|

اصول استایل با کراپ کت / اینجوری توی هر جمعی زیباترین استایل رو به خودت اختصاص میدی

کراپ کت این روزا خیلی ترند شده و وقتشه تا اصول ست کردن با این لباس جذاب رو یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کت انواع و اقسام خیلی متنوعی داره و از گذشته های خیلی دور محبوب خانم ها و آقایون بوده. از کت های رسمی و کلاسیک گرفته تا کت های کژوال و غیر رسمی و حالا هم که کراپ کت ها که دوباره ترند شدن و میشه باهاشون استایل های خیلی خاص و چشمگیر ست کرد.

کراپ کت ها هم انواع مختلفی دارن و هر کدوم با فرم های بدنی مختلف، هماهنگ میشن، همچنین استایل کردن اون ها با تاپ، بلوز، شلوار و دامن هم اصولی داره که باید بدونیم. توی این مطلب در مورد این موضوعات صحبت می کنیم تا اگه تو هم طرفدار کراپ کت هستی، به بهترین شکل اون رو انتخاب و با لباس های مختلف ست کنی. تا پایان همراه ما باش.

crop-coat-1

کراپ کت و فرم بدن

همونطور که گفتیم انواع مدل های کراپ کت با فرم های بدنی مختلف هماهنگ میشن و بهتره لباسی رو انتخاب کنیم که توی تن ما زیباتر میشینه و بدن ما رو قشنگ تر نشون میده.

اگر فرم بدنی شما توت فرنگی، ساعت شنی و موز هست، کراپ کت جذب و چسبان می تونه ظاهری فریبنده و جذاب به شما ببخشه و زیبایی های بدن شما رو دو چندان کنه. به طور کلی کراپ کت برای کسانی که چاقی زیادی در قسمت پهلوها و شکم دارن (فرم بدنی سیب) مناسب نیست و بهتره از کت های با قد معمولی استفاده کنن.

کراپ کت برای فرم بدنی گلابی هم تا حدودی مناسبه؛ اگر چاقی باسن و پایین تنه زیاد نباشه و به اصطلاح گلابی لاغر باشید.

crop-coat-6

crop-coat-7

انواع کراپ کت

کراپ کت ها انواع مختلفی دارن که میشه به کت جین، کت چرم، ژاکت های بامبر، کت های پپلوم، بولرو، مربعی و پافر اشاره کرد.

ژاکت بامبر کت کوتاهیه که در قسمت کمر با کش کمی تنگ میشه و در قسمت جلو زیپ می خوره. این لباس برای موقعیت های غیر رسمی و کژوال طراحی شده و از جنس چرم، پلی استر، نایلون، جیر و... تولید میشه.

کت بولرو (bolero) کوتاه ترین نوع کراپ کت به حساب میاد. این کت ها یقه ندارن و آستین بلند و جلو باز بودن از ویژگی های منحصر به فرد این کت هاست. این کت برای همه استایل های مختلف جذابه زیرا برش خاص این نوع کت بر روی کمر تاکید می کنه و اپل سر شانه هم فرم ساعت شنی به بدن می ده. این رو هم باید بگیم که بولرو امروزه برای مناسبت های بسیار رسمی مثل عروسی هم استفاده میشه.

crop-coat-9

کت مربعی (square) نوع دیگه کراپ کت هست که یقه داره و عرض شانه و عرض پایین کت تقریبا برابره و فرم مربعی شکل داره.

کت پپلوم (peplum) نوع دیگه کت کوتاهه که از زیر سینه چین میخوره. این مدل از کت های کراپ در بین خانم های باردار محبوبیت زیادی داره چون فضا رو برای شکم باز می کنه.

crop-coat-10

استایل با کراپ کت

کت های کوتاه این قابلیت رو دارن که باهاشون استایل های متنوع و جذابی رو میشه طراحی کرد. شلوارک، انواع شلوار، دامن و پیراهن رو میشه با کراپ کت ترکیب کرد و باهاشون حسابی درخشید!

ترکیب کت کوتاه اسپرت با شلوارهای جین جذب، کراپ کت رسمی با شلوارهای دمپا، بوت کات و بگ پارچه ای فاق بلند، دامن های فون و یا آزاد و پیراهن های جذب میتونه استایل زیبایی برای شما بسازه.

crop-coat-5

crop-coat-3

crop-coat-4

اگر به ظاهر و آراستگی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها