|

پنج بازی موبایل خفن در ژانر استراتژی؛ از فتح جهان با ویروس تا مافیا بازی+ لینک دانلود

تو این مطلب 5 تا بازی ژانر استراتژی به شما معرفی میکنیم که میتونید دانلود کنید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد کشورها تبدیل شده است. در سال 2020 گردش مالی صنعت بازی های موبایلی حدودا 77 میلیارد دلار تخمین زده شده است. این مطلب رو به شما گفتم تا این به این نکته اشاره کنم که اصولا بازی خیلی موضوع مهمی است، هم از نظر اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره می کنیم.

اگه بخوایم به مزایای بازی کردن اشاره کنیم، باید بگیم:

1- بهبود فرآیند یادگیری

2- بهبود عملکرد ذهن و مغز

3- بالا رفتن سرعت عمل

4- بالا رفتن دقت و تمرکز

پس حالا که براش وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر استراتژی به شما معرفی کنم که وقتی دانلودش کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

استراتژی

از جذاب ترین ژانر های بازی های موبایلی بدون شک ژانر استراتژی محسوب میشن. شما در این بازی ها باید با صبوری شهر خود و یا کسب و کارتون رو گسترش بدید و با تفکر و حفظ منابع در بازی پیش برید. حالا میریم سراغ معرفی اولین بازی تاپ این ژانر.

1- Mafia City

Mafia City بازی استراتژیک از استودیوی بازیسازی YottaGames می باشد. در این بازی جذاب شما باید با میلیون ها نفر از بازیکنان در سراسر جهان مبارزه کنید. برای کسب رتبه عالی رقابت کنید. نقاط قوت خود را شناسایی و تقویت کنید و از تیراندازان خود که توانایی استفاده از انواع سلاح ها، تفنگ ها و غیره را دارند در مبارزات استفاده درستی کنید و آنها را نابود کنید.

ازویژگی جالب این بازی میشه بع موتور بازی 3D و HD، قابلیت زوم و 360 درجه، استخدام بیش از ده ها گانگستر و... اشاره کرد.

465686

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.7)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.5)

2- Civilization VI

در بازی Civilization VI شاهد تمدن های گوناگونی از جمله آمریکا، اسپارتان، فرانسه، ایران و چین و شخصی ‌های تاریخی زیادی مانند مهاتما گاندی، اسکندر، کوروش، چنگیزخان، چین شی هوانگ و... هستیم که هر یک از آن ها نقاط قوت و ضعف ویژه ای را دارند. شما باید یک شهرک اولیه تمدنی را توسعه دهید، امپراتوری خود را گشترش دهید، جهان را تسخیر کنید، و تفکر استراتژیک و مهارت های تصمیم گیری خود را بهبود بخشید.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی

H2x1_NSwitch_SidMeiersCivilizationVI

3- Bad North

در ابتدا بازی Bad North: Jotunn Edition برای پلتفرم PC منتشر شد و محبوبیت بالای آن باعث شد تا Raw Fury نسخه پورت شده و بازسازی شده از آن را هم برای موبایل بسازد. در این بازی شگفت انگیز که بسیار حرفه ای و متفاوت طراحی شده است، شما با یک اثر هنری زیبا رو به رو هستید. ایده و ماجرای بازی نیز به شدت خاص و قابل تحسین است. ماجرای بازی به قرن ها قبل در جزایر اسکاندیناوی، یعنی زمان قدرت داشتن وایکینگ ها مربوط است.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.7)

capsule_616x353

4- Plague Inc

در بازی متفاوت Plague Inc شما باید ویروسی را وارد یک کشور کنید و هدف شما آلوده کردن جهان تا نابودی آخرین انسان ها است! در این بازی باید علائم بیماری را تقویت کنید، مقاومت آن را در شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر داروها بیشتر  و روش های انتقال آن را سریع تر کنید. البته باید پیش از اینکه تیم پرشکان متخصص جهانی، درمانی را برای ویروس ها پیدا کنند همه را کشته باشید. در بازی Plague Inc شما باید این بیماری را در همه جهان پخش کنید و تاریخ انسان را از بین ببرید، در حالی که انسان با تمام نیرو در حال دفاع است!

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.7)

game-intro-mobile

5- Company of Heroes

در صورتی که از علاقه‌مندان به بازی های استراتژیک هستید، احتمالا به خوبی کمپانی آف هیروز را می‌شناسید. این بازی جذاب، تاکنون میلیون‌ها پلیر از سراسر دنیا به خودش جذب کرده و با فراهم‌ کردن یک گیم‌ پلی سرگر‌م‌کننده، باری دیگر سعی می‌کند که مخاطبان خود را جذب کند. گرافیک بازی بسیار ساده است. وقتی صحبت از یک بازی استراتژی به میان می آید کسی انتظار چندانی از گرافیک خاصی ندارد. اما هرگز فکر نکنید که گرافیک Company of Heroes کم است! در زبان ساده، Company of Heroes یک سر و گردن بالاتر از همه بازی های استراتژی جنگی است. موسیقی‌ جذاب و حماسی بازی هم واقعا شاهکار به حساب می آید.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.5)

Company-of-Heroes-Featured-Pic

این بازی ها رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها