|

رونمایی همسر مهدی قایدی از ست لباس شاعرانه؛ تا رسیدن اونور آب لاکچری بازی شروع شد!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی بعداز برگشت به امارات کشور مورد علاقش، حالا از ست لباس هایی رونمایی میکنه که جالب به نظر میرسن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهدی قایدی همچنان بعد از تموم شدن فصل سردرگم و میون زمین و آسمون سیر میکنه. میدونید که این بازیکن جوان و خوش استعداد ایرانی در تیم آبی ها هوادارای بسیاری داره اما خب اونچه که مشخصه اینه که به احتمال خیلی زیاد استقلال نمیتونه جذبش کنه و به همین علت مهدی قایدی هم به امارات بازگشت، ولی همچنان بلاتکلیف! مهدی قایدی 5 سالی میشه که ازدواج کرده و به جرگه متاهلین پیوسته که خب ظاهرا انتخابش در همسر باعث شده تا آقای فوتبالسیت جوان ما حتی اگه بازی هم نکنه باز رو بورس باشه.

حالا چرا؟ چون حواشی بسیاری براش ساخته میشه که تا 99 درصدشون خودساخته هستند نه ناخواسته! باز هم براتون سوال میشه چرا؟ چون همسری به نام ستاره معصومی دارد و ستاره بانو هم که از پرچم داران جنجالات هستند. این چهره دهه هفتادی که البته ایشون مال اوایل دهه هفتاده و مهدی قایدی مال اواخره دهه هفتاد، حالا توسط همسرش شهرتی بسیار دارد و در اینستاگرم نیز بیش از نیم میلیون کاربر فالوورش هستند. ستاره معصومی مدتی میشه که بیش از پیش در اینستاگرام فعالیت دارد که خب باید بگیم خانوم خانوما باز هم میشه گفت در این مدت اخیر میزان رمانتیک بازیشون با مهدی در پیج بیشتر شد و به چه علت خدا میدونه؟ 

مثلا در ادامه مشاهده می کنید استوری های جدید وی رو در حالی که یه ست با جذاب با همسرش داره انجام میده و اون رو به اشتراک گذاشت تا خیلی ها ببینن و بدانند که ستاره و مهدی عاشقانه همو میخوان!!!

فخرفروشی ستاره معصومی در حالی که جیبش با مانی آقاش پره!

خب برخی هستن به مانند آرام جوینده همسر سپهر حیدری که از شهرت همسرشون جهت بالا بردن تعداد فالوور استفاده کردن و میکنن، اما خب اونچه که مشخصه اینه که در صفحه خود با انتشار عکس و ویدو و البته داشت انلاین شاپ، خب یه حرکتایی هم جهت فعالیت دارند! اما ستاره بانو اینطور که تا به حال نشون داده تنها از جیب همسر برداشت داره و بس! که البته این یک امر شخصی هستش و کاملا برمیگرده به سلیقه و اعتقاد افراد.

اما نکته اینجاست که خانوم خانوما حتی بیشتر فعالیتی هم که در پیج خود دارند جهت چشم و هم چشمی و خلاصه نشون دادن لاکچری بازیا و ست کردنا و اینجور موارد می باشد که خب بسیاری از کاربران هم در پاسخ به این حرکت گفته بودن ایشون فقط میخواد فخرفروشی داشته باشه!!

setareh.masoumi_s+instagram+2023-6-17+story+(1)

همسر مهدی قایدی دست به صورت شد! تغییراتی عجیب با فیلتره برداشته شده!

همونطور که دیدین و مشخص بود چهره ستاره معصومی به هیچ عنوان ساده و طبیعی نیست که البته باید بگیم این روند بسیاری از بانوان مشهور و حتی شهرونده کشورمونه. گاهی دیده میشن برخی از بانوان که شاید حتی لباسی درست و شیکی به تن ندارند اما خب بینی رو زدن عمل کردن! این در حالیه که برخی حتی با قرض و قوله به سمت و سوی جراحی زیبایی کشیده میشن و خلاصه اینکه اون قدری روال شده که گویی مسابقه ای بزرگ میونشون رخ داده.

حالا شکا فکر کن دیگه همسر چهره ای مشهور هم باشید قطع به یقین دست به این موارد خواهید زد. اما جالبه که مدتی پیش اتفاقی عجیب افتاد. 

همین سال گذشته بود که ستاره معصومی با سوژه ای به شدت خبر ساز شد. خانوم خانوما در حالی که تو ماشین داشت لایو میگرفت و فیلتری خوشگللل بر روی چهره خود انداخته بود، یهو فیلتر از رو صورتش میپره و فیس اصلیه وی نمایان میشه. همه این ها در حالیه که ستاره معصومی چهره ای به شدت عجیب به کاربرا نشون میده و کلی حرف و حدیث در میاد که ظاهر اصلیه ستاره بانو تازه با کلی عمل و پروتز این شکلیه و با فیلتر چقدر عوضن میکنه!

setare-masoumi-instagram

اما یه چیزای باحال از مهدی قایدی و ستاره معصومی

مهدی قائدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه ها پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده. علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد. 

hmsr_mhdy_qydy_2 (1)

پیشینه همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. 

ستاره معصومی با بازیکن جوان در زندگی شخصی روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچ یک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد. بازیکن محبوب  نیز عیناً همین عبارت را به مناسبت ازدواجشان در صفحه شخصی خود نوشت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی