|

جزئیاتی کامل از بازی EA Sports FC24

بازی EA FC24 قرار است در تاریخ 7 مهر ماه منتشر شود.

لینک کوتاه کپی شد

حتما می دانید که بعد از چندین سال، قرارداد الکترونیک آرتز و فیفا به اتمام رسید و این بازی اولین بازی فوتبال الکترونیک آرتز بدون برند فیفا است. مسئولان الکترونیک آرتز عنوان کردند بدون نام فیفا، دست آن ها برای ساخت بازی بازتر است و از این اتفاق خوشحال هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در برنامه 45 دقیقه ای که از مدیران الکترونیک آرتز دیدیم، آن ها تلاش زیادی کردند تا شور و اشتیاق خود را به فوتبال نشان دهند و به این طریق طرفداران را به سمت خود بکشند، در حالی که اسطوره هایی مانند فیگو، دروگبا و رونالدینیو خیلی صحبتی نکردند و همین اتفاق باعث شد انتقادات زیادی به الکترونیک آرتز شود. در تریلر بازی نیز که از زاویه اول شخص دیدیم، با توجه به اینکه اعلام شد تریلر اصلی بازی و گیم پلی بازی نیست باز هم با موج انتقادات رو به رو شد.

در بخشی از مراسم دیدیم که بخش آلتیمیت تیم با همان نام در این بازی حضور دارد. به هر حال این بخش پولی مورد علاقه الکترونیک آرتز است و بدون تغییر نام مانده است. بخش آلتیمیت برای اولین بار برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

بازی FC Mobile نیز در پاییز یک آپدیت دریافت خواهد کرد ولی اطلاعات خاصی در این مورد منتشر نشده است.

در بخش بعدی FC Pro معرفی شد که اعلام کردند توسط حرفه ای ها ساخته می شود و در کنار آن ها FC Tactical حضور داشت. این بخش جدید برای موبایل است و به نظر می رسد یک بازی استراتژیک و نوبتی خواهد بود. البته هنوز هیچ تریلر از این بخش منتشر نشده است. در رویدادی که این بخش معرفی شد ما را به یاد بازی Football Manager می انداخت. کلیپی که در پیش زمینه پخش می شد بازی لیورپول و منچستر سیتی را نشان می داد و مانند اکثر بازی های استراتژیک از بالا نشان می داد و شاهد استادیوم جدیدی بودیم. به نظر می رسد در این بخش می توانید استادیوم های مورد علاقه خود را بسازید. تمام ترکیب ها واقعی هستند و مانند بخش Career Mode است.

بیش از 19 هزار بازیکن، 700 تیم و 100 استادیوم در این بازی لایسنس شده است و برای اولین باز بازیکنان تیم بانوان در بخش آلتیمیت تیم حضور خواهند داشت. قیمت نسخه استاندارد 70 دلار و نسخه آلتیمیت 100 دلار خواهد بود. شایعاتی نیز در مورد ساخت استادیوم مورد علاقه در بخش Career Mode به گوش می رسد که هنوز تایید نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی