|

"زنِ سپهر حیدری" دوباره فالوورای میلیونیشو متعجب کرد؛ خانوم شده بلاگر قارچی!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که در حال حاضر تو دبی زندگی میکنن و حالا خانوم خانوما به نحوی عجیب و غیر عرف در حال جذب فالووره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپهر حیدری همیشه و همیشه از چهره های مشهوری بوده که تنها برای فوتبالیست بودنش بولد نشد، بلکه با ازدواجش حسابی ترکوند و حالا می بینیم که این چهره در کنار همسرش حسابی داره میتازونه! شادی فکر کنید و بگید مگه خانومش جایی رو گرفته که معروفه؟ که خب در پاسخ باید بگیم خیییییر! آرام جوینده هیچ حرکتی جز همسر سپهر حیدری شدن نزده و حالا می بینیم که آرام بانو حتی از آقاشونم شهرت بیشتری دارن و نزدیک به 1 میلیون فالوور هم جذب کردن. سپهر حیدری چند صباحی میشه که با خانوم خانوماش خارج از ایران و در دبی زندگی میکنند و لایف استایل مرفه و البته جذاب دارند.

آرام بانو در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره که البته باید بگیم جدیدا دوز کارشو بالاتر هم برده و پست و استوری هایی عجیب نامتعارف منتشر میکنه. برخی از کاربران بر این نظرند این جور حرکات و ژست ها دقیقا برای چه کاریه اصلا چه لزومی داره یک بانو و یک مادر چنین فیگورهایی بیاد؟ جز جلب توجه عایا دلیل دیگه ای هم میتونه داشته باشه؟ ممکنه تا به اینجا براتون سوال شده باشه که مگه آرام جوینده چیکار میکنه و شابد هم اصلا از دنبال کنندگانش باشید و خبردار باشیبد، اما هر چه که هست در ادامه جدید ترین نموننه آن را مشاهده می منید که آرام جوینده سیس عجیبی گفته و از طرفی هم و.یدیوی که نیار به سانسور داشت و به طور طبیعی نمیشه منتشرش کرد!

Untitled

وقتی آرام جوینده خودشو کرد مثل بلاگرای قارچی!

آرام جوینده در حال حاضر بیش از 1 میلیون دنبال کننده داره که البته این تعداد بعد از اینکه خانوم خانوما پیجش رو پرایوت کرد کشیده شد بالا. اون تایم آرام بانو چیزی حدود 200 هزار دنبال کننده داشت که با این ترفند ترکوند. البته که مونا نیکبخت همسر علیرضا نیکبخت هم اومد و چنین حرکتی رو زد تا بترکونه اما انگاری بخت با ایشون یار نبود و قد آدامس خرسی هم نترکید!! اما برگردیم سراغ آرام جوینده که این روزا حسابی دست و دلباز هم شده، چرا که خانوم خانوما از یه ترفند اینستایی استفاده کرده و پشت بند هم داره جایزه بارون میکنه فالووراشو! البته که میدونید این میزان جایزه در برابر چیزی که سود میکنن بسیااار ناچیزه و رقمی نیست! اما سوال اینجاشت که آرام بانو با این میزان مایه دار بودن همسرش باز به این پیج نگه داشتنا و اینهمه تبلیغات نیاز داره؟ ناگفته نمونه این موضوع هم هستش که تبلیغات اینستایی به شدت وضع مالی رو از این رو به او میکنن اما خب همسر فوتبالیستی گفتن، بلاگر قارچی گفتن ....!

Capture (1)

بچه های سپهر حیدری اینجوری شاهانه تفریح دارن

سپهر حیدری و آرام جوینده خیلی رو فضای مجازی حساب باز کردن و بخش زیادی از بیزینس هاشون بر پایه اینستاگرام هست. این زوج باهوش علاوه بر اینکه خودشون چندین پیج و صفحه دارن بچه هاشون یعنی آراکو و دیاکو که روی هم 10 سالشون هم نیست هر کدوم برا خودشون پیج دارن و در مجموع نزدیک به 100 هزار دنبال کننده دارن.

پسر بزرگه سپهر خان به تازگی ویدیویی باحال از موتور چهارچرخ سواریش تو پیست منتشر کرد که احتمالاً خیلی از پسربچه ها دلشون خواست و آرزومی کردن کاشکی جای دیاکو بودن!

بیوگرافی آرام جوینده و سپهر حیدری

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ می باشد که البته سال تولدش رو در صفحه اجتماعی اش قید نکرده! این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است.

و اینکه سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی