|

میخوای پوستت مثل بچه ها بشه / آبرسان علاجشه اینا رو تو خونه داری ارزون پوستتو کن هلو

در این مقاله به معرفی چند تا از آبرسان های طبیعی پوست خانگی اشاره کردیم که میتونید با وجود اون ها پوستتون رو شفاف کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رسیدگی به پوست این روزا بسیار مهم شده و توی اینستاگرام هر روز چندین کلیپ از پیج های مختلف در خصوص مراقبت های پوستی منتشر میشه که البته آدم نمیدونه که به کدومشون باید اعتماد کنه چون بالاخره بیشتر این پیج ها در خصوص فروختن محصولات خودشون هست که فعالیت میکنن و خب وقتی که مسئله ی پول بیاد وسط شاید بعضی ها دیگه به چیزی اهمیت ندن پس چاره ی کار چیه؟ سلامت پوست خودتون رو به یه آبرسان معرفی شده تو این پیج ها بسپارید وقتی چیز زیادی هم از فرمولاسیون اون ها نمیدونید و یا یه راه دیگه رو پیش بگیرید؟

خب توصیه ی ما برای این منظور به شما رفتن به سراغ استفاده از آبرسان طبیعی پوست خانگی هست که خب اسمش روش هست طبیعیه و از هیچ مواد شیمیایی در اون استفاده نشده و علاوه بر اون هم آبرسانی پوست رو انجام میده و هم فایده های دیگه ای هم برای شما خواهد داشت که خب در این مقاله میخواهیم چند تا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم ولی دقت کنید که شما نمیتونید با پوستتون نامهربون باشید و هر جوری که خواستید باهاش برخورد کنید از تست کردن انواع کرم پودر روی اون تا لوازم آرایشی دیگه و بعد انتظار داشته باشید که با یه آبرسان همه چی اوکی بشه بنابراین خودتون هم مهربون باشید با پوستتون و ازش مراقبت کنید و بعد مراقبت بیشتر رو به این آبرسان ها بسپارید، حالا دیگه وقت رو تلف نکنیم و بریم به سراغ معرفی چند تا از اون ها.

آبرسان طبیعی پوست خانگی

روغن نارگیل یه آبرسان طبیعی پوست خانگی

روغن نارگیل یکی از خوراکی های حیاتی توی آشپزخونه ی شما باید باشه که توصیه میکنیم به هیچ وجه مصرف خوراکی اون رو اصلا فراموش نکنید چون این روغن میتونه تاثیران ویژه ای روی بدن شما داشته باشه ولی فقط این نیست چون شما میتونید با استفاده از این روغن برای خودتون یه آبرسان خونگی تهیه کنید که پوستتون رو با یه معجزه ی بینظیر مواجه میکنه. البته که باید این رو ذکر کنیم که در صورتی که دارای پوست چربی هستید این آبرسان برای شما مناسب نخواهد بود ولی در صورتی که پوستتون خشک هست بدون درنگ میتونید به سراغ اون برید.

روغن نارگیل از آنتی اکسیدان های قوی، اسیدهای چرب بالا و خواص ضد التهابی برخورداره که میتونه از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید و عفونت ها محافظت کنه و همچنین پوست رو تسکین بده و البته از اونجایی که میتونه منافذ رو مسدود کنه برای اون هایی که جوش های سر سیاه هم دارن مناسب نیست.

آبرسان طبیعی پوست خانگی

روغن بادام شیرین یه آبرسان طبیعی پوست خانگی

این روغن رو میشه از جمله روغن هایی بشمار آوورد که برای اکثر پوست ها میشه استفاده اش کرد و ایده آل بشمار آووردش. از ویژگی های خوبی که داره میشه به داشتن ویتامین E  و  D و اثرات تسکین دهنده ی اون اشاره کرد که به همین علت این روغن میتونه زخم های روی پوست شما رو ترمیم کنه و التیام ببخشه و همچنین از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنه. شما میتونید برای استفاده از اون یه مقدار از این روغن رو با عصاره ی گل رز ترکیب کرده و اون رو روی پوست صورت و نواحی دیگه ای از بدنتون مثل بازوها، دست ها و پاها بمالید تا علاوه بر آبرسانی پوست موجب شفافیت اون هم بشید و خیلی زود بعد از گذشت چند بار استفاده از اون یه پوست لطیف تحویل بگیرید.

آبرسان طبیعی پوست خانگی

کره شیا یه آبرسان طبیعی پوست خانگی

شاید اسم این کره ی گیاهی رو نشنیده باشید، گیاه شیا در اصل توی آفریقا رشد میکنه و دارای نوعی روغن سالم هست که به روغن شیا شناخته میشه که بسیار روون و به همین علت منافذ پوست شما رو مسدود نمیکنه. روغن شیا دارای موارد معدنی مفیده و خیلی آسون جذب پوست میشه و باعث بازسازی سلول های پست شما میشه. از اونجایی که این روغن هم آبرسانی خوبی داره و هم ضد باکتری هست میتونه برای پوست های چرب هم خوب باشه البته که بهتره بعد از یکی دو ساعت که از زدن اون گذشت صورتتون روبشورید.

الان که در فصل زمستون به سر میبریم و خیلی ها از پوست خشکشون شکایت دارن میتونن از این گیاه برای نرم و لطیف شدن پوستاشون استفاده کنن. بنابراین در صورتی که مایل هستید پوستتون رو تقویت و اون رو هیدارته کنه و همچنین از چین و چروک و افتادگی اون جلوگیری کنید توصیه ی ما به شما این هست که این روغن رو با روغن هسته ی زرآلو، رغن جوجوبا و روغن آرگان مخلوط کنید تا به این هدف دست پیدا کنید.

آبرسان طبیعی پوست خانگی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها