|

این پنج بازی برتر موبایل در سال 2023 رو حتما دانلود کن؛ از فوتبال گرفته تا کانتر!

در این مطلب به شما پنج بازی برتر موبایل در سال 2023 را معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر ساله علاقه‌ مندان به بازی موبایل روزهای زیادی را صبر می کنند تا بازی ژانر مورد پسندشان منتشر شود تا بتوانند آن را تجربه کنند. از بازی خاطره انگیزی مانند efootball  و clash گرفته تا بازی های جدیدی مانند among us. با توجه به پیشرفت صنعت بازی های موبایلی در هر سال ما با تغییرات زیادی در گرافیک و ساختار داستانی و... بازی ها مواجه هستیم و شرکت های بازی سازی هدف اولشان غافلگیر کردن مخاطبانشان است. در ادامه مطلب 5 بازی برتر سال 2023 را به شما معرفی می کنیم.

dfgg

Honor of Kings: World

بازی سبک اکشن Honor of Kings: World محصول شرکت تنسنت گیمز (Tencent Games) است. شما در این بازی تجربه ای خاص و جذاب را مانند بازی Monster Hunter vh خواهید داشت. جنگ با هیولاهای غول پیکر، زشت و بی رحم. کاراکتر شما در این بازی با مکانیک های حرکتی مانند جا به جایی سریع، جاخالی دادن و تغییر سریع سلاح مواجه است.

در این بازی یک کمک کننده همراه شما است؛ یک هوش مصوعی که شما را در طول بازی تنها نمی گذارد.

بازی

Terral Nil

اگر از علاقه مندان بازی هایی هستید که دوست دارید با بازی کردن آرام شوید و دقایقی را بدون استرس پشت سر بگذارید این بازی جذاب را از دست ندهید.

پیش روی شما یک بازی استراتژی قابل قبول با گرافیک جذاب و زیبایی قرار دارد. شما در این بازی باید یک زمین خشک و بی آب و علف در سرزمینی دور افتاده را به زمینی حاصل خیز تبذیل کنید. البته در ابعاد بزرگ تر شما با یک اکوسیستم گوناگون طرف هستید. باید جهانی سرسبز و پاک را برای نسل های بعد به جای بگذارید. از نکات مهم این بازی این است که به دلیل وجود چالش های گوناگون شما در طول بازی احساس یکتواختی نخواهید کرد.

بازی

Streets Of Rage 4

همین اول بگویم که با یکی از بهترین بازی های مبارزه ای سال طرف هستید و تجربه این بازی کلاسیک و خاطره انگیز شما را شگفت زده خواهد کرد. گرافیک این بازی به شدت شما را شیفته خودش خواهد کرد چون که با دست طراحی شده و حس نوستالژی را به خوبی منتقل می کند.

از نقاط قوت این بازی می توان به گیم پلی روان، وجود حالت های مختف بازی کردن، پولی نبودن بازی و... اشاره کرد. یک نکته جذاب در مورد این بازی این است که کاربر می تواند از دسته استفاده کند.

بازی

NBA All-World

دوست داران بازی های ورزشی و به خصوص بسکتبال باید این بازی را دانلود و تجربه کنند. در ابتدا مانند بازی های دیگر، شما چند مرحله آموزشی را پشت سر می گذارید و سپس موقعیت جغرافیایی شما برای ادامه بازی مشخص می شود. شما در طول بازی با دیگر بازیکنان از نقاط مختلف بازی می کنید و مدام در حال جا به جا شدن در خیابان و کوچه ها روی نقشه هستید.

روند گیم پلی این بازی با دیگر عنوان ها متفاوت است و زمانی که شما حریفی را انتخاب می کنید باید با تغییر دادن جهت دوربین و تنظیم کردن میزان قدرت پرتاب شوت، توپ را وارد سبد کنید.

بازی

Critical Ops

اولین بار این بازی جذاب و سبک شوتر شخص اول در سال 2015 عرضه شد که با استقبال خوبی مواجه شد، اما در سال 2023 و تا کنون چندین آپدیت مهم و بزرگ برای این بازی ارائه شده است. از اضافه شدن مدهای تازه به بازی تا بیشتر شدن اسکین‌های حرفه‌ا‌ی و متنوع تر شدن اسلحه‌ها. مپ های بازی Critical Ops نبردهای خشن تری را برای شما فراهم می کند تا تجربه جدید تری داشته باشید.

بازی

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی