|

وقتی زنِ مهدی قایدی تو بزرگی خودشو گذاشت رو سر همسرش؛ خانوم اینجوری شد ورزشکار حرفه ای

setareh masoumi shayanews

مهدی قایدی بازیکن مشهور تیم آبی ها می باشد که همسری پر جنب و جوش دارد و اینبار نیز خانوم خانوما با تمجید از خود مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قایدی رو همه ما می شناسیم چه فوتبالی باشیم و چه نباشیم، چرا که این چهره جوان و دهه هفتادیه ما سالهاست که شهرتی خوب داره و با بازی های متعدد و جذابی که داشته نشون داده در این راستا توانمنده و البته بسیااار حاشیه ساز. حالا چرا میگیم حاشیه ساز؟ چون این چهره از سال 98 که به جرگه متاهلین پیوست، دیگه یه مدلای دیگه شد. مهدی قایدی تا پیش از ازدواجش هم البته جنجالات مخصوص به خودش رو داشت اما از وقتی که با ستاره معصومی بانوی هفت سالهبزرگتر از خودش رفت زیر یک سقف، حواشی به نوعی دیگر آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. مهدی قایدی سال گذشته با شباب الاهلی امارات قرارداد بست و همچنان هم با این تیم رابطه طولانی مدتی دارد.

اما خب نکته اینجاست که یک فصل توسط استقلال قرضی گرفته شد و حالا هم هنوز میون زمین و آسمان بلاتکلیف مونده! اما از بازی و کار تخصصی این چهره که بگذریم و برسیم به لایف استایل شخصیش، باید بگیم که ستاره معصومی با شهرت شوهر شهرت پیدا کرد و حالا خیلی ها هستند که خانوم خانوما رو می شناسند. پشت سر این زوج تا به اینجا حرف و حدیث های بسیاری بوده که تا به حال توسط خود مهدی هیچگونه واکنشی دیده نشده، اما همسرش ستاره بانو گهگاهی بسته به اونچه که شنیده میشه در صفحه اینستاگرام خود واکنشاتی داره و اینبار خیلی ریز و مجلسی تعریف و تمجیداتی از خود در زندگی همسرش داشت!

Untitled

وقتی مهدی قایدی هرچی تلاش میکنه بازم بی بی فیسه جلو خانومش!

مهدی قایدی حالا 25 سال سن دارد و با وجود اینکه همسرش 32 ساله است، اما تا به حال با حاشیه نامتعارفی که به جدایی ربط داشته باشه مواجه نبودن چرا که نذاشتن چنین مواردی ازشون دیده بشه. اما مهدی قایدی از اونجایی کمه در مجموع چهره ای بی بی فیس دارد، حتی حالا که دیگه کم سن و سال نیست اما همچنان به گفته بسیاری از کاربران انگاری پنج شیش سالی کوچیکتره! 

از طرفی هم ستاره معصومی هرچه تلاش در جهت کم کردن سنش در چهره داره موفق نمیشه و همچنان می بینیم که ایشون هم رو به اونوری در حال بالا رفتن هستند! به همین جهت وقتی عکس و ویدیو هایی به مانند مثال زیر دیده میشه با حرف و حدیث هایی همراهه! در ادامه می بینیم ویدویی از این زوج در حالی که موراد گفته شده درش به راحتی دیده میشه.

اما ناگفته هم نمونه که ستاره معصومی با وجود اینکه از مهدی هفت سالی بزرگتر است ولی به خوبی راه دل همسرشو بلده و مهدی هم با وجود سن کمش اما همانند خیلی از سلبریتی ها و فوتبالیست ها در پی دخترهای متعدد نیست و همراه با همسرش زندگی خوبی داره.

mehdighaedi1-vaghtesobh

مهدی قایدی همسرشون ورزشکار کرد از خودشم خفن تر!

اما وقتی شما همسر یک ورزشکار حرفه ای باشید ناخودآگاه به ورزش کردن علاقمند میشین، چرا که به طور قطع هم همسشرون وادارتون میکنه که گریزی به ورزش کردن تو خونه و پارک و اینور اونور بزنید و باهاش حرکت همراهی کنید، و هم اینکه اصلا خودتون بعد از مدتی میگید من چرا خوش اندام نباشم؟ پس از اونجایی که گاهی افکار آدمیزاد شبیه به هم هستش این موارد میون خیلیا دیده میشه.

مثلا همسر سپهر حیدری یعنی خانوم آرام جوینده نه تنها که بدنسازی رو به طور حرفه ای میره، بلکه قبلا رزمی کار هم بوده و حالا گاهی ویدیوهایی از بازی با توپ در بین مانع منتشر میکنه که نشون میده تمرین کرده و بلده! ستاره معصومی نیز اینچنین است و به طور سنگین فیتنس کار میکنه که جهت اثبات و ذوق گاهی تصاویری از خود به اشتراک میذاره تا همگان ببینن و. بدانن ایشون ورزشکاره! 

Untitled+(3)

خودنمایی ستاره معصومی با اونچه از جیب همسرش خرج میکنه!

چرا گفتیم همگان ببینن و بدانند؟ چون ستاره معصومی اصولا علاقمنده تا خودنمایی هایی داشته باشه، به خصوص که اگه پای رستوران های لاکچری و نشون دادن عشق میونشون باشه. ستاره بانو بارها و بارها عکس و ویدیوهایی از علاقه ای که میون خودش و همسرش هست منتشر کرده و یا با جملاتی کوتاه و بلند این موضوع رو نشون داده. از طرفی هم اصلا امکان نداره خانوم خانوما در فضایی لوکس حضور داشته باشن و دست به گوشی نشن! در ادامه می بینیم مثال هایی از موارد گفته شده رو.

کمی بیشتر و جالب با مهدی قایدی

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است. با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.

ستاره معصومی و خواهر مهدی قایدی ستاره معصومی و خواهر مهدی قایدی 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی