|

انواع استایل پاییزه با وست

اگه از پوشیدن مانتو و پالتو خسته شدی وست بپوش؛ استایل زمستونی متفاوت داشته باش!

انواع استایل پاییزه با وست

امروزه مدل های جدید و زیبایی از پوشاک به دست طراحان، طراحی و روانه بازار می شود که یکی از این لباس های کاربردی وست پاییزه و یا زمستانی است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امروزه مدل های جدید و زیبایی از پوشاک به دست طراحان، طراحی و روانه بازار می شود که یکی از این لباس های کاربردی وست پاییزه و یا زمستانی است. وست یا جلیقه لباسی است که قسمت بالاتنه را می‌ پوشاند اما آستین ندارد. قسمت جلوی وست باز است و ممکن است دارای دکمه یا زیپ باشد. وست‌ ها با توجه به جنس پارچه‌ ای که دارند، می‌توانند برای هر فصلی کاربرد داشته باشند. برای مثال وست هایی که از پارچه های نخی و بسیار سبک تهیه می شوند برای فصل تابستان و وست هایی که از پارچه های پشمی، چرم، فوتر و یا هر نوع ضخیم دیگری تهیه می شوند برای زمستان و یا پاییز مناسب هستند. اگر از استایل های تکراری با پالتو و کاپشن خسته شده اید پیشنهاد ما به شما پوشیدن وست و داشتن استایلی متفاوت و خاص است.

معمولا اولین گزینه ای که برای پوشیدن در زیر وست ها به ذهن همه ما می رسد شومیز است. شومیز های ساده برای وست های تابستانی گزینه مناسبی هستند در حالی که شما در ست کردن و پوشیدن وست های زمستانی دستتان بیشتر باز است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مورد از استایل های زیبا و دوست داشتنی این لباس جذاب بیشتر آشنا شوید.

وست زمستانی

وست زمستانی

وست زمستانی مجلسی؛ شیک و متفاوت لباس بپوشید

وست ها به خاطر نوعی طراحی و کاربردی که دارند معمولا برای استایل های رسمی و مجلسی مناسب هستند. شما برای داشتن استایلی رسمی و شیک در زمستان نیازی به هزینه های بالا و خرید لباس های بسیار گرنان قیمت نخواهید داشت فقط کافی است یکی از این لباس های زیبا را با آیتم های دیگر ست کنید. وست های زمستانی معمولا دارای رنگ های پاییزه هستند به همین دلیل بهتر است برای آیتم های دیگر از رنگ های مکمل و یا رنگ مشکی استفاده کنید. برای مثال اگر یک وست به رنگ زرد یا کرم به تن کردید بهتر است از یک شلوار و یک بافت مشکی برای زیر آن استفاده کنید تا از رسمیت و زیبایی استایل شما کاسته نشود.

وست زمستانی

وست زمستانی

وست چرمی یا خزدار؛ زمستونو گرم و لوکس بگذرون

یکی از جدیدترین مدل های این جلیقه ها نوع هایی هستند که از پارچه های گران قیمت و بسیار لوکس تهیه شده اند که جرات می توان گفت جزو بهترین نوع های وست هستند. این وست ها معمولا از چرم و یا ترکیبی از پارچه چرم و خز طراحی می شوند و جالب است بدانید که این نوع از وست ها بسیار گرو شیک هستند. اگر در زمستان به مهمانی ای رسمی دعوت شده اید و قصد دارید در این مهمانی بدرخشید بهترین گزینه برای شما پوشیدن یکی از این وست ها با آیتم های مشکی است. در کنار این استایل پیشنهاد ما بوت های بلند و پاشنه دار و اکسسوری های خز و یا پر زرق و برق است.

وست زمستانی

وست زمستانی

در استایل کژوال وست بپوشید! راحت و دوست داشتنی

اگر جزو افرادی هستید که استایل کژوال را دوست دارید و همیشه از پوشیدن لباس های راحت و اسپرت استقبال می کنید بهتر است از نوع های کژوال این لباس زیبا استفاده کنید. در قسمت بالا اشاره کردیم که معمولا وست ها دارای استایل های رسمی و شیک هستند ولی جالب است که بدانید شما می توانید با تغییر آیتم های مکمل و انتخاب وست مناسب دقیقا یک استایل اسپرت و یا کژوال داشته باشید. برای مثال اگر یک وست با استایل اور سایز به تن کردید برای زیر آن حتما از هودی و یک شلوار جاگر و یا اسلش استفد کنید تا استایلی راحت و شیک را با این بالا پوش جذاب زمستانی تجربه کرده باشید. در استایل های اینچنینی بهتر است از کفش و یا بوت های اسپرت استفاده کنید، کتونی ها و بوت های بندی بهترین گزینه برای این نوع از وست ها هستند.

وست زمستانی

وست زمستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی