|

سلفی عجیب غریب ستاره از مهدی قایدی و یه خوشمزه؛ خانوم تو باشگاه چه ساخت و سازی میکنه!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی می باشد که این روزها در امارات به تفریحاتی جدید می پردازد و اینبار مهدی خان رو با پیراشکی قاطی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قایدی چهره ای مشهور است چرا که خب از بازیکنان اصلی استقلال بوده و حالا نیز در یکی از تیم های متوسط عربی حضور دارد. مهدی قایدی ابتدا با شباب الاهلی قرار طولانی بست اما خب اومد و یک فصل استقلال بازی کرد. بعد هم که با یکی از بازیکنان الاتحاد کلبا معاوضه شد و حالا میشه گفت زیر دست فرهاد مجیدی هستش چرا که فرهاد خان سرمربی الاتحاد کلبا می باشد. جالبه که مهدی قایدی تو همین یک سال اخیر چند بار جا به جا شده که خب نمیدونیم بگیم از بازی خوبش بوده یا بد! مهدی قایدی در حال حاضر همراه با همسرش ستاره معصومی در امارات حضور دارد و خانوم خانوماش تو عشق و کیف دنیا به سر میبره.

مهدی خان قطعا در حال حاضر و میون عربها پول خوبی بدست آورده اما خب اینکه رقم قرار داد چجوریاست کسی خبر نداره! ستاره معصومی از قبلترها، اون موقع ها که هنوز مهدی ایران بود و با الشباب هم قراردادی نداشت، علاقمند بود تا در دبی موندنی بشه و از هر فرصتی که پیدا میشد استفاده میکرد تا برای سفر به این شهر جذاب بره و استفاده رو ببره! حالا شما فکر کن بری و تو همون لوکیشنی که عاشقش بودی کلا زندگی کنی، قطعا کیفت کوک میشه دیگه! ستاره معصومی نیز اینچنین است و به وضوح میشه دید که شوق خانوم خانوما در ایران کم میشه و وقتی میره اونور چه خوشحاله!

ستاره معصومی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و بیشر تو استوریا با متن و عکس به دیگران هم کنایه میزنه تا همه ببینن و بدانند که این زوج در خوشبختی و تفریح به سر میبرند! در ادامه ببینیم استوری جدید وی رو در حالی که مهدیشونو پیراشکی پیچ کره!

setareh.masoumi_s instagram 2023-7-10 story

ستاره معصومی از ترند تردز جا نموند و فخرفروشی کرد

خب می دونیم که اینستاگرام یه برنامه جدید به خودش اضافه کرده که وابسته به خودشم هست و تردز نام داره. کاربران همیشه در صحنه ایرانی هم که اصلا امکان نداره از امکانات این مدلی عقب بمونن و خیلیا تردز رو نصب کردن!

در این بین هستند چهره های مشهوری که جهت نشون دادن اینکه ما هم هستیم و داریم مثل ستاره خانوم معصومی این مدلی استوری میذارن و تردز رو به رخ میکشن! جالبه که ستاره بانو در این فضای نامرئی تنها حرکت و فعالیتی که داره جهت دیده شدن هر چه بیشتر و خودنمایی می باشد، وگرنه هستند بانوانی به مانند خانوم ارام جوینده همسر یپهر حیدری که انلاین شاپ دارن و یا حداقل تولید محتوای خانوادگیشون بهتر از ستاره بانو هستش و تنها در راستای فخرفروشی پیش نمیره!

setareh.masoumi_s+instagram+2023-6-24+story

ناله عجیب غریب ستاره معصومی بعد از کلی پول خرج کردن!

اما جالبه که این زوج با وجود اینکه بچه ای هم در زندکی ندارند و لایف استایلی مرفه برای خود ساخته اند، اما همچنان ناله های عجیب غریبی دارند که مثلا تا به حال از همسر سپهر حیدیری دیده نشده! برخی از کاربرا بر این نظرمد که ستاره معصومی گاهی اینچنین جملات خنثی هم منتشر میکنه تا نشون بده اونها نیز مشکلات دارند که البته شکی هم درش نیست و قطعا همه آدمای دنیا مشکلات خاص خودشون رو دارند! اما خب اینکه در اینستاگرام گفته بشه چندان به مذاق فالوور ها خوش نیومد!

setareh.masoumi_s instagram 2023-7-10 story (1)

ورزش خفن همسر مهدی قایدی از وقتی متاهل شده

مهدی قائدی و ستاره معصومی زوجی تو چشم هستند. چرا که هم فاصله سنی قابل توجهی دارند و خانوم هفت سالی از همسرش بزرگتره! قطعا چنین اتفاقی برای هر زوجی میوفتاد برای دیگران عجیب بود و شاید براشون حف و حدیث هایی می ساختند.

اما از نکات جذاب و جالب این دو چهره اینه که نمیذارن کسی وارد حریمشون بشه و الفاظی نامتعارف بهشون زده بشه. علاوه بر اینها ستاره معصومی از وقتی که با مهدی خان ازدواج کرده به شدت پیگیر ورزش شده و حالا می بینیم که ستاره بانو نیز یک ورزشکار حرفه هستش که گهگاهی یه عکس این سبکی ازخودش به اشتراک میذاره.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی