|

ژلیش و طراحی ناخن شکلاتی؛ با این سبک میتونی از عزا تا عروسی و سرکار بری خوشگلم باشی

طراحی شکلاتی از دست ترند هایست که این روزها در میون بانوان برای لاک ناخن خیلی محبوب شده و اینجا میخوایم مدل های متنوعی ازش ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خانم ها سلیقه های مختلفی دارند. این که شما در انتخاب استایل و رز به ریز آیتم های مورد استفادتون حساسیت به خرج بدید مسئله ای کاملا عادیه که البته نباید از حد و حدودش بگذره چرا که دیگه تبدیل میشه به خلقیاتی آزار دهنده و عجیب که بهش میگن وسواس. گزینه هایی که یک بانو در تکمیل کردن استایلش استفاده میکنه موارد مختلفیه. یک آقا جهت خوشتیپ شدن میتونه کار رو با یک پیراهن و شلوار و کفش و ساعت در بیاره. در حالی که یک بانو حتما باید از موارد مختلفی همچون مانتو و شال و روسری و کیف و کفش و اکسسوری و حتی آرایش و لاک ناخن استفاده کرده تا بتونه استایلی نهایی و کامل داشته باشه. لاک یکی از خوشگلاسیون های جذاب برای هر خانومی به حساب میاد که میتونه ظاهری متفاوت و بسیار زیبا برای فرد بسازه. اصلا مهم نیست که شما در چه سن و سالی به سر میبرید و یا چه سلیقه و شرایط شغلی دارید، در هر صورت برای شما هزاران طرح و رنگ وجود داره که میتونه برای لاک ناخنتون استفاده بشه. تا به حال در رابطه با لاک ناخن زیاد صحبت داشته ایم، اما اینبار میخوایم بریم سراغ طراحی های خاص با رنگ شکلاتی. اگر شما هم علاقمند به دیدن و ایده گرفتن از این طرح ها هستید پس با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

654564

انواع طراحی ژلیش لاک ناخن

همیشه نگاه خیلی از افراد به سمت و سوی لاک ناخن های رنگی و یا نود و حتی شاین دار و غیره هستش که خب نشون میده اغلب خانوم ها به این طرح و رنگ ها به شکل ناخودآگاه کشیده شده اند. در حالی که اصلا حواسشون نیست رنگ های تیره ای همچون شکلاتی هم میتونه جذاب باشه به شرط اینکه بهش توجه بشه و به درستی طراحی بشه. رنگ تیره ناخن های شکلاتی مد روز بعنوان یکی از ترند ترین سبک های جدید دنیای مد است که توجه بسیاری رو به خود جلب کرده و دل خیلی از خانوما رو برده. این طراحی از ناخن ها که رنگ های شکلاتی و گرم رو در بر میگیره، در واقع الهام گرفته از رنگ و بافت های شکلات هستش که خب ظاهری شیک و مدرن به دستان و تیپ جذاب شما میبخشه. محبوبیتی که این رنگ پیدا کرده نشون میده که خیل از خانوم ها هستن که به رنگ ها طبیعی و ملایم علاقمند هستند. 

857485

لاک ناخن شکلاتی

طراحی این سبک لاک ها معمولا از طیف رنگ هایی مثل قهوه ای تیره، شکلاتی و حتی گاهی اوقات بژ هستش که به شکل ست و هماهنگ در کنار هم قرار میگیرند. در واقع چنین ترکیبی میتونه حس گرمی و راحتی رو القا کنه به خصوص برای فصل هایی که خنک تر هستند و یا بانوانی که سن بالاتری دارند. از سویی دیگر هم استفاده از این رنگ ها چون یه رنگ جالب و خنثایی دارند، میتونن تطبیق پذیری بالا و دلبرانه ای با انواع لباس و تیپ ها داشته باشند.

684784

طراحی لاک با جزئیات شکلاتی

همچنین اگر دوست دارید تا لاک ناخنی ماندگار و با مقاوم بالا داشته باشید، پس بهتره که از لایه بردارهای مناسب این کار استفاده کنید تا دوام و جذابیتنی لاک ناخنتون رو بیشتر نمایید. خیلی از افراد هستند که برای افزایش جذابیت این سبک طرح ها از دیتیل های اضافه ای همچون خطوط طلایی و یا دیزاین های خاص استفاده می کنند. اینجوری رنگ قهوه ای این سبک از لاک ناخن ها خیلی میتونه ملایم و خوشگل تر بشه. 

674864

لاک شکلاتی به دور از زرق و برق

از طرفی هم اگر از دست بانوانی هستید که خیلی از زرق و برق و خوشتون نمیاد اما شیک بودن رو دوست دارید، پس حتما از سبک لاک ناخن شکلاتی استفاده نمایید. در واقع لاک شکلاتی یه جورایی ذاتش به سادگی هستش که میتونه همراه با اصالت و زیبایی باشه. مینیمال بودن از سر و روی شکلاتی میباره مگر اینکه با موارد اضافی تزیینات چشمگیر و زیادی به خود بگیره. این سبک اگر در حالت ساده خودش باقی بمونه میتنوه برای هر موقعیت و شرایطی ایده ال باشه.

657465

لاک ناخن شکلاتی برای خانوم های شاغل

از دیگر مواردی که باعث شده تا این رنگ لاک ناخن محبوبیت فراوونی داشته باشه اینه که میتونه با هر رنگ پوستی کنار بیاد. در واقع شما روشن ترین باشید یا گندمی و سبزه، رنگ های شکلاتی به دستان شما زیبایی هدیه می دهند. این رنگ به دلیل غیر تهاجمی بودن و از طرفی هم خوشگل و شیک بودن، میتونه برای فضاهای مثل محل کار بسیار ایده ال باشه. این روزها هم که دیگه خیلی از بانوان شاغل هستند و از طرفی هم دلشون میخواد تا زیبا و چشمگیر باشند.

58485

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها