|

ذوق زدگی ستاره معصومی وقتی آقایی رفته دَم پر شاه؛ خانوم با آمپول عشق چه کرده!

setareh masoumi shayanews

مهدی قایدی از بازیکنان آبی رنگه که دیگه حالا رفته اتحاد کلبا و همسرش با انتشار یک استوری خوشحالی فراوون خود را به همه نشون داد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همیشه فوتبالیستا این درگیری رو دارن که وقتی قراردادشون با یه تیمی تموم میشه کدوم پیشنهاد رو قبول کنن و کجا برن کجا نرن! معمولا اگه پرطرفدار هم باشن علاوه بر اینکه خودشون ممکمه سردرگم بشن، هوادراشونم بیشتررررر سردرگمشون میکنن که خب این موضوع خیلی جالب نیست و ممکنه اون آقای فوتبالیست حالا یا فحش خور بشه و یا کلی جیغ و دست و هورا به سمتش روانه بشه! مهدی قایدی و ستاره خانوم معصومیش یکی از همین دست بازیکنان هستش که خب چون نیمار ایران محسوب میشه و خیلی وقته که یه استقلالیه شیش دونگه، به همین جهت به هررر تیمی هم که بخواد بره باز یکسری از هواداراش هستند که بگن برگرد استقلال! مهدی قایدی سال گذشته بود که توسط تیم شباب الاهلی به مدت طولانی خریداری شد. بعد که طی بازی های متعدد نتونست چندان درخشان بازی کنه، توسط تیم استقلال به طور قرضی قرارداد بست! این بار نیز مهدی قایدی به طور قرضی به تیمی دیگر رفت و حال در اتحاد کلبا حضور دارد.

جالبه که بدونید و یا شاید هم میدونید که سرمربی این تیم عربی فرهاد مجیدی می باشد که خب به قول هوادارای آبی شاهشون محسوب میشه و حالا مهدی قایدی زیر نظر شاهشون قراره پیش بره.

از این ها که بگذریم و برسیم به لایف استایل شخصی مهدی قایدی، باید بگیم که مهدی خان همسری دارد همچون مادر! چرا که ستاره معصومی همسر مهدی، هفت سال از وی بزرگتره و در بیشتر تصمیمی گیری های قایدی هم تاثیری مستقیم داره. ناگفته نمونه که زندگی شخصی هرکسی قطعا به خودش مربوطه و این زوج هم در رابطه با رابطشون تا به حال حاشیه ای نداشتن. اما در ادامه ببینیم یه استوری جذاب از ستاره معصومی که برای همسرش گذاشت و مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

وقتی همسر مهدی قایدی تیم بعدیش رو لو میده!

اما جالبه پیش از اینکه مهدی قایدی به طور علنی این تصاویر رو به ثبت برسونه، یه سوتی فجیع و تابلوووو خانومش میده و همچی رو میذاره کف دست هوادار. حالا چجوری؟ اینجوری که تیم اتحاد کلبا پیش از استوری ستاره بانو میاد و تو صفحه اینستاگرامش اعلام میکنه که شماره 10 تیمشون به زودی علنی سازی میشه.

از طرفی هم ستاره خانوم میاد و یه عکس میذاره که در این تصویر مشخصه استایل مهدی قایدی و نوع ژست هم مال زمانیه که جهت خوشحالی داره حلقشو میبوسه! این تصویر به صورت تمام مشکی توسط ستاره گذاشته میشه با درج شماره 10 و تگ پیج! همین شد که هوادار استوری خانوم خانوما رو روی هوا بزنن و بفهمن تیم مورد تنظر و بعدی مهدی قایدی کجاست.

1662130_907

چرا ستاره معصومی در ملا عام اینهمه عشق ورزی داره به همسرش!

در رابطه با عشق ورزی تصویر اول، این اولین باری نبود که از ستاره معصومی اینچنین استوری ها رو می دیدیم و خانوم خانوما جهت پایداری عشق بینشون و نشون دادن این عشق به همگان، خیلی زیاد از این جور استوری ها منتشر میکن که البته باز این تصویر موضوع داشت و باقی تصاویر موضوع ندارن و تنها با هدف اینکه نشون بدن و ثابت کنن که ماااا لیلی و مجنون یکدیگر هستیم منتشر میشن!

آخه میدونید که تو همون گیر و دار جام جهانی و حواشی علیرضا بیرانوند بود که شنیده شد صفحه دایرکتای مهدی قایدی با دختران هم لو رفته! این در حالی بود که بسیاری بر این نظر بودند چون مهدی از ستاره کوچیکتره، اینچنین پیچش داشته و برخی هم میگن همه اینا خالی بندیه که خب شما هم با یه سرچ ساده میتونید موارد منتشر شده رو ببینید!

mehdisetareh_vaghtesobh

وقتی رفیق نچرال ستاره معصومی از فیس پروتزی همسر مهدی قایدی سَره!

از اینها که بگذریم، ستاره معصومی و مهدی قایدی در سال 98 بود که ازدواج کردند و به جرگه متاهلین جوین شدند. شنیدین که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، این مثال در رابطه با ستاره و مهدی به شدت صدق میکنه چرا که هر دو چهره شخصیتی حاشیه دوست دارند و از طرفی هم هر دو پایه شیطنت های همدیگه هستند . البته که این موضوع تنها در رابطه با مهدی و ستاره نیست و مثلا سپهر حیدری هم به شدت همسو با همسرش آرام جوینده می باشد. به حدی که هر دو آقا اصلا کاری به کار چهره های مصنوعی و پر از پروتز خانوماشون ندارن و ظاهرا از این روند راضی هم هستند.

آخه مدونید که ستاره معصومی چهره ای به شدت تغییر یافته داره و احتمالا با اونچه که خدا از ابتدا خلقش کرده خیلی فرق کنه! ستاره معصومی اغلب با استفاده از فیلترای مختلف تصاویر خودش رو به ثبت میرسونه و به اشتراک میذاره که اینبار نوبت به یه سلفی جذاب همرا با رفیق جانش رسید. اما نکته اینجا بود که خیلی از کاربران بر این نظر بودند ستاره با اینهمه چیتان پیتان، همچنان از رفیقه نچرالش تو زیبایی عقبه!!

setareh.masoumi_s+instagram+2023-6-17+story+(1)

در ادامه تصویری از با فیلتر و بی فیلتر ستاره معصومی رو مشاهده می کنید.

01f535d9-1c83-4650-8eb1-ccc3bbdf2e01

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    تا چشمتون درآد ..خجالت بکشید چکار زندگی شخصی مردم دارین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی