|

لازمه داشتن یه قیافه خوب پوست خوبه / بهترین کرم های آبرسان ایناست بزن و عشق کن

به جهت داشتن یک پوست شاداب و مرطوب، ابتدا باید روتینی مناسب داشته باشید که خب یکی از آیتم های روتین درست هم آبرسان می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگر شما یک خانوم هستید و دلتون میخواد تا صورتی همیشه زیبا داشته باشید، پس بهتره پیش از اینکه میلیون میلیون برای لوازم آرایشتون هزینه کنید، ابتدا به فکر سلامت پوست خود باشید و روتینی مناسب برای این قسمت حساس بدن در نظر بگیرید. قطعا وقتی شما پوستی شاداب و مرطوب داشته باشید، حتی اگر میکاپ هم نکنید باز چهرتون عالیه و در نهایت هم شما اعتماد به نفسی بالا خواهید داشت. 

اما یکی از آیتم های اصلی برای داشتن یک روتین مناسب، قطعا کرم آبرسان هستش که بسته به شرایط هر پوستی متفاوته. برند های آبرسان فراوونن اما اینکه کدومشون واقعا تاثیر گذاره مهمه. ما در این مطلب قصد داریم تا با چند برند مورد توجه و مناسب و البته پر طرفدار آشنا بشیم که میتونن کمک کننده ای جذاب برای پوست شما باشند. پس اگر قصد خرید یک آبرسان مناسب رو دارید با ادامه این مطلب همراه باشید.

woman-using-moisturizing-cream

دقیقا چه زمانی باید از کرم آبرسان استفاده کنم؟

از اونجایی که شما صبح و شب قبل از خواب صورتتون رو با شوینده مخصوص میشویید، خب بهترین زمانه که از کرم آبرسان استفاده کنید چرا که صورت شما در تمیز ترین حالت خود به سر میبره. بهتره که برای صبح از یک آبرسان سبک استفاده نمایید و قبل از خواب هم به سراغ این دست از محصولا قوی تر برید که خاصیت کلاژن سازی و لیفت کنندگی و غیره دارند. 

در مجموع باید بگیم که لازمه روزانه 2 بار از کرم مرطوب کننده و البته آبرسان استفاده نمایید، اما بدونید که پیش از خواب زدن آبرسان اهمیت بسیار بیشتری داره. فقط یادتون نره که نیم ساعت پیش از اینکه سرتون رو روی بالش بزارید آبرسان رو بزنید تا با خیال راحت آبرسان جان جذب پوستتون بشه  کار مفید خودش رو انجام بده. 

mceu_26615780941673964564159

۱. کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic

این کرم آبرسان از برند راکوتن ۵۰ هستش که دارای میل حجم می باشد و در واقع میتونه تو شرایط آب و هوایی مختلف محافظ پوست شما باشه. خبر خوب اینه که این محصول برای اون دست از افرادی هستش که پوست چرب و مختلطی دارند. کرم راکوتن چربی نداره و میتونه پوست شما رو به طور عمیق رطوبت‌ رسانی کنه در حالی که ذره ای هم حساسیت برای پوست نداشته باشه.

از ترکیبات موجود در این محصول میشه به آلانتوئین، اینولین، پانتنول، دایمتیکون اشاره داشت. کرم آبرسان راکوتن میتونه بافت پوست رو ترمیم کنه و از طرفی هم به سیستم ایمنی بدن کمک کنه. نحوه استفادش هم به این شکله که روزانه 2 بار استفاده کنید و لذتش رو ببرید.

IMG-20220720-WA0013

۲. کرم آبرسان و مرطوب کننده ایباگ مدل شیر گاو

این گرم در واقع 80 گرم حجم داره همراه با بافتی نرم و ملایم که قطعا عاشقش میشید. از ویژگی ها این محصول اینه که بعد از استفاده هیچ‌ گونه چسبندگی رو بر روی پوست خود احساس نخواهید کرد که خب خیلی از خانوما به دنبال این موضوع هستند. این کرم حاوی شیر گاو هستش که همین مزیت باعث شده تا رطوبت از دست رفته‌ پوست شما رو تامین کنه و باعث تغذیه‌ و همچنین آبرسانی پوست بشه.

شما خانوم عزیز هر نوع پوستی که دارید میتونید به صورت روزانه از این کرم استفاده کنید و لذتش رو ببرید. کرم آبرسان ایباگ حاوی ویتامین‌ هایی مثل A و B می باشد که رایحه‌ی وانیلی و شیری نیز دارد.

ea9e70d0e10841a37a95e80c28fc401d

۳. کرم مرطوب کننده درمالیفت مدل Hydralift AC Cream

خب ممکنه که پوست چربی داشته باشید و تحت درمان محصولات ضد جوش باشید که خب در این حالت احتمالا به دنبال یک کرم آبرسان مناسب می‌گردید! در اینجا پیشنهاد ما به شما استفاده از این محصول هستش. کرم آبرسان درمالیفت میتونه به لایه‌ های عمقی پوست شما نفوذ کنه و ترشح چربی در پوست رو به خوبی کنترل کنه. این کرم رو میشه به عنوان یکی از بهترین کرم های آبرسان در ایران شناخت و معرفی کرد.

 کرم مرطوب کننده درمالیفت مرطوب کننده فعالیت باکتری‌ های جوش‌ زا رو کم میکنه و در عین حال رطوبت لایه‌ شاخی پوست رو حفظ میکنه.. این کرم برای پوست‌ هایی که خشک هستند هم تولید شده و با حجم 50 میل مورد توجه خریداران قرار گرفته. 

uploadImage-1632038791074-131b8363f-9f60-4018-b37a-2e2884ce55d4_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی