|

ماشین شیک و فضایی که "مهدی قایدی" آخر فصل واسه زنش گرفت؛ آب بازی تو تعطیلات چی میگه!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی می باشد که بعد از تموم شدن فصل و برگشت به امارات دوباره گل از گلش شکفته و اینبار با ماشین شیکش فخرفروشی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قایدی قطعا یکی از استعداد های فوتبال ایرانمونه که در تیم آبی ها یعنی استقلال پرطرفدار بازی داشت. مهدی قایدی سن و سال بالایی نداره و از متولدین نیمه دوم دهه هفتاد می باشد که البته خانومشون تو نیمه اول متولد شدن. مهدی قایدی در حال حاضر بازیکن قرضی حساب میشه که موقت در استقلال حضور داره. 

اما از مهدی خان که بگذریم و برسیم سر اصل مطلب، باید بگیم که این مهاجم جذابمون در سال 98 با خانومی به نام ستاره معصومی ازدواج کرد و رفت تو تونل یکسری از حواشی عجیب. دیگه میدونید که این روزا میون آقایون بازیگر و یا آقایون فوتبالیست پر حاشیه چقدر استغاده از خانوماشون زیاد شده و مثلا همسر شخص میتونه اونقدری جنجالی بشه و خودش رو بولد کنه که حتی باعث شهرت هرچه بیشتر شوهره ام بشه! اینجاست که باید گفت شگفتا!! ستاره معصومی و مهدی قایدی هم که دیگه تو این اوضاع و احوالات همیشه از صدر نشینان در حواشی هستند و با موارد مختلف حسابی میتازونن.

میگین چطور؟ پس در ادامه جدید ترین مثال بارزی که خانوم خانوما منتشر کرد رو مشاهده می کنید که در پست آخرش که به تازگی به اشتراک گذاشته چطور خودنمایی داشته و چطورررر هم کامنت گرفته!!

مباهات عجیب غریب ستاره معصومی که کامنتای خوبی نگرفت!

ستاره معصومی در کپشن این پست نوشت: Tnx babe

به طبع شما هم وقتی یک ایرانی هستید میتونید حدس و گمان هایی بزنید که چجور نظراتی این ویدیو گرفته! در حالی که ستاره معصومی به شددددت اهل کلاس گذاشتن و خودنمایی و فخرفروشی های کوچیک و بزرگ هستش، خیلی از هوادارا دوستش دارن و از این رفتار های خانوم خانوما خوششون میاد.

اما بسیاری دیگر نیز هستند که تعدادشون از دسته اولی بیشتره و با نظراتی نه چندان مثبت پستای ستاره معصومی رو دنبال میکنن به خصوص که چنین محتواهایی داشته باشه! چرا که شما بگین عایا این ویدیو دلیل دیگه این جز فخرفروشی داره؟

506196_990

غصه ای که مهدی قایدی با این پست انداخت به دل هواداراش!

در این بین مهدی قایدی نیز اومد و بعد از تموم شدن فصل با انتشار تصویری ناراحت از خودش کپشنی طولانی و دلی نوشت. این مهاجم جوان در کپشن با ابراز ناراحتی برای اتفاقات بدی که افتاد و خوشحالی برای اتفاقات خوب، کلی از طرفداراش تشکر کرد و در آخر نسبت به اینکه آبی هستش و آبی هم میمونه مطلبی کوتاه نوشت.

اما غصه و ناراحتی اونجایی رخ میده که بسیاری از هواداران اومده بودن و با نظراتی خواهشمندانه از مهدی قایدی خواسته بودن تا از استقلال نره! از طرفی هم برخی هنوز ناراخته دربی بودن و یه جورایی به مهدی گله میکردن که خب این نشون میده این بازیکن تا به چه اندازه طرفدار و خواستار داره.

mehdighayedi10_351389585_205457571925728_5111970781223397533_n

تعطیلات خفن مهدی قایدی و زنش حتی وقتی اس اس بهشون پول نداده!

اما میدونید که دیگه وقتی پول و مایه باشه همچی حله! مهدی قایدی و همسرش هم در تعطیلات این چند روزه حسابی دل و زدن به دریا و رفتن سفر. این در حالیه که دیگه مهدی قایدی به طور علنی بازیکن استقلال نیست و همونطور که گفته بودیم چون قرضی بود رفت به تیم اصلیش در امارات.

در ادامه تصویری که ستاره و مهدی در این تعطیلات از خود به اشتراک گذاشتن رو مشاهده می کنید.

IMG_20230606_101940+(1)

ستاره معصومی با نشون دادن ماشینم رفت تو کلی شک و شبه!

ستاره مصعومی عاااشق و شیفته دبی نشینی هستش. این موضوع در حدی بود که خانوم خانوما وقتی میخواست برگرده به کشورش ایران، چندان خوشحال به نظر نمیرسید اما درست زمانی که میخواد بره دبی چشماش قلبی میشه و دائما در حال خندیدن و تو پست و استوریاشه!

در رابطه با ماشینی هم مهدی خان برای خانوم خانوماش گرفت بسیاری از هوادارا رو به فکر فرو برد که چجوریاست مهدی قایدی دم از پول نگرفتن میزنه و از اینورم واسه ستاره معصومی چنین ماشینی رو خریداری میکنه؟ همه اینها حواشی هستند که وقتی شما شهرت داشه باشید براتون ساخته میشه و میرید تو سوال و جواب های پر تکرار!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی