|

مدل های مختلف کاشت مژه

برای چشم های زیبا و درشت نیازی به آرایش و خط چشم نیست؛ انواع مدل های کاشت مژه؛

کاشت مژه

همه دوست دارند مژه‌ هایی پرپشت و بلند داشته باشند؛ به همین منظور سراغ کاشت و اکستنشن می‌روند. اما در این بین انتخاب مدل مژه کار سختی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ، حالت و اندازه چشم‌ ها و البته شکل و اندازه مژه‌ ها، بخش‌ های مهم موثر بر زیبایی چشم هستند. مژه‌ های پرپشت، کشیده و خوش‌ حالت، تاثیر فوق‌ العاده‌ای بر زیبایی چشم و حتی صورت انسان‌ ها می‌ گذارند. پس اگر به دنبال زیبایی چشم ها و چهره ای بی نقص هستید بهتر است به جای آرایش های غلیظ به فکر کاشت و یا اکستنشن مژه باشید. حال یکی از نکات بسیار مهم قبل از انتخاب مدل کاشت مژه این است که حتما با انواع مدل های کاشت آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی را برای چشم های خود داشته باشید. کاشت مژه انواع مختلفی دارد که ما در این مقاله به چندتا از جدیدترین و محبوبت ترین مدل های آن مانند کاشت کلاسیک، اسپایکی، والیوم و یا روسی اشاره خواهیم کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این محصولات با کیفیت‌ های متفاوتی عرضه می‌ شوند و از جنس‌ های مختلفی هم‌ چون موی طبیعی مینک، سیبل، پلاستیک و ابریشم و به صورت تکی یا چند شاخه ای ساخته می‌ شوند.

به فرآیند افزودن مژه‌ های مصنوعی به مژه‌ های طبیعی افراد، کاشت مژه گفته می‌ شود. این ساده‌ ترین تعریفی است که باید راجع به کاشت مژه بدانید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مدل های محبوب کاشت مژه آشنا شوید.

انواع کاشت مژه

انواع کاشت مژه

کاشت مژه کلاسیک؛ مژه هایی پر پشت و طبیعی داشته باشید

این روش از انواع کاشت مژه برای افرادی که به دنبال اکستنشن مژه با ظاهری طبیعی هستند بسیار مناسب است، زیرا علاوه بر اینکه باعث افزایش طول مژه های شما می شود، باعث پرپشتی و ضخامت بیشتر مژه های طبیعی نیز می شود. در این روش به تعداد مژه های طبیعی روی پلک یک مژه تکی اضافه می شود که در نتیجه باعث دو برابر شدن حجم مژه های شما خواهد شد. در این مدل از کاشت مژه فرم چشم شما خیلی تغییر نخواهد کرد و شما چشمانی زیبا و کاملا طبیعی خواهید داشت. نگهداری از این اکستنشن به چرخه رشد طبیعی موهای شما بستگی دارد و به طور متوسط 4 تا 6 هفته بر روی پلک شما باقی می ماند.

انواع کاشت مژه

انواع کاشت مژه

کاشت مژه والیوم؛ چشم هایی خیره کننده داشته باشید

اگر مژه‌ های پرپشت و زیبایی ندارید بهترین راه حل برای شما استفاده از مژه های والیوم است. شما با استفاده از این روش کاشت می توانید لذت داشتن مژه های پرپشت تر و بیشتری را، نسبت به روش کلاسیک تجربه کنید. در این روش بر خلاف روش کلاسیک در کنار هر مژه طبیعی چندین تار مژه قرار می گیرد که همین امر باعث می شود شما مژه هایی پر پشت تر از حالت طیعی داشته باشید. این نوع کاشت معمولا برای افرادی که مژه های کمی دارند پیشنهاد می شود.

انواع کاشت مژه

انواع کاشت مژه

کاشت مژه اسپایکی؛ چهره خود را عروسکی کنید

تقریبا تا 5 الی 6 سال پیش تنها اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم و مگا والیوم رواج داشت و سپس روش‌ های نوین‌ تری مانند اسپایکی پا به این عرصه گذاشتند. در این روش شما قادر هستید با توجه به سلیقه خود طول و حجم مژه‌ ها را تعیین کنید. درواقع اکستنشن مژه اسپایکی نوعی کاشت مژه ترکیبی محسوب می‌ شود که آرایشگران بدون نیاز به فن سازی به حجیم کردن مژه‌ های مشتریان خود می‌ پردازند.

انواع کاشت مژه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها