|

بازی Everspace 2 عاشقان فضا را شگفت زده می کند

زمانی که دنبال بازی‌های فضایی می‌گردید گزینه‌های زیادی پیش روی شما نیست، اما....

لینک کوتاه کپی شد

اگر دلتان می‌خواهد هر از گاهی فضاپیمایتان را بیرون بیاورید، چند ماموریت جذاب انجام دهید و درس جدیدی به راهزن‌های فضایی بدهید اما آنقدرها هم نگران تک‌تک جزئیات فضاپیما و زنده ماندن در فضا نباشید، گیمی مثل Everspace 2 گزینه فوق‌العاده‌ای است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ویجیاتو؛ به بیان دیگر Everspace 2 یک شوتر لوتر فضایی آرکید با حال و هوایی دوستانه است که هر آنچه می‌تواند آن را تبدیل به یک بازی دشوار شبیه‌ساز کند را از مخاطب دور کرده و اجازه می‌دهد خودتان انتخاب کنید که بازی تا چه اندازه دشوار باشد.

بازی Everspace 2 تجربه یک شوتر لوتر فضایی فوق‌العاده است - ویجیاتو

بازی Everspace 2 تجربه یک شوتر لوتر فضایی فوق‌العاده است - ویجیاتو

تعریف شدن حق انتخاب، ساده‌تر کردن روند بازی و ماموریت‌هایی که به اندازه بازی‌های MMO پیچیدگی ندارند به مخاطب اجازه می‌دهد ساعت‌ها سرگرم این بازی باشد بدون اینکه بخواهد تمام فکر و ذکرش را معطوف آن کند و به نظر من این بهترین ویژگی Everspace 2 به حساب می‌آید.

 

بازی جدید استودیو Rockfish Games که چند ماهی است از فاز آزمایشی خارج شده و در دسترس عموم قرار گرفته، یک تجربه تمام آفلاین و داستانی است که شما را در نقش یک خلبان فضاپیما قرار داده و سفرهای متعددی در گوشه کنار کهکشان را برای زنده ماندن، حفظ قدرت و کسب ثروت تجربه می‌کنید. روایت بازی عمدتا در میان‌پرده‌هایی به سبک نقاشی‌های متحرک روایت می‌شود و گرچه کسی انتظار چنین داستان هیجان‌انگیزی را ندارد اما حقیقتا شخصیت‌هایش به بازی جان تازه‌ای داده‌اند.

بازی Everspace 2 تجربه یک شوتر لوتر فضایی فوق‌العاده است - ویجیاتو

مهم‌ترین قسمت Everspace 2 نبردهای فضایی و گشت و گذارهای طولانی شماست. بیشترین وقت خودتان را صرف این‌ها خواهید کرد بنابراین مهم است که تمام المان‌ها در این بخش به درستی طراحی شده باشند. به لحاظ بصری، بازی زیبا، گسترده و پر جزئیات است. گرچه بعد از مدتی طلب تنوع محیطی بیشتری می‌کنید اما باز هم به راحتی می‌توانید ۶۰ تا ۷۰ ساعت با همین محتوا سرگرم بمانید. تنوع مراحل و کیفیت طراحی آن‌ها به قدری بالاست که بعد از هر مرحله به خودتان می‌گویید بعد از این دیگر همه چیز تکراری می‌شود اما سخت در اشتباهید.

قابلیت‌های شخصی‌سازی بُعد بیرونی فضاپیما برای حرکت سریع‌تر، دفاع جانانه‌تر و البته حمله‌های سنگین‌تر به شما امکانات نسبتا خوبی می‌دهد اما تا با همه‌ی قابلیت‌های کشتی جنگی خودتان آشنا شوید مدتی طول می‌کشد. رابط کاربری بازی هم گرچه به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده اما ذات بازی‌های شوتر فضاپیمایی ایجاب می‌کند که گزینه‌ها زیاد باشند. گیج نشوید و کمی به بازی زمان دهید تا خودش را به شما معرفی کند.

در مجموع اگر دنبال یک تجربه متفاوت می‌گردید، Everspace 2 اوقات خوشی برایتان فراهم می‌کند و هر از گاهی هم که به آن سر بزنید و مراحلی در بازی انجام دهید، همچنان تازه می‌ماند و لذت‌بخش است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی