|

چیکار کنم کرم پودرم نماسه؟ / ارزون ترین کرم بازار رو هم با این روش بزنی آخ نمیگه

در این مقاله چند تا ترفند برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر بهتون ارائه کردیم که میتونید با استفاده از اون ها یه آرایش تمیز داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به دنبال راه هایی برای زیباتر شدن هستن و خب این موضوع برای خانوم ها از اهمیت بیشتری برخورداره چون اصلا میگن که خانوما برای این که پیش خانومای دیگه خوشگلیشونو به رخ بکشن آرایش و هر کار زیبایی که بگید رو انجام میدن چون بعضی از آقایون انقد تو باغ نیستن که شما کیلو کیلو مژه هم بکاری اصلا نمیفهمن که مژه کاشتی ولی کافیه که نیم سی سی زده باشه یه خانومی قبل از این خودش بفهمه چیکار کرده شما به عنوان یه خانوم زودتر میفهمی که خب این نشون از هوش بالا و جزئی نگری شما داره ولی خب به نظرتون بهتر نیست که برای خوشگل تر شدن به سراغ ترفندهای آرایشی بریم تا کارهایی مثل عمل و تزریق ژل و فیلر مثلا در صورتی که بدونید چگونه با رژ لب هایمان را بزرگ کنیم و این کار رو هم انجام بدید بعد یه خانومی ازتون بپرسه ببخشید پیش کدوم دکتر لباتونو ژل زدید خیلی کیف میده پس این لحظه هزارن بار تقدیم شما باد.

البته که این ترفندهای آرایشی دو تا خوبی دارن اول این که شما رو زیباتر جلوه میدن که دستشون درد نکنه ولی دومی بسیار مهمه و اون اینه که سلامتی شما رو حفظ میکنن مثلا رنگ کردن موها با دکلره چقدر میتونه به موها آسیب بزنه در حالی که شما میتونید ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره رو یاد بگیرید و از این طریق موهاتون رو رنگ کنید تا هم خدا رو و هم خرما رو داشته باشید یعنی هم خوشگل بشید و هم موهاتون طوریش نشه که خب این یعنی نهایت خوشبختی. حالا امروز هم در این مقاله میخواهیم به سراغ یه سری ترفند آرایشی در خصوص جلوگری از ماسیدن کرم پودر بریم پس نیازی نیست کرم پودرتون رو عوض کنید بلکه راه زدن اون رو تغییر بدید، در ادامه با ما همراه باشید.

ماسیدن کرم پودر

آرایش سبک اولین راه جلوگیری از ماسیدن کم پودره

این اولین نکته ای هست که باید بگیم و خب مسلمال خودتون هم میدونید که در صورت استفاده ی زیاد از کرم پودر حتی اگر بهترین کرم رو هم روی صورتتون داشته باشید بی برو و برگرد باید منتظر ماسیدن اون باشید چرا که همه ی اون کررم روی پوست شما نمیشینه و خب استفاده ی زیاد از کرم پودر هم باعث میشه که چین و چروک های صورت شما بیشتر به چشم بیاد سنتون بالاتر دیده بشه و در نهایت هم از زیباییتون کاسته بشه و این موضوع به خصوص در فصل گرما و تابستون خیلی به چشم میاد وقتی که صورتتون عرق میکنه و پوستتون براق و چرب به نظر میاد بنابراین خیلی دقت کنید که سبک آرایش کنید.

ماسیدن کرم پودر

به سراغ اون لوازم آرایشی برید که چربی ندارن

یکی از مهم ترین اصولی که باید در انتخاب لوازم آرایشی اون رو رعایت کنید تا در صورت استفاده از اون ها آرایشتون دخترونه و ملایم بشه خرید لوازم آرایشی هیت که پایه ی اون ها آب هست نه چربی چون اون موادی که پایه ی اون ها چربی هست مطمئنا روی پوست شما میماسن و در صورتی که پوست صورت شما عرق کنه ضد آفتاب و کرم پودر شما زمان کمتری روی پوستتون میمونه و بعد کم کم شروع به ماسیدن میکنه.

ماسیدن کرم پودر

میتونید قبل از آرایش از یخ روی پوستتون استفاده کنید

یکی از دلایلی که کرم پودر و ضد آفتاب روی پوست صورت شما میماسه باز بودن منافذ پوستی شما هست که برای بستن اون ها بهتره که قبل از انجام هر کار آرایشی، بعد از این که پوستتون رو با یه شوینده ی خوب شستید از یه قالب یخ که به راحتی در دسترس همه هست به شکل مستقیم روی پوستتون استفاده کنید و باهاش پوست رو ماساژ بدید و بعد اجازه بدید که پوستتون خود به خود و در دمای محیط خشک بشه و به هیچ وجه اون رو با حوله و دستمال خشک نکنید. این رو باید بگیم که استفاده از یخ در هر صورت برای پوست شما میتونه بسیار مفید باشه پس همینجوری هم استفاده اش کنید.

ماسیدن کرم پودر

استفاده از دستمال مرطوب

یکی از دلایلی که باعث ماسیدن ضد آفتاب و کرم پودر میشه کیکی شدن پوست صورت شما هست که به علت استفاده نکردن از دستمال مرطوب هست. خیلی از خانوما هستن که در طول روز که صورتشون عرق میکنه میان و اقدام به تجدید آرایش خودشون میکنن یعنی دوباره روی همون کرم پودری که زدن بودن کرم میزنن که خب صورتشون رو بی نهایت کثیف نشون میدن با این کار در حالی که باید اول به آرومی و به شکل ضربه ای با یه دستمال مرطوب چربی و عرق اضافه ی روی پوست صورتشون رو بگیرن.

ماسیدن کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها