|

چیکار کنم صورتم خشک نشه جوش هم نزنه؟ / آبرسان بزن! راز داشتن پوست صاف و درخشان ایناست

واسه داشتن یه پوست خوب و صاف که جوش هم نمیزنه، باید به پوستت برسی و آبرسانیش کنی اونهم با برندهایی مناسب و کیفیت فول.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پوست افراد معمولا یا خیلی خشکه یا خیلی چرب! اگر پوستی دارید که در این بین قرار داره خب احتمالا از خوش شانس های روزگارید، چرا که شما احتمالا درگیر روتین خاصی نمیشید و کمتر هم تو دام یکسری معضلات پوستی خواهید افتاد. افرادی که پوست خشکی دارند خب اغلب با کیکی شدن آرایش و کویری شدن کرم پودر بر روی صورتشون مواجه میشن که اینها اصلا خوب نیست. پوست پوست شدن صورتشون رو زیاد دیدن و تجربه که خب این هم خوب نیست!

اما بدونید که اگر پوست خشکی دارید، سرم های پوستی حاوی هیالورونیک اسید نجات دهنده هایی هستند که باید تو روتین پوستی تون بگنجانید. چرا که این ماده قهرمانه و میتونه تا 1000 برابر وزن خودش آب جذب کنه! اصلا به همین دلیله که به عنوان یه عنصر کلیدی برای درمان خشکی پوست شناخته شده. میدونید که هیالورونیک اسید به طور طبیعی تو نقاط مختلف بدن وجود داره و نقشش هم آبرسانی به پوسته. اما حالا که پوست ما خشکه باید چیکار کنیم؟ قطعا انتخاب سرم های آبرسان درست حسابی میتونن کمک رسان شما باشند! درسته؟

ما چه پیشنهاداتی داریم؟ با ما همراه باشید تا پوستتون رو از خشکی نجات بدید. 

آبرسان پوست خشک

1- سرم آبرسان و مرطوب کننده مینرال 89 ویشی با حجم 50 میل (قیمت: 1,500,000 تومان)

سرم آبرسان مینرال 89 ویشی از دست محصولات پرطرفدار فرانسوی هستش که از 89 درصد آب‌ معدنی آتشفشانی ویشی و همینطور اسید هیالورونیک طبیعی تشکیل شده. این محصول به دلیل داشتن فرمولاسیون منحصر به فرد و انحصاری لابراتوار ماینرال، قادره که از سلول های خشک پوست من و شما تا 24 ساعت محافظت کنه و به سرعت هم جذب پوست میشه. این آبرسان میتونه PH پوست رو تنظیم کنه و باعث شفافیت نیز خواهد شد. 

به علاوه اینکه این محصول ضمن تسکین و التیام بخشی به پوست، خیلی خوب میتونه پوست شما رو در مقابل محیطی محافظت کنه و جلوی هرگونه خشکی رو بگیره. میتونه پوست رو نرم نگه داره به دلیل اینکه کاملا طبیعیه، فاقد الکل و پارابن و عطر و رنگ می باشد و برای انواع پوست مناسبه.

آبرسان پوست خشک

2- سرم پوست باباریا مدل Hyaluronic Acid با حجم 30 میل (قیمت: 1,100,000 تومان)

ترکیبات این سرم پوست، هیالورونیک اسید، ویتامین C می باشد که ویژگی فاقد الکل بودن رو هم داره. 

سرم پوست باباریا به جهت از بین بردن چین و چروک پوست شماست، و همچنین تغذیه کننده عمقی پوست صورت می باشد که جوان کننده قوی، شاداب کننده، ضد چروک نیز دارد. این سرم مناسب انواع پوست هستش و با خیال راحت میتونید ازش استفاد کنید.

آبرسان پوست خشک

3- سرم آبرسان دی اوردینری مدل هیالورونیک اسید با حجم 30 میل (قیمت: 950,000 تومان)

اگه بخوایم به ترکیبات این سرم نیز اشاره کنیم باید بگیم دارای هیالورونیک اسید 2% و ویتامین B5 می باشد و از طرفی هم فاقد مواد مضر مثل پارابن، الکل، سولفات، سیلیکون و گلوتن نیز هستش.

این سرم میتونه آبرسانی و رطوبت رسانی به شدت عمقی برای شما داشته باشه به طوری که به تمام لایه های پوست برسه و از طرفی هم بسیار سبک و فاقد چربی هستش که کاملا وگان و بدون تست حیوانیه و کمک به ترمیم و بازسازی پوست میکنه، اونهم بدون ایجاد جوش. جذابه نه؟

این سرم نیز مناسب انواع پوست هستش به خصوص پوستایی که خشکن. 

آبرسان پوست خشک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها