|

فریاد دیده نشده مهدی قائدی از طلاقش / ستاره معصومی کیه و کجاست و داستانش چیه؟

این روزها سر و صدایی عجیب از طلاق مهدی قایدی شنیده میشه که با حواشی نا مناسبی نیز همراهه و چشم و گوش بسیاری از کاربران رو به خود جلب نمود.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دنیای سلبریتی ها دنیای عجیبیه. یه روز این طلاق میگیره و اون یکی به طور یهویی و عجیب غریب ازدواج میکنه. یه روز دیگه اون یکی که اتفاقا عاشق و معشوق با همسرش بوده میرن تو حواشی جدایی! واقعا آدم میمونه کی داره چیکار میکنه. اگر یک فوتبالی باشید احتمالا میدونید که تو این چند روز اخیر سر و صدای کدوم چهره مشهور حاشیه ساز شده! بله آقا مهدی قایدی بعد از اینکه یه چهار پنج سالی رو با سر زبون بودن به دلیل ازدواج گذروند، حالا با طلاق و جدایی که هنوز به طور قطعی تایید یا تکذیب نشده مورد توجه عموم قرار گرفت.

مهدی قایدی یکی از جنجالی ترین ازدواج ها رو داشت چرا که ازدواجش با ستاره معصومی دارای یه نکته کمتر دیده شده بود. 

مهدی قایدی که از متولدین سال 77 می باشد در سال 98 با دختری به نام ستاره معصومی ازدواج کرد.

طلاق مهدی قائدی از همسرش

 

طلاق مهدی قائدی

 

وقتی مهدی قایدی اینجوری فریاد میزنه

گفته میشه مهدی قایدی از همسرش جدا شده و تمام تصاویر دونفره با وی رو هم از صفحه اینستاگرامش پاک کرده! البته که همچنان هم نشونه ها تموم شدنی نیستند و مهدی خان با انتشار یک پست در صفحه خود به این حواشی دامن زد!

این بازیکن جوان دهه هفتادی با انتشار تصاویری از خود کپشنی با این مضمون نوشت: شروع زندگی دوباره

طلاق مهدی قائدی

طلاق مهدی قائدی

تو پیج ستاره معصومی چی میگذره؟ 

اما احتمالا براتون سوال میشه که تو پیج ستاره معصومی چی میگذره؟ که خب باید بگیم صفحه این چهره با توجه به محتوایی که در پیج منتشر میکرد مدتی میشه که بسته شده و همچنان هم تو این شرایط به سر میبره. در قسمت بیو اینستاگرام ستاره معصومی هنوز هم اسم مهدی قایدی وجود داره که خب میشه گفت به دلیل اینکه هنوز پیج در دسترس ستاره قرار نگرفته، امکان تغییری هم وجود نداره! 

5465

یکی از نزدیکان مهدی قایدی ادعا کرده که این بازیکن پس از جدایی از همسرش قراره که انتهای فصل با قراردادی بلند مدت به استقلال برگرده و بسیاری از هواداران استقلالی وی در قسمت کامنت ها از این موضوع استقبال داشتند.

d042q40y (1)

54635

ستاره معصومی یک سوال بی پاسخ

ناگفته نمونه مدتها پیش بود که ستاره معصومی با انتشار یک استوری نیز سوژه هایی به دست فالوور های خود داد. او که در یکی از کوئشن باکس ها جواب یکی از دوستانش رو داده بود، سوال اول رفیق جان در رابطه با تایم اومدن فرزند این زوج بود که البته ستاره معصومی پاسخی به این سوال نداد و تنها به اشتراکش گذاشت! 

بسیاری از کاربران بر این نظر بودند که ستاره معصومی بر این هدف بود که با انتشار این استوری دوباره اسم و حواشی خود و همسرش رو بر سر زبان ها بی اندازه، اما تو همون خلا هم رهاش کرده و چون چیزی به عنوان پاسخ برای نی نی نداده بد، خب تایید یا تکذیبی هم نداشت و به همین دلیل این موضوع به عنوان سوال تو ذهن کاربران موند! 

برخی هم با توجه به این که ستاره بانو مدتی تموم تصاویر خود را از قسمت بالا تنه میزاشت، بر این شک بودن که حتما نمیخواد بارداریش رو نشون بده، اما بعد تر هم خبری از تصویر بارداری و یا وجود فرزندی از این زوج نشد!

bardari-hamsar-mehdi-ghayedi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی