|

"مهدی قایدی" قدش پیش ایییین استایل زنش آب رفت؛ دسته گل فضایی که هدیه داد آرزوی دختراس!

setareh masoumi shayanews

مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال می باشد که دوباره به امارات برگشته و عکس های جورواجور خانومش در حال خوشگذرانی شروع شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ستاره معصومی بازیگر نیست و حتی هنرمند هم نیست، اما چهره ای به شدت مشهوره. حالا ستاره بانو به کنار؛ آیا مهدی قایدی رو می شناسید؟ بله قطعا که می شناسید چرا که این جوان دهه هفتادیمون از بازیکنان خوب تیم استقلال هستش که البته این روزا مالکی دیگر داره. تیم شباب الاهلی امارات با قراردادی طولانی مدت با این بازیکن با استعداد به طور قرضی یک فصل مهدی قایدی رو به تیم آبی ها داده بود اما حالا دوباره مهدی خان به دیار عربها برگشته و اونطور هم که مشخصه حسابی کیفش کوکه. مهدی قایدی در سال 98 بود که با ستاره معصومی ازدواج کرد و رفت زیر یک سقف. ازدواجی که با هفت سال فاصله سنی خانوم بزرگتر از آقا صورت گرفت و حرف و حدیث ها شروع شد.

جالبه که هنوز هم این حرف ها تموم نشده و همنچنان زیر گوش مهدی قایدی خونده میشه که همسرت ازت فلان سال بزرگتره و این حرفها. ستاره معصومی متولد سال 70 هستش در حالی که خیلی از هوادارای مهدی قایدی بر این نظرند این چهره باید با دختری متولد هشتاد ازدواج میکرد!! بهتره خاطرنشان کنیم زندگی شخصی هر کسی فقط و فقط به خود فرد ربط داره، اما اونچه که مشخصه اینه که وقتی شما شناخته شده و مشهور میشین، دیگه سرک کشیدن تو زندگیتون و ریز به ریز کاراتون فت و فراوون میشه! به همین جهت خواسته و ناخواسه مورد قضاوت های مختلف مثبت و منفی قرار میگیرید. 

ستاره معصومی بعد از اینکه با مهدی قایدی ایران ازدواج کرد به شدت مغرور شد و تو اینستاگرام فعالیت شاخ طورش رو آغاز نمود. اینجا بود که کم کم عکس و ویدیوهای مختلف وی مورد توجه قرار گرفت و حالا خانوم خانوما بدن هیچ زحمت یبیش از 600 هزار دنبال کننده دارد. در ادامه می بینید استوری جدید ستاره معصومی رو

setareh.masoumi_s+instagram+2023-7-3+story+(1)

فاصله ای میون ستاره معصومی و مهدی قایدی که خیلی باعث ناراحتی اعصابشون شد!

خب همونطور که در تصویر بالایی هم مشخص شد، انگاری این زوج نه تنها در سن و سال بلکه در قد و استایل هم کمی تا قسمتی نامیزون هستند. البته که در دنیای کنونی و سلیقه های مختلف نامیزونی وجود نداره و میشه گفت خیلی از زوج ها هستند که با هنجار شکنی های مختلف کنار هم خیلیم خوشبخت و آسوده زندگی میکنند و بسیاری از وصلت هایی که به نظر میزووون میزون به نظر میان، خیلی زود از هم پاشیده میشن. اما مهدی قایدی در رابطه با این تفاوتاش در مقابل با همسرش هزار بار مورد هجوم نظرات مختلف قرار گرفته. ستاره معصومی نیز زیر بار کامنت های مختلف بارها واکنشاتی ریز اما واضح داشته که میشه گفت اونچه که مشخصه اینه که مهدی  و ستاره در کنار هم حس خوبی دارند.

setareh.masoumi_161821293_726693647994988_8374582529988948292_n

مهدی قایدی از همسرش سرتره یا ستاره معصومی از همسرش سرتر؟

جدا از این مسائل جالبه که بدونید خیلیا میگن ستاره معصومی برای مهدی خان زیاده و ازش سر تره و این حرفها؛ خیلیا هم بر این نظرند مهدی قایدی بهتر از ستاره هستش و خلاصه اینکه میتونست ازدواجی خیلی بهتر داشته باشه!

چرا؟ چون احتمالا ستاره خانوم چهره و اندامی بهتر داره! که خب باید بگیم چهرتا عمل زیبایی و انواع ژل ها از جیب همسر به این ظاهر رسوندتش و با ورزش حرف ای که چند سال در کنار مهدی داشت به فیزیکی ایده آل رسید! از طرفی هم مهدی قایدی بازیکنی خوب اما با ظاهری معمولیه که دختران زیادی هستند که شیفتش شدن، اما این دلیل درستی برای اینکه بگیم از ستاره سر تره نیست!!

setareh.masoumi_155453752_262462085414621_3513057191859908912_n

اما فخرفروشی های دم آخریه ستاره معصومی در ایران

اگر یه فوتبالی باشید به خصوص از نوع استقلالیش، قطعا ستاره معصومی رو می شاسید و میدونید تو موضوع کجا بازی کردن شوهرش چقدر تاثیرگذار بوده و هست! در این حد که مهدی قایدی وقتی میون امارات و استقلال مونده بود چون خانوم خانوما زندگی در دبی رو دوست داشت رفتن اونور! اما بهتره بگیم بیخیاله گذشته! این روزا ستاره و مهدی چه میکنن؟ خانوم خانوما که در اینستاگرام فعالیت سنگینی دارن هر چند وقت یکبار با انتشار عکس و یا ویدیویی میشن سرتیتر اخبار حواشی.

ستاره معصومی بسته به اینکه تو ایران باشه یا امارات استایل میزنه و هر کجا که دیدین مثل تصویر اولی حجاب از سر برداشته بدونید رفته اونور و هر کجا که به مانند تصویری که در ادامه مشاهده می کنید دیدین، بدونین اینور بوده! در ادامه یک فخرفروشی جانانه از خانوم خانوما مشاهده می کنید.

setareh.masoumi_s+instagram+2023-6-13+story (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی