|

اسکی تایمِ سپهر حیدری و خانواده که کلی پول خرج کردن؛ غذاهارو دیدن رژیمو هوتوتو کردن!

aram jouyandeh shayanews

همسر سپهر حیدری از چهره های عجیب اینستا محسوب میشه که جنجالات بسیاری هم به خاطر فیسش میسازه و اینبار ابروهای نخیه خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا اصلا دیگه مهم نیست که شما بازیگر هستید یا خواننده و یا شاید هم فوتبالسیت؛ فقط کافیه که آیتمای مورد نیاز برای حاشیه ساز رو داشته باشید اونوقته شما میشید صدر جدول افراد بولد! این روند میون بازیگرا و فوتبالیستا شِدتش خیلی بیشتره و می بینیم که این روزا بازیکنان بسیاری هستند که توسط حواشی که همسرانشون ایجاد میکنن دیده میشن. مثلا یکی از اونها که اتفاقا مقام دارم هست تو این زمینه، همسر سپهر حیدری می باشد که در صفحه اینستاگرام خود آتیشای زیادی میسوزونه. سپهر حیدری خودش از بازیکنای سابق پرسولیس می باشد که حالا مربی تیم های آکادمی است و هم در ایران و هم در دبی پنج شعبه داره. سپهر حیدری در نیمه اول دهه نود بود که با آرام بانو ازدواج کرد و احتمالا یکی دو سال دیگه میشه دهمین سالگرد کنار هم قرار گرفتن این زوج.

اما براتون سوال نشد که آرام جوینده چجوریاست که میگیم خیلی حاشیه سازی میکنه؟ خب با پیج شخصی ایشون در ادامه آشنا میشیم، ما ابتدا تصویری از این زوج در کنار دو تا پسر کوچولوشون می بینیم که سپی خان منتشر کردن و اصلا حتی اگه بقیه مطلب رو هم ندیده باشید از همین تصویر متوجه قضیه خواهید شد که آرام خانوم چه مدلی هستن که جنجالی میشن!

sepehrheydari_96_351233815_215979210764775_5617864301087689603_n (1)

آرام جوینده و چهره ای مصنوعی که انگاری ساخته دست خدا نیست!

دیدین عکس رو؟ چی به ذهنتون اومد؟ احیانا چهره کاملا مصنوعی و پر از عمل و ژل خانوم خانوما شمارو شگفت زده نکرد؟ البته که این تصویری بود بی فیلتر که وقتی میره تو پیج خود آرام جوینده از اونجایی که یه عالمه فیلتر میاد روش از این هم مصنوعی تر میشه!

این روزا دیگه عادی شده که خانومی با چهره خودش یه کارایی بکنه و جهت زیباتر شدنش یه روندایی رو بره! پیشرفت علم هم مگه برای این مواقع نیست؟ بله که هست و اگه نیاز باشه در راستای زیباتر شدن و یا رفع عیوب با فیلر، ژل، بوتاکس و یا عمل های زیبایی و .... اعمالی انجام میشه! اما اینکه یک بانو از سیر تا پیاز فیسش رو تغییر بده و از آدمی به آدم دیگر تبدیل بشه چندان جالب نیست!

آرامی جوینده دقیقا یکی از همون افرادع که سعی داشته تا اونچه که خدا بهش داده رو به کلی عوض کنه و یه جورایی کوبیده و از نو ساخته!

sphr_hydry_2

سالن شاخ و شاهانه آرام جوینده که اینجوری درش تخته شد!

حالا شما فکر کنید از اینهمه تلاش پول درنیاره؟ آرام جوینده در ایران که بود سالن آرایشی بزرگی داشت که در بالای تهران زده شد اما چیزی نگذشت که خورد به کرونا و تعطیلی خیلی از فضاهای عمومی. سالن آرام جوینده نیز از اونجایی که با در های بسته روبرو شد خب جمع شد!

Capture

ژستای غیر عرف همسر سپهر حیدری که موضوع ندارن!

آرام جوینده و سپهر خان میدونید که خیلی وقته دبی زندگی میکنن و خیلی ریز بلاگری رو شروع کرد که البته تا پیش از دبی هم پیجی بزرگ داشت اما با تعداد فالووری بسیار کمتر و با ترفند یک دو سه صفحش رو به بیش از 1 میلیون دنبال کننده رسوند.

حالا آرام جوینده گاهی حتی به قدری ژست هایی نامتعارف داره و از استایل هایی عجیب استفاده میکنه که گویی خانوم خانوما مدل هستند اونهم برای فضا و کاری خاص!!

Untitled (2)

وقتی آرام جوینده به خاطر تبلیغات رژیمشو به فنا میده!

آرام جوینده به مانند همه بلاگرای اینستایی از ترفندی مشترک و تکراری استفاده میکنه و اونهم اینه که خانوم خانوما حالا به جز عکس و فیلم هایی که از خودش و زار و زندگی لوکسش منتشر میکنه، گهگاهی ویدیوهای کوتاه نیز رستوران گردی و خوشمزه جات مایه دارانه و عشق و حالای سوپر لاکچریشون منتشر می کنه که خب میدونیم این موارد هم بسیااار فالوور جذب کنه!

مثلا مدتی پیش خانوم خانوما استوریشون پر شده بود از غذاهای ایرانی که با رنگ و رویی جذاب سِرو میشدن. این رستوران بسیار لوکس غذاهای زیادی رو برای تست و تبلیغ برای آرام خانوم آوردن که جای تعجب داشت چرا که همسر سپهر خان وانمود کردن همرو خودشون خوردن!! در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

کمی بیشتر با سپهر حیدری و همسرش! با یه اختلاف سنی توپ

اختلاف سنی این روزا میون چهره ها زیاد شده و ظاهرا دیگه داره یه موضوع عادی میشه. آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ می باشد که البته سال تولدش رو در صفحه اجتماعی اش قید نکرده! این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نام های دیاکو و آروکو است.

و اینکه سپهر حیدری متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. 

در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

سپهر+حیدری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی