت و زیبایی منحصر به فرد گرمای لازم را در این فصل سرد فراهم می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های این لباس دلبر پاییزه آشنا شوید.

سارافون پاییزه

سارافون تان را با پلیور بپوشید؛ گرما و زیبا در دل پاییز

پاییز فصل عاشقانه ها است و شما با انتخاب مانتو پاییزی مناسب و ست کردن صحیح آن می توانید از این فصل زیبا لذت ببرید. یکی از مدل هایی که می توانید سارافون های پاییزه را به تن کنید این است که از مدل های بدون رویه انتخاب کنید و برای زیر آن از پلیورهای گرم و تک رنگ استفاده کنید، این پلیورها علاوه بر زیبایی بدن شما را گرم نگه خواهند داشت. در استایل های اینچنینی بهتر است از جوراب شلواری های بافت و یا پاییزه به جای شلوار استفاده کنید زیرا این سارافون ها به دلیل قد بلندی که دارند ظاهر ناخوشایندی با شلوار خواهند داشت.

سارافون پاییزه

سارافون پاییزه

سارافون و کت رویه؛ استایلی شیک و مدرن

سارافون در حقیقت نوعی لباس بدون آستین و همراه با دامن کوتاه یا بلند است که هم به شکل جلوباز و دکمه ای و هم به شکل جلوبسته طراحی و دوخته می شود که امروزه به خاطر محبوبیت آن در بین خانم ها سبک های متنوعی از آن تولید شده و شما می توانید هر طرحی که دوست دارید را به راحتی برای خود تهیه نموده و بپوشید. یکی از محبوب ترین مدل های سارافون های پاییزه نوعی است که به کت های کوتاه و ست همراه است. این نوع از سارافون ها به تنهایی نوعی از استایل هستند زیرا شما با پوشیدن آنها از پوشیدن شلوار و آیتم های زیره بی نیاز خواهید شد. در نتیجه فقط کافی است از یک کفش و شال متناسب با استایل خود استفاده کنید.

سارافون پاییزه

سارافون پاییزه

سارافون و رویه کژوال؛ استایلی راحت و بسیار گرم

این مدل از سارافون ها کاملا شبیه به مدل قبلی که در قسمت بالا توضیح دادیم هستند با تفاوت اینکه در این نوع به جای کت نوعی رویه اورسایز و آزاد بصورت جلو بسته پوشیده می شود و در نهایت ظاهری شبیه به یک پیراهن را برای شما خلق می کند. این نوع از سارافون ها معمولا از پارچه های موهر و یا پشمی راحت و منعطف تهیه می شوند و بر خلاف نوع بالا که کت در آن استفاده می شد دارای استایل کژوال و راحت هستند. برای این مدل از سارافون ها می توانید اگر هوا بارانی و خیس نباشد به جای بوت از کتونی استفاده کنید.

سارافون پاییزه

سارافون پاییزه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها