|

استایل زمستونی با دامن

خسته نشدی از بس شلوار پوشیدی؟ با این چند مدل دامن استایلتو از این رو به اون رو کن!

دامن زمستونی

شاید به نظرتان عجیب باشد ولی در هوای سرد پاییز و زمستان، ست کردن دامن با دیگر لباس‌ ها یا یک پالتو و خلق یک استایل چشمگیر بسیار آسان است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از تصورات غلط در بین همه مردم این است که ما نمی توانیم از دامن در فصل های سردی مانند پاییز و زمستان استفاده کنیم در حالی که این تصور بسیار اشتباه می باشد. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی در هوای سرد پاییز و زمستان، ست کردن دامن با دیگر لباس‌ ها و خلق یک استایل چشمگیر سرد بسیار آسان است. به عنوان مثال شما می‌ توانید یک دامن پلیسه‌ چرمی بلند را با پالتو کتی و نیم بوت ست کنید، یا یک دامن فونِ تا زانو انتخاب کرده و با پیراهن نخی به همراه یک ژاکت سبک ست کنید و برای تکمیل استایل پاییزی خود، یک چکمه‌ ساده‌ ساق بلند که تا زیر زانوی شما می‌ رسد انتخاب کنید. شما به همین راحتی می‌ توانید به استایل پاییز خود با انتخاب دامن‌ های متنوع، جذابیت بیشتری ببخشید. حال شاید از خود بپرسید که چطور می شود درفصل سردی مانند زمستان با پوشیدن دامن از سرمای بسیار زیاد در امان ماند؟ در جواب به ین سوال باید بگوییم که یکی از راه کارهای این موضوع انتخاب دامن های مناسب برای استایل های زمستانی است.

برای مثال شما می توانید یک دامن چهارخونه پشمی را با یک جوراب شلواری بافتنی بپوشید و دیگر نگران احساس سرما در پاهای خود نباشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از دامن های جذاب برای استایل های زمستانی آشنا شوید.

دامن و پالتو

دامن و پالتو

دامن ساده پشمی و پالتو کتی؛ دلبر زمستانی را فراموش نکنید

هرسال زمستان اولین چیزی که به ذهن ما می رسد این است که حال که استایل های زمستانی مانند استایل های تابستانی جذاب و متنوع نیستند چطور می توان در زمستان استایلی متفاوت و جذاب داشت؟ در جواب به این سوال باید بگوییم اگر در استایل های زمستانی می خواهید جذابیت ایجاد کنید لازم است از کلیشه ها دوری کنید و لباس های دلخواه خود را بدون هیچ ترسی ست کنید. یکی از جسورانه ترین استایل های زمستانی ست دامن و پالتو است، حال اگر یک دامن ساده و تک رنگ پشمی را برای استایل خود انتخاب کرده اید، می توانید آن را با یک کت بلند و یک جوراب شلواری تلفیق کنید و برای تکمیل بیشتر از یک بوت بلند و تا زانو کمک بگیرید.

دامن و پالتو

دامن و پالتو

دامن چرم بپوشید؛ استایلی لوکس و خانومانه داشته باشید

جالب است که بدانید یکی از ترندهای دوست داشتنی و جذاب در زمستان امسال دامن چرم است که در بسیاری از فشن شوها حضوری پر شوری از خود به جای گذاشت. البته فراموش نکنید که اگرچه در هر فصل تعدادی از مدل‌ ها ترند می‌ شوند، ولی این به این معنا نیست که شما دیگر نمی‌ توانید از بقیه‌ مدل‌ های موجود استفاده کنید. بلکه مدل‌ های ترند شده در هر زمان، طرفدارهای بیشتری دارد و به همین دلیل بیشتر استفاده می‌ شوند. اگر برای استایل زمستانی خود یک دامن چرم را انتخاب کرده اید بهتر است که برای ست کردن آن از پالتو یا کت چرمی و پلیور سفید کمک بگیرید تا علاوه بر اینکه استایلی متفاوت و خاص دارید، لوکس و خانومانه به نظر بیایید.

دامن و پالتو

دامن و پالتو

برای داشتن استایلی ترند و امروزی دامن چهارخونه پشمی بپوشید

دامن های چهار خانه هم مانند دامن های چرم نیز یکی از ترندهای پاییز و زمستان امسال هستند. اگر یکی از این دامن ها را برای استایل خود انتخاب کرده اید، بهتر است این مدل دامن ها را با یک پلیور ساده تلفیق کنید و استایلی منحصربفرد داشته باشید. یکی از نکته هایی که هنگام استفاده از آیتم های چهارخونه در استایل باید به آن دقت کنید این است که وقتی یکی از این دلبرهای زمستانی را در استایل خود دارید باید دیگر آیتم ها را ساده انتخاب کنید، وگرنه ممکن است به جای استایلی متفاوت و شیک استایلی ناخوشایند و نا مرتب داشته باشید.

دامن و پالتو

دامن و پالتو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی