|

وقتی سپهر حیدری تو دیار عربا واسه زنش زندگی ساخته بهشت؛ خوشمزه جات لوکسشووو!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که هیچگاه از تفریحات لاکچری تولید محتوا در اینستا نداشته اما اینبار ویدیویی منتشر کرد که انگار بهشت بود.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- آرام جوینده رو شاید نشناسید اما قطعا سپهر حیدری رو می شناسید چرا که از فوتبالیست های قرمز پوش ایرانی می باشد که البتتته سابقا فوتبال بازی میکرد و حالا شده مربی! شاید تو ذهنتون هی سرچ کنید که سپهر حیدری مربی کدوم تیم شده که شما خبر ندارید که خب باید در جواب بگیم به ذهنتون فشار نیارید چرا که سپی خان مربی و دارنده پنج شعبه مدرسه فوتبالی می باشد. همسر آرام بانو یا همون سپهر حیدری تا همین چند وقت پیش تنها دو آکادمی داشت اما یهو شدن پنج تا که البته قطعا حاصل تلاش و فعالیت زیاد این چهره می باشد.

سپهر حیدری چند سالی میشه که از ایران رفته و دبی زندگی میکنه. آقای قرمز پوش مدارس فوتبالش هم در ایران تنها نیست و هم در ایران و هم در دبی آکادمی داره. در ادامه ابتدا یه رخ گردن از سپهر حیدری به همراه دو تا پسر جیگول و کوچولوش مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

وقتی زنِ سپهر حیدری خوشمزجاتش روهم استوری میکنه!

آرامجوینده از اون دست بلاگر هایی که خیلی دوست داره تمام جزئیات زندگی مرفه ولاکچریش رو بریزه رو دایره و به همه بگه بیاین ببینید ما چقدر خوشبختیم! 

اینم بگیم ایشون در پیجشون خب به مانند همه بلاگرها موارد زیادی رو استوری میکنن و یکی از آیتم های اصلی در این روند انتشار غذاهای خوشمزه و لوکسی هستش که میل میکنن!!! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که بستنی های خوشمزه شون هست که از مک دونالد خریدن!

337828146_235273135574262_1378049662648118692_n

خانومها آقایون صورتو از گوشی دور کنید که پروتزای آرام بانو الانه منفجر شه!!!

خب شاید براتون سوال بشه که این ویدیو جذاب رو کی گرفته که باید در جواب بهتون بگیم کار دست آرام خانوم جوینده می باشد که در ابتدای متن اسمشون رو بردیم اما صحبتی ازش نشد. آرام جوینده سال 94 بود که با سپهر حیدری ازدواج کرد و شد زن رویاییه زندگی سپهر خان. 

این زوج از عجیب ترین و جنجالی ترین چهره های فوتبالی می باشند که این هم حاصل دست پر تلاش آرام خانومه!! ارام جوینده از وقتی که از ایران رفته به شدت فعالیتش تو اینستاگرام بیشتر شده و حالا فالوور های بیشتری داره که با کمی تلاش بیشتر 1 میلیونی خواهند شد. اما ابتدا تصویری از آرام بانو ببینیم که به تازگی هم منتشر کرد و مورد توجه و البته تعجب کاربران قرار گرفت.

Untitled

آرام جوینده در این فضا فعالیت جالبی داره. وی در حالی که چندان فخر فروشی از زار و زندگی و سفر و تفریحاتشون نمیذاره، اما پست و استوری های بسیاری از خودش و استایل عجیب و چشم درارش به اشتراک میذاره که خب چرا گفتیم چشم درار چون خانوم خانوما هم همونطور که دیدین چهره ای پررر از عمل و پروتز داره و هم تریپایی میزنه که چندان تو فضای مجازی به دور از حواشی نیست و اینجاست که برمیگردیم سر خونه اولمون که گفتیم آرام جوینده تو حاشیه سازی دست خوبی بر آتش داره.

Untitled

وقتی همسر سپهر حیدری به خانوم میخواد بگه فقط ایشون خوش استایل هستن!!

البته که اینها تنها مواردی نبود که آرام جوینده به نمایش میذاره و ظاهرا خانوم خانوما در حالی که اصرار داره نشون بده من فلان اندام رو دارم و احتمالا شما بانوان ندارییین، بومرنگ و یا تصاویری رو منتشر میکنه که همیشه هم با یه قالب ژست هستند. اما آرام جوینده از اونجایی که به مانند همسرش یه ورزشکار حرفه ای هستش و قبلا کاراته کار میکرده، در حال حاضر بدنسازی رو حسابی دنبال میکنه و گهگاهی هم عکس و ویدیو های کوتاهی از دست و پای خود به اشتراک میذاره! البته که خب میدونید لباس برای بدنسازی چندان پوشیده نیست و اینجاست که همسر سپهر خان وارد عمل سانسور کردن میشه اما جوری که قشنگ آلارم بده و داد بزنه من اینجاااا برهنه هستم!! در ادامه تصاویری که خانوم خانوما ازخودش به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید.

unknown_330926816_173690128744726_3144086071783998479_n

تفریحات لاکچری بچه های سپهر حیدری

سپهر حیدری و آرام جوینده خیلی رو فضای مجازی حساب باز کردن و بخش زیادی از بیزینس هاشون بر پایه اینستاگرام هست. این زوج باهوش علاوه بر اینکه خودشون چندین پیج و صفحه دارن بچه هاشون یعنی آراکو و دیاکو که روی هم 10 سالشون هم نیست هر کدوم برا خودشون پیج دارن و در مجموع نزدیک به 100 هزار دنبال کننده دارن.

پسر بزرگه سپهر خان به تازگی ویدیویی باحال از موتور چهارچرخ سواریش تو پیست منتشر کرد که احتمالاً خیلی از پسربچه ها دلشون خواست و آرزومی کردن کاشکی جای دیاکو بودن!

وقتی سپهر حیدری خانوم بچهارو یه سر برده بهشت! اونجا نت خوبه؟

آرام جوینده در این فضا علاوه بر اینکه به شدت خودنمایی داره، گهگاهی هم از پسرای عکس و فیلم میذاره که ناگفته نمونه آروکو و دیاکو دوتا پسرای سپهر و آرام هر کدومشون پیج جداگانه دارند با کلی فالوور، اما مامی جان هم ازشون غافل نمیشه چرا که به شدت براش فالوور جذب کن هستند. آرام جوینده اما در استوری های جدیدش ویدیوی هم منتشر کرد که از فضایی رویایی رونمایی داشت.

این فضا که به گفته کابران بیشتر شبیه به بهشت بود به شدت کاربران رو علاقمند کرد که بدون کجاست!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها