|

انواع ساعت های زنانه شیک که برای افراد با مچ دست های خیلی لاغر و خیلی چاق مناسب اند

در این مقاله چندتا از زیباترین ساعت های زنانه رو بهتون نشون دادیم که میتونید با وجود اون ها جلوه ی بیشتری به استایلتون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه موضوعی که در خصوص استایل زیبا وجود داره این هست که توجه به جزئیات و کلیات در کنار هم هست که استایل این مدلی رو برای شمال میسازه یعنی شما نمیتونید با خیال این که یه مانتوی گرون و زیبا خریدید فکر کنید که دیگه میتونید باهاش خوش استایل دیده بشید خیر چون تازه کار شما شروع میشه و باید به دنبال ست کردن درست اون مانتو با سایر لباس هاتون باشید تا اون نتیجه ی دلخواهی که مدنظرتون هست رو دریافت کنید به عنوان مثال اگر مانتو عبایی تهیه کردید باید سوالتون این باشه که با مانتو عبایی چی بپوشیم و خب بعد از این که به کلی متوجه شدید که چه آیتم هایی با این مانتو میان دونه دونه اون ها رو ردیف کرده و در کنار این مانتو بپوشید تا اون زیبایی که مدنظرتون هست حاصل بشه.

البته که جزئیات میتونه خیلی ریزتر از این موضوع هم باشه چون ست کردن یه امر بدیهی هست که باعث میشه تیپتون به چشم بیاد ولی در این بین توجه به خنزر پنزرهایی مثل اکسسوری ها میتونه تغییر شگرفی توی تیپ شما به وجود بیاره به همین خاطر هست که خیلی ها با وجود هر فصل به سراغ اکسسوری های مناسب اون فصل میرن مثلا در حال حاضر خیلی ها به دنبال اکسسوری های تابستان هستن تا با استفاده از اون ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشن ولی خب یه سری از اکسسوری ها هستن که فصل و مناسبت ندارن و همیشه باید در استایلتون به سراغ استفاده از اون ها برید که خب یکی از اون ها ساعت هست که حالا در این مقاله در خصوص انواع ساعت های شیک زنانه بهتون یه سری توضیح میدیم تا با توجه به سلیقه تون به سراغ استفاده از اون ها برید، پس با ما همراه باشید.

ساعت های زنانه شیک

ساعت های کلاسیک کژوال

دقت کنید که ساعت یکی از اون اکسسوری هایی هست که باید از اون چندتا داشته باشید تا بسته به تیپتون و موقعیتی که در اون قرار خواهید گرفت اقدام به انتخاب کنید مثلا در صورتی که میخواهید برای یه موقعیت کژوال ساعت انتخاب کنید باید استایلتون هم کژوال و کلاسیک باشه که در این حالت ساعت های مچی عقربه ای کلاسیک برای این منظور میتونن مناسب باشن؛ این مدل از ساعت ها به طور معمول صفحات ساده ای دارن و بندهای اون ها چرمی، سیلیکون، فلزی و یا رزین هست که خب از بابت تنوع هم شما دستتون باز خواهد بود. این رو هم اضافه کنیم که صد البته شما میتونید این مدل از ساعت ها رو برای موقعیت های رسمی هم استفاده کنید.

ساعت های زنانه شیک

ساعت های اسپرت 

یکی از محبوب ترین مدل های ساعت که این روزا طرفدارهای بسیاری برای خودشون پیدا کردن ساعت های اسپرت هستن که در بیشتر مواقع بند های سبک و سیلیکونی دارن و برای اون دسته از افرادی که توی طول روز فعالیت های بدنی زیاد دارن مناسب هستن و در کل این مدل از ساعت ها به اون دسته از افرادی که تیپ های اسپرت میزنن بسیار میاد و توصیه میشه. همچنین در حال حاضر ساعت های دیجیتال هم در صورتی که بندهای سیلیکونی داشته باشن اسپرت هستن و برای استایل های رسمی و در صورتی که بندهای اون ها زنجیری باشه برای تیپ های مجلسی تر مناسب هستن که خب شما باید با توجه به اغلب تیپ و استایل هایی که میزنید اقدام به انتخاب بند این نوع ساعت کنید.

ساعت های زنانه شیک

ساعت های مچی فشن

بریم سر وقت یه مدل دیگه از ساعت ها که ممکن هست اونقدرا که باید و شاید باطری و موتور خاص و منحصر به فردی نداشته باشن اما از لحاظ ظاهری طراحی بسیار شیک و پیک و به روزی دارن و اغلب توسط اون دسته از برندهایی تولید میشن که در زمینه ی فشن فعالیت دارن مثل برندهای گوچی، ورساچه، مایکل ورس و... که تنها تولیداتشون ساعت نیست و در زمینه های مختلف دست دارن. این رو هم ذکر کنیم که توی ساعت های تولید شده توسط این برندها به طور معمول باتری و موتور توسط کمپانی های تخصصی تولید کننده ی ساعت طراحی شده و به تولید میرسن و بعد طراحی ظاهری اون ها توسط طراحان حرفه ای مد و استایلیست هایی که در این برندهای معروف فعالیت میکنن انجام میشه که خب با این حساب میشه گفت که همین موضوع باعث لاکچری شدن اون ها و بالا رفتن قیمتشون میشه.

ساعت های زنانه شیک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها