|

مدل موی زنانه پیکسی کوتاه

اگر شما هم از مدل موهای بلندتون خسته شده اید و دلتون میخواد تا یه تنوع جذاب به ظاهرتون ببخشید، پس اصلا مدل موی پیکسی رو دست کم نگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد دنیای گسترده ای هستش همراه با حکمرانی ای که شاید هیچ یک از موضوعات دیگه این چنین نتونن فرمانروایی کنند. چرا که ترند و مد در خیلی از موضوعات دخالت دارد که بیشترینش در فشن و دکوراسیون داخلی دیده میشه. مد و فشن که به طور کل بر پایه مد و مد بازی هستش و شما حتی اگر تمام تلاش خودتون رو هم بکنید که با مد پیش نرید باز هم سوار بر موج مد جان شده اید. چرا که به طور مثال در سال 1403 یکسری لباس و استایل زنانه وجود داره که در دهه پنجاه وجود نداشت و شما مطابق با امسال مجبور به انتخاب لباس خود هستید، جال هرچند ساده و بی حاشیه، اما همراه با مد هستید. اما گاهی این دنیا شیطنت میکنه و وارد جزدئیات دیگه ای هم میشه که دیگه تو این مرحله شاید هر کی پسندش نباشه. 

مثلا اینکه یه مدل موی جذاب داریم به نام مدل موی پیکسی کوتاه برای بانوان که میتونه جذابیت افراد رو چند برابر کنه، اما هر کسی دوستش نداره. این سبک از کوتاهیه مو برای خانوم هایی که جسارت بالایی دارند و از طرفی هم دلشون میخواد که یه ظاهر متفاوت داشته باشند به شدت مناسبه. هوا هم گرمه و اصلا باید نباید وجود نداره در راستای اینکه خانوم حتما باید موهاشون بلند باشه. خیلی از دخترا و حتی بانوان هستند که دوست دارن تا مدل موهایی کوتاه داشته باشند تا هم تغییر فراوونی کنند و هم از گرما خلاص بشن، اما فکر میکنن موهاشون رو که کوتاه کنن زشت میشن، در حالی که با مدل های پیکسی کوتاه جذابیت شما چند برابر خواهد شد.

namaye-site-46

در واقع مدل موی پیکسی کوتاه یکی از محبوب ترین و خوشگل ترین مدل موها در دنیای مد است که خب به دلیل ظاهر کوتاه و همچنین مینیمالی که داره، توجه بسیاری از افراد رو به خود جلب کرده است. این سبک مو که بیشتر هم برای بانوان استفاده میشه اغلب از وی خانومایی مورد استقبال قرار میگیره که به دنبال متفاوت بودن و تنوع هستند و علاقه مندن تا ظاهری مدرن داشته باشند. موی پیکسی با الهام گیری از دهه های گذشته به خصوص دهه های 50 و 60 میلادی دوباره به دنیای مد بازگشته اند.

مدل-مو-پیکسی

مد موی میکسی به طبع خب چون سیکی کوتاه داره، نگهداری و مراقبت چندان خاصی هم نیاز نداره. به همین دلیل میتونه برای خانوم هایی که خیلی وقت برای رسیدگی به موهاشون ندارند اما دلشون میخواد موهاشون آراسته باشه عالی باشه. این مدل مو اکثرا خیلی راحت شستشو و خیلی هم سریع خشک میشه و ظاهر خوشگلش رو داره. همچنین این مدل مو برای فضلای گرم خیلی به کار میاد و حس خنکی داره.

6874864

مدل موی پیکسی میتونه تو انواع و اقسام مدل ها قابل اجرا باشه که خب وقتی با یه رنگ موی مناسب هم ترکیب بشه دیگه ظاهری بسیار جذاب تر تحویل خواهد داد. اینکه مدل رو چی انتخاب کنید و رنگ رو هم چی بزنید بستگی به ساختار مو و چهره و سلیقه شما داره. مثلا برخی افرا ترجیح میدن که چتری های کوتاه تر و یا بلند تری داشته باشند و تنوع رو اینجوری تجربه کنند. در واقع شما باید نسخه ای رو از خودتون پیدا کنید که بهتون میاد، نه اونچه که به دوستتون اومده رو بزنید.

54564

اگر دلتون میخواد تا مدل موی پیکسی شما همراه خوشگلی خودش رو حفظ کنه پس باید از محصولات مراقبتی استفاده کنید. آیتم هایی مثل ژل ها، واکس ها و اسپری هایی که به تثبیت مو کمک می کنند میتونه در حفظ ظاهر موهای پیکسی و کوتاه شما کمک کننده باشند. همچنین مراجعه منظم به آرایشگر و کوتاه کردن موها به جهت اینکه نامنظم بلند نشن هم میتونه خوشگلیشون رو نگه داره و همواره شما رو جذاب نشون بده.

8678

یکی از خصوصیت های برجسته ای که این سبک موها دارند این که انواع واقسام رنگ موهارو مپذیرند و زیباتر می شوند. در حقیقت این مدل مو میتونه خیلی راحت جسور ترین رنگ ها رو در خود داشته باشه و جلوه ای خاص و بی نظیر بهتون هدیه بده. تغییر رنگ مو به راحتی و با کمترین آسیب به مو انجام شدنیه.

6546

در نهایت نیز باید بدونید که مدل موهای پیکسی علاوه بر زیبایی، یک استقبال و قدرت قابل توجهی به زنان خواهد داد که شاید حتی استایل ها هم چنین توانایی نداشته باشند. انتخاب رنگ و مدل مو میتونه پیامی گیرا به اطرافیان در رابطه با شخصیت اون فرد داشته باشه. پس رنگ و مدل موی خود را دقت انتخاب کرده و زیبایی و گویایی رو با پیکسی به ظاهر خود هدیه دهید.

6465

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها