|

بهترین کرم پودرهای مناسب مهمونی که قراره هزار ساعت آرایشت بمونه / راز داشتن پوستی آس

اگر تو هم این مدلی هستی که یه عالمه مجلس و مهمونی میری، پس بیا که میخوام بهترین کرم پودر های مناسب مهمونی رو بهت معرفی کنم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا همه ما دلمون میخواد تا تو مهمونیا و مجالس رسمی چهره ای زیباتر از همیشه داشته باشیم و در واقع خوشگلترین حالتمون رو پیدا کنیم. قطعا رسیدن به این هدف نیازمند میکاپی دوست داشتنی و مناسبه. اما در چنین محافلی جدا از اینکه شما باید آرایش درست و منطقی خودتون رو پیدا کنید، در واقع باید از لوازم آرایشی با کیفیت هم استفاده داشته باشید تا بتونید میکاپ زیباتون رو ساعتها بدون نقص و خط خوردگی نگه دارید.

چرا میگیم خط خوردگی؟ چون دیدین آدم میخواد یه نقاشی خوشگل بکشه، یهو دستش خط میخوره و همه چی خراب میشه؟ قطعا وقتی شما مثلا از یک خط چشم مناسب استفاده نکنید، بعد از یک ساعت گذشت زمان احتمال اینکه ببینید نصف خط چشمتون نیست و ریخته زیاده! اینجوریاست که آرایش قشنگتون دچار خط خوردگی شده!!

Untitled

واسه داشتن یه آرایش معرکه چیکار کنم؟

اما پیش از همه اینا صورت شما که قراره میکاپ بشه نیازمند یه زیرسازی جذاب و ایده آله. قطعا برای مهمونی نمیاین از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و اونچه که شما رو به هدفتون میرسونه کرم پودر هستش. اونهم نه از نوع ساده و معمولیش، بلکه از مدل مجلسی و کاور بالاش.

یکسری از بانوان هستند که مجالس زیادی میرن و خب برای همه اینها هم که نمیشه رفت آرایشگاه و یه عالمه پول به میکاپ داد، پس بهتره که خودمون خودمون رو آرایش کنیم. 

اگر شما از این دست بانوان هستید، پس به پیشنهاد ما گوش بدید مطمئن باشید پشیمون نخواهید شد. اما پیشنهاد چیه؟ استفاده از یک کرم پودر مجلسی و کاور بالا که میتونه یه زیرسازی ناب و خفن بهتون تحویل بده. برخی برند های کرم هستند که میتونن ظاهری ایده آل برای صورت شما بسازند. پس با آشنایی باهاشون صورتی صاف و یکدست بسازید، اونهم برای ساعاتی طولانی …

2046109270

1- زیبایی پوستت با کرم پودر استی لادر دابل ور

قطعا این کرم پودر ی انتاب عالی بریا میکاپ مهمانی می بادش. از طرفی هم مورد علقه بسبیاری از علاقمندان میکاپ حرفه ای هستش چرا که با توجه به ویژپی هایی که داره میتونه انتظار اونهارو براورده نه. این کرم پودر از ماندگاری بلایی برهورداهره و میتونه تا 24 ساعت تکون نخوره. بنابراین شما میتود با اتسفدهد از ان دیگر نگران خراب شدن ارایشون نباشید.

علاوه بر ماندگاری، اونچه ک در این کرم گودر خیلی ب جچشم میاد توانایی پوشش و کاور قابل توجهی هتسش که تحولیتون میده و تمتام عیوب و نقص های پسوت شما رو میپگوشونه. 

Estee-lauder-double-wear-foundation-3

2- دلبری ناتمام با کرم پودر شیگلم

کرم پودر شیگلم قطا یکی از بهترین انتخاب های برای استفاده در میکاپ مجالس و مهمونی های ویژه است. کرم پودر شیگلم ترکیبی از خواص کرم پودر و بالم رو در خود جای داده و به طور همزمان میتونه هم کاوری ایده آل برای پوست باشه و هم اینکه پوست شما رو رطوبت رسانی کنه.

خب گفتی که کرم پودر شیگلم دارای مرطوب کنندگی قوی هستش که همین خاصیتش باعث میشه تا به خوبی به پوست شما نفوذ کنه و همون رطوبت رسانیش باعث میشه تا گوست شما تو مدت زمان طولانی نرم و مرطوب و خوشگل باقی بمونه. ناگفت نونه که این کرم پودر حاوی مواد مغذی نیز هست و باعث بهبودی وضعیت گوست خواهد شد.

Untitled

3 - بی نقص ترین شو، با کرم پودر مک استودیو فیکس

کرم پودر استودیو فیکس از برند محبوب و خفن مک می باشد که میتونه دیگر گزینه ای رو میز برای شما بانوی محترمه باشه. این محصول یه پوشش کاملا مات و طبیعی بر روی پوست شما ایجاد میکنه که خب یکی از مزیت های جذابش هم وجود فیلتر محافظتی SPF 15 هستش که از پوست شما در مقابل اشعه نور خورشید محافظت میکنه.

این محصول مقاومتی درجه یک در مقابل آب، رطوبت و عرق داره که میتونه خیال شما رو از بابت پوشوندن عیوب و لک های پوستی راحت کنه، اونهم بدون اینکه ذره ای خدشه دار بشه. کرم پودر مک میتونه پوست شما رو به خوبی نرم و مات کنه طوری که دیگر هیچ جوش و جای جوشی مشخص نباشه. اگر دلتون یه کرم پودر بی نظیر برای مهمانی ها و مجالس میخواد، از کرم پودر استودیو فیکس مک غافل نشید.

bcuA3MYFZDvD3dmLn4HBxWUGek38X9Qa8BJiACaQ.jpg_512X512X70

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی