|

آرایش مژه حرفه ای

خانومی بیخیال کاشت و مژه مصنوعی شو؛ بیا خودم ریمل زدنِ حرفه ای رو یادت بدم!

آرایش مژه حرفه ای

ریمل یکی از انواع لوازم آرایشی پرکاربرد و فوق‌ العاده تاثیرگذار است که در عرض چند دقیقه می‌ تواند ظاهر شما را به طور محسوسی بهتر نشان دهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چشم ها، مرکز توجه در چهره هستند و نحوه آرایش کردن آنها تاثیر فوق العاده ای در زیبایی صورت می گذارد. یکی از موثرترین لوازم های آرایشی برای زیباتر نشان دادن چشم ها، ریمل های چشم هستند. استفاده از ریمل مناسب سبب حجیم و بلند به نظر رسیدن مژه ها شده و زیبایی چشم ها را دو چندان خواهد کرد. اولین گزینه برای رفتن به مهمانی برای اکثر خانم ها مژه های مصنوعی و یا کاشت مژه است، در حالی که این دو روش هر دو برای سلامت چشم و مژه ها بسیار مضر و آسیب زننده هستند. برای داشتن مژه هایی زیبا و پر پشت فقط کافی است آرایش حرفه ای مژه را یاد بگیرید تا از شر مژه های مصنوعی و روش های مخرب بی نیاز شوید.

برای داشتن مژه ایی زیبا و بلند ابتدا نیاز به ابزار کار مناسب یعنی یک ریمل حرفه ای دارید، پس اولین قدم تهیه ریمل با ویژگی ها و برند دلخواه است. ریمل می‌تواند آرایش چشم‌ ها را تکمیل کند و آن را زیباتر جلوه دهد اما به شرطی که از ریمل مناسبی استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه ریمل زدن حرفه ای بیشتر آشنا شوید.

آموزش ریمل زدن حرفه ای

آموزش ریمل زدن حرفه ای

تمیز کردن مژه ها؛ چشم ها را آماده آرایش کنید

پیش از اینکه آرایش چشم را شروع کنید، ابتدا باید مژه‌ های خود را به خوبی تمیز کنید تا هیچ گونه ذرات گرد و غبار یا چربی بر روی آن‌ ها قرار نداشته باشد. اگر هنوز آرایش قبلی خودتان را پاک نکرده‌اید، حتما با استفاده از یک محلول پاک‌کننده آرایش مناسب مانند میسلار واتر یا تونر های مخصوص، باقی‌ مانده آرایش قبلی را تمیز کنید تا مژه هایی تمیز و به دور از هر گونه آلودگی و یا مواد آرایشی دیگر داشته باشید. اگر فرصت کافی دارید و می‌ خواهید از سایه چشم و خط چشم نیز استفاده کنید حتما فراموش نکنید قبل از زدن ریمل با یک براش تمیز اضافه سایه را از روی مژه ها بردارید.

آموزش ریمل زدن حرفه ای

ریمل را آماده کنید؛ نگذارید مژه هایتان به هم بچسبند

یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها برای زدن ریمل این است که ممکن است مژه هایشان به هم بچسبد و آرایش آنها ظاهر نا مرتبی پیدا کنند. اما دیگر جای نگرانی نیست برای جلوگیری از این موضوع می توانید ریمل خود را قبل از استفاده داخل یک ظرف آب گرم قرار دهید تا مواد آن روان و یک دست شود، این کار مانع دسته دسته شدن مژه ها می شود و عمل ریمل زدن را برای شما آسان تر می کند. دقت داشته باشد که قبل از شروع ریمل زدن بهتر است برای داشتن مژه هایی بلند از فر مژه استفاده کنید.

آموزش ریمل زدن حرفه ای

آموزش ریمل زدن حرفه ای

حرفه ای ریمل بزنید؛ نیازی به کاشت نخواهید داشت

 اگر مژه های بلندی دارید، ابتدا باید مراقب باشید تا مژه‌ هایتان هنگام فر مژه زدن نشکنند و یا قطع نشوند. بدین منظور، ابزار را در قسمت انتهایی مژ‌ه‌ ها، یعنی نزدیک به پلک قرار داده و با چند بار باز و بسته کردن، فر لازم را در آن‌ها ایجاد نمایید. در ادامه در جهت زدن فرمژه، مژه هایتان را ریمل بزنید، بعد از مرحله اول ریمل زدن مقداری پودر بچه را در کف دست هایتان بریزید سپس به کمک گوش پاک کن پودر بچه را به آرامی و به صورتی که داخل چشم ها نریزد به مژه هایتان بزنید و مجددا مژه هایتان را در جهت رویش و فرمژه ریمل بزنید. شما با استفاده از این ترفند می توانید مژه هایی زیبا و بسیار پر پشت داشته باشید و دیگر نیازی به مراجعه به آرایشگاه و پرداخت هزینه های بالا برای کاشت مژه نخواهید داشت.

آموزش ریمل زدن حرفه ای

آموزش ریمل زدن حرفه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها