|

حرکت عجیب زنِ "مهدی قایدی" تو باشگاه بعد از دست رفتن قهرمانی؛ دلداری خانوم به همسرش!

Setareh Masoumi and Mehdi Ghayedi Shayanews

همسر مهدی قایدی از چهره های شمهوریه که هر بار با موضوعی جدید سعی بر جلب توجه دارد و اینبار نیز خانوم خانوما با پیکر تراشی عجیبش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مهدی قایدی با توجه به اینکه یکی از ستاه های فوتبال ایران هستش، انگاری تو هر رده ای که باشه و هرچند که بد بازی کنه اما همچنان به عنوان ستاره شناخته میشه چرا که واقعا استعداد بودن در مستطیل سبز رو داره. مهدی قایدی دیگه خودش رو ثابت کرده اما اونچه که مشخصه اینه که انگاری همسرشم ستاره هستش ولی نه به اون معنایی که در رابطه با مهدی قایدی گفتیم!

ستاره معصومی همسر مهدی می باشد که چهار سالی میشه با هم ازدواج کردن و یه لایف استایل پر حاشیه اما در عین حال پر پول رو براب خود ساختن. ستاره معصومی از دسته همسرانی بوده و هست که سودای خارج نشینی رو همیشه داشته و حتی مدتی هم چون مهدی به تیم عربی جوین شد اونور آب و اونجایی که همیشه آرزوش رو داشت زندگی کرد.

جدا از این ها خب میدونیم که مهدی قایدی یه بدن آماده و ورزشی داره، اما اونچه که مشخصه اینه که ستاره بانو هم تو این چند ساله حسابی خودش رو ساخته و حالا به عنوان همسر یک فرد ورزشکار قد و وزنی حساب شده و ورزشی پیدا کرده! ستاره معصومی معمولا تو اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره و اینبار نیز برای عرض اندام استوری هایی از داخل باشگاه منتشر کرد.

Untitled (3)

وقتی قایدی اینا فک و فامیلی میرن باشگاه! چه برادر زنِ قلدری!

البته که این تنها موردی نبود که ستاره معصومی از خود به اشتراک گذاشت و تقریبا خانوم خانوما عادت دارن تا اونچه که به دست آوردن رو دائما به رخ بکشن و قطعا باشگاه رفتنن هم میتونه نمونه ای بارز و لاکچری باشه.

اما از خود ستاره بانو که کمی تا قسمتی دور بشیم و برسیم به خونواده این زوج، باید بگیم که ستاره معصومی دو خواهر و یک برادر نیز دارد. مهدی قایدی همچنین یک برادر و یک خواهر دارد که خب توسط مهدی خان همگی با هم مشهور شدن. برخی هستند به مانند مثلا سپهر حیدری که تنها از همسر و فرزندشون رونمایی کردن و برخی هم هستن به مانند سناره معصومی که با استفاده از شهرت همسرشون نه تنها خودش ون رو به عرش اعلا در معروفیت رسوندن، بلکه کل فک و فایل رو هم به نون و نوایی در شهرت رسوندن! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از ستاره معصومی در کنار برادر خودش و برادر همسرش!

Gym_s instagram 2023-5-28 story

داداش ستاره مصعومی چه خودش برتر از داداشِ مهدی میدونه!

قطعا از روی شباهت مهدی قایدی به برادرش متوجه شدین که داداش کوچیکه مهدی کدومه و همونطور که در عکس هم مشخصه داداش جانِ ستاره معصومی درست به مانند خواهرش مغروره و با ژستی عقاب طور و جلو ایستاده، خودش رو برتر میدونه!!

پیکر تراشی عجیب همسر مهدی قایدی

از طرفی هم ستاره معصومی از اونجایی که دست خوبی بر آتش فیلتراسیون و ادیت و فتوشاپ داره، مدتی پیش تصویری از خود به اشتراک گذاشت که باریکی کمر خانوم به شدت مورد تعجب قرار گرفت که ستاره معصومی کی این مدلی شد و خبر نداریم؟ این در حالیه که ستار مصعومی بار و بارها تصاویری از خود در حالت قدی منتشر کرده و در هیچیک تا به این اندازه لاغر نبوده. همین شد تا برخی از کاربران بگن ایشون پیکر تراشی کرده و برخی هم بگن فتوشاپه بابااااا....

XYb4dC3QR9fk

فیلتری که خود واقعیه ستاره معصومی رو نشون داد! همه فرار کردن؟

حالا چرا گفتیم همسر مهدی قایدی دست خوبی بر اتش فتوشاپ و فیلتر داره؟ چون همین سال گذشته بود که ستاره معصومی با سوژه ای به شدت خبر ساز شد. خانوم خانوما در حالی که تو ماشین داشت لایو میگرفت و فیلتری خوشگللل بر روی چهره خود انداخته بود، یهو فیلتر از رو صورتش میپره و فیس اصلیه وی نمایان میشه. همه این ها در حالیه که ستاره معصومی چهره ای به شدت عجیب به کاربرا نشون میده و کلی حرف و حدیث در میاد که ظاهر اصلیه ستاره بانو تازه با کلی عمل و پروتز این شکلیه و با فیلتر چقدر عوضن میکنه!

setare-masoumi-instagram

تیکه ناجور مادر مهدی قایدی به پرسپولیسی ها

همچین روز پیش بود که پرسپولیس قهرمانیش رو جضن گرفت و از طرفی هم مهدی قایدی از اونجایی که هتریک کرده بود حسابی خوشحال بود!

میدونیم که فوتبال بیش از هر ورزشی حواشی خاص خودش رو داره. مثلا گروهی از طرفداران استقلال و سپاهان تیم های محبوب شون رو بیش از پرسپولیس شایستگی قهرمانی میدونستن. با این وجود ظاهرا طرفداران کم بودن که مادر مهدی قائدی نیز با انتشار یک استوری متفاوت در صفحه شخصی اش به تمجید و تحسین از عملکرد پسرش پرداخته بود.

اما نکته جالب این یادداشت طعنه جنجال برانگیزی بود که مادر ستاره بوشهری استقلال به قهرمانی تیم پرسپولیس زد! او در این پیام ضمن قهرمان خواندن پسرش خطاب به او نوشته است: قهرمان واقعی تو هستی وگرنه این قهرمانی ها معنی نداره عزیزم.

ghaedi10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اسماعیل ارسالی در

    سلام اخرش که چی این همه زندگیتو جار بزنی برای مردمی که نون واسه خوردن ندارن ف

  • امین ارسالی در

    این استقلالی ها هم مث فیلم بچه مهندس هستند همیشه دنبال فصل بعدی ان😂

  • مهرداد ارسالی در

    چرا نظرات رو بازتاب نمیدید

  • مهدی ارسالی در

    مادر ها همشون همین هستن ،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها