|

معرفی انواع استایل ست

میدونی شیک ترین مانتوی تو کمدتو با چی ست کنی؟ انواع استایل با کت و شلوار

کت و شلوار زنانه

امروزه خانم‌ هایی که عاشق استایل رسمی هستند به‌طور فزاینده‌ ای کت‌ و شلوار می‌ پوشند، بنابراین پوشیدن این لباس دیگر منحصر به آقایان نیست.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- در قدیم کت و شلوار یکی از انواع لباس های مردانه به شمار می رفت در حالی که امروزه این لباس ست یکی از انواع بسیار محبوب لباس زنانه به شمار می رود و تا به امروز به دفعات مورد استقبال طراحان دنیای مد و فشن نیز قرار گرفته است. امروزه خانم‌ هایی که عاشق استایل رسمی هستند به‌طور فزاینده‌ ای کت‌ و شلوار می‌ پوشند، بنابراین پوشیدن این لباس دیگر منحصر به آقایان نیست. البته یکی از نکاتی که باید به آن دقت کرد این است که این لباس همچنان نوعی لباس رسمی است و با تمام تغییراتی ک روی طراحی و سبک آن انجام شده او همچنان برای پوشیدن در طبیعت و یا پیک نیک مناسب نیست. پس قبل از انتخاب مانتو کتی و شلوار آن به مکانی که قصد رفتن  به آنجا را دارید دقت کنید تا مطمئن شوید لباس انتخابی مناسب مکان حضور شما است.

مانتو کتی معمولا یکی از رسمی ترین و شیک ترین مانتوها در کمد هر خانمی است، خب حالا این مانتو را در حالت ست با شلوار خود در نظر بگیرید چقدر می تواند زیبایی بخش استایل شما باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با شیک ترین استایل های رسمی و زنان آشنا شوید.

مانتو کتی و شلوار ست

مانتو کتی و شلوار ست

کت و شلوار رسمی؛ استایل رسمی و خانومانه

این نوع مانتوهای کتی معمولا با شلوارهای راسته و بلند ارائه می شوند و دارای استایل رسمی و بسیار شیک هستند. پیشنهاد ما به شما برای داشتن استایلی رسمی و بسیار شیک برای شرکت در یک مهمانی استفاده از این نوع کت و شلوار است زیرا آنها ظاهر شما را لوکس و بسیار مرتب نشان خواهند داد. بهترین کفش برای این نوع از کت وشلوار کفش های پاشنه بلند و نوک تیز هستند، این کفش ها علاوه بر اینکه شما را قد بلندتر نشان می دهند ظاهر زیبا و مناسبی دارند. در این استایل از اکسسوری های پر زرق و برق و شیک استفاده کنید، زیور آلات شما در درخشندگی شما در مهمانی ها تاثیر زیادی دارند در نتیجه از آنها غافل نشوید.

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار بگ زنانه؛ استایلی کژوال و شیک

امروزه مانتوهای کتی و یا ست های کت و شلوار زنانه به وسیله طراحان دستخوش تغییرات زیادی شده اند و نتیجه این تغییرات مدل های متنوع و زیبایی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم. جالب است که بدانید همین تغییرت در طراحی و سبک این نوع از لباس به شما این امکان را می دهد تا حتی در استایل های روزمره و غیر رسمی خود هم از این ست های زیبا استفاده کنید. برای مثال کت و شلوار هایی که دارای شلوارهای بگ و راحت هستند را می توانید با انواع کتونی ست کنید و از راحتی بیش از اندازه لباس های خود لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که طراحی کت های این چنینی معمولا اور سایز است و برای تمامی افراد گزینه مناسبی محسوب می شود.

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار مام استایل کوتاه؛ هم کلاسیک و هم کژوال

یکی دیگر از انواع ست های مانتو کتی که امروزه بسیار ترند شده و مورد استقبال بانوان قرار گرفته ست کت با شلوار پارچه ای مام استایل است. این نوع شلوارها معمولا دارای قد کوتاهی هستند و با اینکه جنس و رنگ آنها با کت ست است دارای استایل مام استایل جین هستند. شما با این نوع کت و شلوار می توانید هر زمان که هوس کردید از کتونی و ونس های سفید استفاده کنید و کژوال بپوشید تا راحت و همزمان شیک به نظر برسید و هر زمان هم که به مهمانی دعوت شدید می توانید کفش پاشنه بلند به پا کنید و استایلی شیک و کلاسیک را تجربه کنید.

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی