|

ریمیک Need for Speed: Most Wanted در سال 2024 عرضه می شود؟

یکی از صداپیشگان بازی Need for Speed: Most Wanted از انتشار ریمیک این اثر در سال آینده سخن گفته است.

لینک کوتاه کپی شد

طبق جدیدترین شایعات، شرکت الکترونیک آرتز در حال کار روی ریمیک بازی Need for Speed: Most Wanted است. خانم سیمونه بیلی، صداپیشه شخصیت همکار گروهبان کراس در نسخه اصلی از این ریمیک سخن گفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زومیت؛ او در یک توییت که اکنون حذف شده است، نوشته بود: «ریمیک Need for Speed: Most Wanted سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. اگر می‌خواهید کراس (دین مک‌کنزی) و همکارش (سیمونه بیلی) به شکار تحت تعقیب‌ترین فرد بروند، لایک کنید و کامنت بگذارید».

بازی نید فور اسپید: موست وانتد ابتدا در سال ۲۰۰۵ روی پلی استیشن 2، گیم‌کیوب، ایکس باکس و پی‌سی عرضه شد. این ویدیوگیم یک ریسینگ جهان‌باز است که در آن بازیکنان با بهره بردن از تعداد زیادی ماشین‌های لایسنس-شده واقعی در مسابقات غیرقانونی مشارکت خواهند کرد. در این بازی سه حالت شامل کریر، مسابقه سریع و سری چالش‌ها قابل بازی بود. همچنین سیستم تعقیب‌وگریز پلیس هم در مقایسه با نسخه‌های قبلی بهبودهای پرشماری داشت.

شرکت الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۲ یک NFS: Most Wanted دیگر هم برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، پلی استیشن ویتا، وی یو و رایانه‌های شخصی منتشر کرد که بر پایه نسخه اصلی ساخته شده بود. لازم‌به‌ذکر است هنوز به‌طور رسمی ساخت این ریمیک تایید نشده است و باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی