|

چطور با مانتوی کتی یه استایل جذاب بسازیم؟

اصول شیک پوشی؛ با مانتو کتی چه شلواری بپوشیم؟

مانتو کتی

خیلیا وقتی حرف از مانتوی کتی میشه، فقط استایل رسمی به ذهنشون میرسه اما این مانتوها انقدر تنوع دارن که هر سبکِ استایلی رو پوشش میدن.

لینک کوتاه کپی شد
3

مانتوهای کتی جزء مانتوهای پرطرفدار بین خانم هایی ایرانی هستند که انصافا خیلی کار راه اندازن؛ چون همه جا میتونید اونا رو بپوشید و از شیک بودن استایلتون مطمئن باشید. این مانتوها در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند و از اون جایی که ساده هستند هیچ وقت نباید نگران این باشید که از مد می افتند. (البته اگه جزء افرادی هستید که دوست دارید طبق مد لباس بپوشید.)

به گزارش «شایانیوز»، خیلیا وقتی حرف از مانتوی کتی میشه، فقط استایل رسمی به ذهنشون میرسه اما این مانتوها انقدر تنوع دارن که هر سبکِ استایلی رو پوشش میدن. در واقع این مانتوها به شما اجازه میدن برند شخصی‌ خودتونُ داشته باشید. برای مثال، با انتخاب مانتویی رسمی و برش دار میتونید تیپی رسمی و جدی داشته باشید. اگر به سراغ اورسایزها برید و مانتوهای این سبکی را با شلوارهای جین مثلا جین‌های مام‌استایل هماهنگ کنید، استایلی کاملا غیررسمی و اسپورت خواهید داشت. خلاصه که تنوع در این نوع از لباس ها خیلی زیادِ.

حالا ممکنِ این سوال براتون پیش اومده باشه که برای هر سبکی از استایل با مانتوی کتی چه شلواری باید بپوشید. مثلا اگر میخواین یه تیپ رسمی بزنید مانتوی کتی رو با چه شلواری باید بپوشید یا برای تیپ اسپورت چه شلواری بهترِ؟ اگه جواب این سوالا رو نمی دونید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 

مانتوی کتی با شلوار راسته و بوت کات

ست کردن مانتوی کتی با شلوار بوت کات و راسته برای استایل رسمی

فرض کنید به یک جلسه کاری دعوت شدید یا اینکه قرارِ در مراسمی سخرانی کنید مطمئنا براتون خیلی مهمِ که خوش تیپ باشید چون طرز لباس پوشیدن هر فرد به نوعی گویای شخصیت اوست پس خیلی مهمِ که برای انتخاب لباستون وقت بزارید چرا که برداشت دیگران از شخصیت شما تا حد زیادی به لباسی که می‌پوشید بستگی دارد پس بهش توجه کنید و سرسری از این مسئله نگذرید.

اگر میخواین در موقعیتی رسمی شرکت کنید و نمی تونید ریسک کنید از مانتوهای کتی غافل نشید. برای استایل های رسمی مانتوهای کتی رو با شلوار بوت کات یا پارچه ای راسته ست کنید. برای تکمیل این استایل از کفش پاشنه بلند و کیف های چرمی با رنگ هایی مثل مشکی، قهوه ای، طوسی و... استفاده کنید. 

ممکن این سوال براتون پیش اومده باشه که شلوار بوت کات چیه؟ شلوار بوت کات به شلوارهای راسته ای گفته میشه که از قسمت زانو به پایین کمی گشاد میشن. در حقیقت شلوار بوت کات همون شلوار دمپا گشاد خودمونِ که انواع مختلفی داره.

ست کردن مانتوی کتی با شلوار اسکینی

عکس از صفحه b.mpants

ست کردن مانتوی کتی با شلوار اسکینی برای استایل اسپرت

اگه به تیپ های اسپرت علاقه دارید بازم میتونید سراغ مانتوهای کتی برید. اسپورت پوش ها میتونن مانتوهای کتی رو در رنگ های مختلف با شلوار جین اسکینی بپوشن و مطمئن باشن که حسابی خوش تیپ و خوش پوش شدن. برای داشتن یه استایل اسپرت بی نظیر با مانتوی کتی میتونید اونُ با کتونی، شال و کیف های کج یک طرفه بپوشید.

ست کردن مانتوی کتی با شلوار مام استایل برای استایل های روزمره 

این شلوارها جدیدا مد شدن البته در دهه های 80 و 90 میلادی هم طرفداران زیادی داشتند. شلوار های مام استایل به مدلی از شلوارهای لی گفته میشه که گشادند و دارای فاق های بلند می باشند. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیره؛ همین مورد سبب میشه که باسنُ بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان دهد. این شلوارها قد شما رو کوتاه تر از حد معمول نشون میدن پس بیشتر مناسب خانم های قد بلنده.

مانتوی کتی با شلوار مام استایل

اگر از طرفداران استایل کژوال هستید و راحتی را ترجیح میدید، مانتوی کتی را با شلوار مام استایل امتحان کنید. این ترکیب هم استایل بسیار جذاب و خاصی به شما میده هم بسیار راحت و آزادِ. مانتو کتی و شلوار مام استایل با شومیز یا تی‌شرت و یک جفت کتانی، بسیار جذاب و خواستنی است در زمستان هم میتونید باهاش نیم بوت بپوشید برای پوشیدن نیم بوت شلوار مام استایلی رو انتخاب کنید که بالای نیم بوت شما قرار بگیره و نمای کفشتون حفظ بشه. 

مانتوی کتی با شلوار بگی

عکس از صفحه manto_miss_roso

ست کردن مانتوی کتی با شلوار بگی

شلوارهای بگی شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر آنها کش تعبیه میشه گاهی هم در قسمت دور مچ پا کش قرار داده میشه. شلوار بگی رو میتونید با کت های بلیزر بپوشید. احتمالا این سوال براتون پیش اومده که کت بلیزر چیه؟ کت بلیزر به کت هایی گفته میشه که دارای جیب و دکمه های طلایی یا نقره ای هستند در واقع کت بلیزر حالت بینابینی از کت رسمی و اسپرت محسوب میشه. ترکیب مانتو کتی و شلوار جین بگی همراه با کتانی یا صندل، استایل کژوال و جذابی را به شما میده پس ازش غافل نشید.

مانتوی کتی با شلوار وایلدلگ

عکس از صفحه aysanmod1

ست کردن مانتوی کتی با شلوار وایلدلگ

شلوار وایلدلگ به شلوارایی گفته میشه که روی کمر و باسن فیتن و در قسمت ران و زانو و دمپا گشادن (ممکنه یه کوچولو حالت فون هم داشته باشن) این شلوارها رو میتونید با کت های اسپرت بپوشید.

عکس شاخص از صفحات city.centerr , hona.mezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها