|

استایل مجلسی شب یلدا

استایل های مجلسی شب یلدا؛ شب چله طولانی ترین شب سالِ پس شیک و متفاوت بگذرونش

استایل مجلسی شب یلدا

بر اساس رسم و رسوم، تِم شب یلدا رنگ قرمز و سبز است. بنابراین به شما توصیه می‌ کنیم لباس‌ هایی را انتخاب کنید که بیشتر به قرمز متمایل باشند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- با نزدیک شدن به فصل سرد سال یعنی زمستان و آخرین روز پاییز که برای ما ایرانی ها روز بسیار مهمی است، یکی از دغدغه های همه ما این است که در این شب زیبا چه لباس هایی بپوشیم که مناسب مهمانی و رسم و رسوم این شب باستانی باشد. طولانی ترین شب سال یکی از بهانه های شیرین در آیین و فرهنگ ما است که ما به این بهانه دور هم جمع می شویم و از در کنار هم بودن لذت می بریم. اگر برای شب چله به مهمانی ای رسمی و شلوغ دعوت شده اید ولی نمی دانید چه نوع لباسی بپوشید اصلا جای نگرانی نیست زیرا فقط کافی است برای داشتن استایل یلدا رسمی و شیک در این شب به یادماندنی کمی به اصول و قواعد ست کردن رنگ ها در آیتم های اصلی توجه کنید تا در در آن مهمانی بدرخشید.

همانطور که در قسمت بالا گفتیم لباسی که برای شب یلدا انتخاب می‌ کنید بستگی به نوع مراسمتان دارد برای مثال اگر به یک دورهمی کوچک دعوت شدید، لباس انتخابی باید راحت و دارای استایل مینیمال و یا نیمه رسمی باشد. ولی اگر به یک مهمانی بزرگ دعوت شدید، باید یک لباسی مجلسی انتخاب کنید.

استایل مجلسی یلدا

استایل مجلسی یلدا

پیراهن مجلسی بپوشید و در خاطره ها بمانید

بدون شک راحت‌ ترین و بهترین لباس برای شب یلدا، پیراهن است. در انتخاب نوع پیراهن بهتر است به راحتی و فضایی که قرار است در آن باشید دقت کنید برای مثال اگر مهمانی در خانه باشد، پیشنهاد ما به شما یک پیراهن سبک و راحت با قد متوسط است. ولی اگر مهمانی در باغ و یا فضای بزرگتری است بهتر است از پیراهن های مجلسی با قد بلند استفاده کنید. بهترین رنگ ها برای انتخاب لباس برای شب یلدا رنگ سبز، قرمز و یا مشکی هستند، در نتیجه شما می توانید یک پیراهن با هر کدام از رنگ های ذکر شده را به تن کنید و زیبایی آن لذت ببرید. اگر پیراهن مشکی را انتخاب کردید استفاده از اکسسوری های قرمز و یا سبز فراموش نشود.

استایل مجلسی یلدا

استایل مجلسی یلدا

شومیز و دامن؛ شیک و راحت

یکی دیگر از لباس هایی که می توانید در مهمانی های رسمی شب چله از آن استفاده کنید و در عین حال که زیبا و شیک به نظر می رسید احساس راحتی کنید، شومیز با دامن نسبتا بلند است. برای داشتن این استایل دوست داشتنی بهتر است از رنگ سبز و قرمز استفاده کید برای مثال می توانید یک شومیز قرمز را به یک دامن سبز یا مشکی تن کنید. دقت داشته باشید که دامن هایی که انتخاب می کنید ماکسی و یا نهایتا تا پایین زانو باشند زیرا دامن های کوتاه استایل رسمی شما را خراب خواهند کرد. یه عنوان نکته پایانی برای زیبایی بیشتر استایل خود از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید تا جلوه دامن خود را دو برابر کنید.

استایل مجلسی یلدا

استایل مجلسی یلدا

حتما از اکسسوری استفاده کنید

همانطور که می دانید و ما همیشه بر آن تاکید کردیم این است که استفاده از اکسسوری جذابیت استایل شما را چندین برابر می کند. مخصوصا در استایل های رسمی و مجلسی می توان گفت نیمی از جذابیت آن ها بستگی به استفاده از اکسسوری های مناسب دارد. پیشنهاد ما به شما برای استایل رسمی و مجلسی شب یلدا استفاده از اکسسوری های مو با رنگ قرمز و یا سبز است، شما می توانید با آرایش موهای خود با اکسسوری های یلدایی، زیبایی خود را هر چه بیشتر به نمایش بگذارید و در قاب های یادگاری به زیبایی بدرخشید. البته در کنار اکسسوری های مو از زیور آلات هم غافل نشوید، برای این شب زیبا می توانید از گوشواره های انار و یا هر کدام از نمادهای دیگر این مراسم استفاده کنید.

استایل مجلسی یلدا

استایل مجلسی یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها