|

انواع استایل با پالتو جناغی

استایل سیاه و سفید زمستونی؛ برای قرارهای رسمی پالتو جناغی رو امتحان کنید!

استایل سیاه و سفید زمستونی

از آنجایی که لباس‌ های زمستانی معمولا دارای رنگ‌ های خنثی هستند شما می‌توانید با انتخاب طرح مناسب پارچه، تغییری در استایل خود ایجاد نمایید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- از آنجایی که لباس‌ های زمستانی معمولا دارای رنگ‌ های خنثی و بعضا تیره هستند، شما می‌توانید با طرح مناسب پارچه، تغییری در استایل خود ایجاد نمایید. باید دقت داشته باشید که تنوع پارچه در کمد لباس بسیار اهمیت دارد زیرا این طرح ها ممکن است استایل ساده و کژوال شما را به یک استایل کلاسیک تبدیل کنند. یکی از ترندهای محبوب زمستان پالتو جناغی سیاه و سفید است که برای استایل های کلاسیک و رسمی گزینه بسیار مناسبی است. پالتو های جناغی معمولا دارای الگوی نظامی یا هفت و هشتی هستند و جالب است بدانید که این طرح در طول فرایند بافندگی در پارچه های جناغی ایجاد می شود؛ میزان وضوح الگوی هفت و هشتی جناغی و ریز و درشتی آن طی سال‌ ها و بنا به ذوق طراحان دستخوش تغییراتی شده است اما کم و بیش شکل کلاسیک اش را حفظ کرده است.

اگر به دنبال استایلی خاص و متفاوت هستید به یاد داشته باشید که  کت و شلوار، کلاه یا پالتویی خوش دوخت با طرح جناغی قادر است از شما یک خانم با استایل کم نظیر بسازد. در ادامه این مقاله مراه ما باشید تا با چندتا از ترندهای شیک پوشی پالتو جناغی آشنا شوید.

مانتو جناغی سیاه و سفید

مانتو جناغی سیاه و سفید

پالتو جناغی بلند؛ کلاسیک و گرم

همانطور که می دانید پالتو و یا کاپشن هایی که قد بلندتری نسبت به نوع های دیگر دارند علاوه بر زیبایی و کشیده نشان دادن قد شما، باعث گرم نگه داشتن قسمت های بیشتری از بدن شما خواهند شد؛ زیرا معمولا قد این گونه از لباس ها تا پایین زانو می رسد و بخش زیادی از پاها را می پوشانند. برای این نوع پالتوی سیاه و سفید پیشنهاد ما به شما استفاده از شلوارای جذب و اسکینی مشکی و یا لگ های چرمی است. بوت و نیم بوت های چرمی و مشکی را فراموش نکنید، زیرا این نیم بوت ها برای این سبک از شلوار مکمل های بسیار خوبی هستند و باعث زیباتر دیده شدن استایل زمستانی شما خواهند شد.

پالتو جناغی سیاه و سفید

پالتو جناغی سیاه و سفید

پالتو جناغی کتی و کوتاه؛ شیک و رسمی

اگر تصمیم دارید روی جسورانه‌ ترین مدل پالتو ترند امسال سرمایه گذاری کنید بهترین گزینه برای شما پالتو جناغی و کتی است زیرا این پالتو با اینکه در حال حاظر یکی از محبوب ترین ترندهای سال به حساب می آید در سال های گذشته و آینده هم قطعا یکی از پالتوهای پر تکرار بوده و خواهد بود. پالتوهای کتی و کوتاه سیاه و سفید بهترین گزینه برای استفاده همزمانبا شلوارهای پشمی بگ و یا شلوار های جذب مشکی هستند. دقت داشته باشید که اگر شلوار جذب و اسکینی را انتخاب کردید، می توانید از چکمه های بلند تا بالای زانو هم استفاده کنید و از زیبایی ترکیب این چکمه ها با پالتو کتی خود لذت ببرید ولی اگر شلوار بگ و بلند به پا کردید فقط مجاز هستید نیم بوت های کوتاه و پاشنه دار به پا کنید.

پالتو جناغی سیاه و سفید

پالتو جناغی سیاه و سفید

در استایل سیاه و سفید کمربند ببندید!

یکی دیگر از استایل های جذاب با پالتو جناغی سیاه و سفید زمانی است که کمر پالتوی خود را کمربندی مشکی و چرمی می بندید. پیشنهاد ما به شما برای استایل های اینچنینی استفاده از پالتوهای کتی و کوتاه است ولی از پالتوهای تا زانو هم می توانید برای این کار استفاده کنید، دقت داشته باشید که نوع قد بلند این مدل از پالتوها گزینه مناسبی برای بستن کمر نیستند. برای این نوع از پالتو بهتر است از شلوارهای جذب و مشکی و شال مشکی استفاده کنید زیرا مانتو و پالتوهایی که کمر دارند ظاهر نا مناسبی با شلوارهای آزاد و گپ پیدا خواهند کرد.

پالتو جناغی سیاه و سفید

پالتو جناغی سیاه و سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها