|

"آرام جوینده" زنِ حیدری از یه گوشه آینه هم استفاده اطواری کرد؛ خونوادگی خاصن!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیسه که حالا همسری مشهور داره و اینبار خانوم خانوما با آینه تو ماشین توجهات رو طوری عجیب جلب کردند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپهر حیدری رو می شناسید؟ اگر نه پس باید بگیم سپهر حیدری از بازیکنان سابق تیم پرسپولیس می باشد که هنوز هم عِرق ملی به قرمز ها داره و جاش هم برسه ازشون حسابی حمایت میکنه، البته تو استوری و لفظی اینا دیگه! سپهر حیدری خیلی وقته که از ایران رفته و اونور آب یعنی دبی زندگی میکنه و خب از اونجایی که بالاخره هر کسی تو شغلش به مرحله کار نکردن برسه ممکنه بزنه تو کار آموزش همون کار، سپهر حیدری نیز اینچنین بود و در حال حاضر چند شعبه مدرسه فوتبال داره که ابتدا کمتر بود و حالا می بینیم که سپی خان حسابی بزرگش کرده.

اما آرام جوینده کیه؟ همسر سپهر حیدری می باشد که تو دهه نود با آقای فوتبالیست ازدواج کرد و رفت زیر یک سقف. این زوج که تا به اینجای کار تونستن خیلیم عالی در کنار هم زندگی کنند و حاشیه ای در رابطه با زندگی زناشویی نداشتن، اونطور که دوست دارن لایف استایل شخصیشون رو میبرن جلو، حالا هر کی هرچی میخواد بگه! چرا که مثلا آرام خانوم به شدت اهل انتشار فیلم و عکس های نه چندان متعارفه و در حالی که همیشه مورد توجه نظرات منفی و الفاظی نامناسب قرار گرفته، اما نه تنها این روندش رو کم نکرد که حتی بیشتر هم کرد. مثلا این روزا می بیینم آرام جوینده رو در حالی که هی ویدیوهای کوتاه از خودش با ژستای عجیب میگیره. ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید جدیدترینشونه نیاز چندانی به سانسور نداره اما خب مثلا قبلیه با توجه به حرکات زننده ای که داشت چندان قابل پخش نبود!

چشمای خدادادیه آرام جوینده که خدا یه نگاه ویژه بهش داشته! خواهراشو

احتمالا شما هم با دیدن چشم های رنگی خانوم خانوم به این فکر کردین که بابا لنز که اینهمه ادا و کلاس نداره که باید بگیم به نظر میاد چشمای آرام خانوم خدادادیه و آفرینندش بهش این عنایت ر.و داشته!

چرا چون آرام جوینده خواهرانی داره کوچیکتر از خودش که اونها نیز اینچنین هستند و با توجه به اینکه دختر کوچولوی داخل تصویر بهش نمیاد اهل لنز گذاشتن باشه، گمان هارو روی این برد که خب چشمای خودشونه دیگه مگه چیه!

family-of-sepehr-heidaris-wife

آرام+جوینده

عاشقونه سپهر حیدری با پسرش که خیلی فارسی بلد نیست

سپهر و آرام در دیار عربها دو فرزند به نام های آروکو و دیاکو دارند که دیاکو میشه پسر بزرگه. سپهر حیدری این مدلیه که به شدت خریدار ناز همسر و فرزندانش بوده و هست به طوری که همیشه دیده میشه آرام جوینده چندان برای همسرش جملات خیلی عاشقونه نمیذاره اما سپهر تا جایی که جا داره زیر پستای همسرش لاو میترکونه و قربون صدقه میره.

سپهر حیدری از طرفی هم فرزندانش رو به شدت دوست داره و در رفاهی کامل اونهارو بزرگ میکنه. آرام جوینده به دلیل اینکه شغل بلاگری رو انتخاب کرده و جهت بالا بردن پیجش هم خیلی عکس و فیلم گذاشت و تلاش کرد، حالا یک میلیون دنبال کننده داره و گاهی از پسراشم جهت تولید محتوا استفاده میبره. مثلا در ادامه مشاهده می کنید موفرفربه آقا سپهر رو که خیلیم بانمکه.

وقتی آرام جوینده و همسرش تو دبی با درهم خرج میکنن لاکچری!

خب این روزا شاید خیلی از مردم دلشون بخواد از ایران برن و مهاجرت کنن که خب این وط ددین زندگی هایی به مانند سپهر حیدری و هسرش خیلیارو هوایی میکنه که مثلا برن دبی زندگی کنند.

به همین علت کاربران بسیاری از این چهره میپرسن زندگی اونجا چجوریه و از این حرفا که خب آرام بانو در یکی از استوری ها جواب داده بود اینجا زندگی پول زیادی میخواد چرا که باید درآمد به واحد پول درهم داشته باشید تا بتونید به خوبی زندگی کنید!!

سپهر+حیدری+

همسر سپهر حیدری همیشه مانکن طور؛ حتی به هنگاه زایمان!

انگاری این زوج از بدو ورود به زندگی همدیگه حواشیشون رو ساختن چرا که مثلا از دیگر حواشی که وجود داره، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان اون هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانوم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چجوری همسر سپهر حیدری تونسته ظاهر خودش رو آراسته نگهداره!

Untitled+(1)

آرام جونیده یه دختر دهه هفتایده و سپهر حیدر یاز متولدین دهه پنجاه، که این فاصله سنی با نظرات مختلفی از سوی کاربران همراه بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی