|

نکاتی در مورد استایل کژوال / تابستون نزدیکه و وقت داشتن یه تیپ جذاب و راحته

توی این مطلب میگم اگه جزو افرادی هستی که به لباس های راحت و غیر رسمی علاقه داری، استایل کژوال مناسب توئه تا از این به بعد زیباتر تیپ بزنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی می خوای لباس و کیف و کفش واسه خودت انتخاب کنی چی برات مهم تره؟ که با اون لباسا رسمی و شیک و پیک دیده بشی یا راحت و صمیمی به نظر برسی؟ خیلی ها به طور کلی استایل رسمی رو می پسندن و خیلی جاها رعایتش می کنن اما عده خیلی زیادی هم هستن که راحت بودن رو بیشتر دوست دارن و جز در موارد خاص، رسمی نمی پوشن.

رفت و آمد روزانه، خرید، سفر، کافه رفتن و مهمونی های دوستانه نیازی به استایل رسمی ندارن و میشه برای این موارد خیلی راحت تر لباس پوشید. احتمالا استایل کژوال به گوشت خورده اما دقیقا نمی دونی چیه! توی این مطلب بهت میگم اگه جزو افرادی هستی که به لباس های راحت و غیر رسمی علاقه داری، استایل کژوال مناسب توئه تا از این به بعد زیباتر تیپ بزنی و جذاب تر به نظر بیای. تا پایان همراهم باش.

casual-9

سادگی و راحتی دو اصل مهم در استایل کژوال

همونطور که در مقدمه هم گفتم، مشخصه اصلی استایل کژوال، راحتی و آزادی هست به این صورت که لباس ها تنگ و چسبان نیستن و جنس اون ها هم طوری انتخاب میشه که به فرد حس آزادی و راحتی بده.

در استایل کژوال اکسسوری های مختلف و جزئیات زیاد جایی ندارن و تاکید اصلی بر سادگی هست. لباس ها معمولا بدون نقش و نوشته هستن، خبری از زیورآلات و کیف و کفش های براق نیست و سادگی بیشتر از هر چیزی به چشم میاد.

casual-8

در استایل کژوال لباس ها رو با هم ترکیب کن!

سادگی و غیر رسمی لباس ها در استایل کژوال باعث میشه تا فرد بتونه به راحتی از چند لباس محدود، چندین ترکیب درست کنه و در لباس پوشیدن خودش تنوع و خلاقیت به خرج بده.

حتما با من هم عقیده ای که یه بلوز ساده سفید رو هم میشه با شلوار جین بگ و هم با شلوار کتان کارگو پوشید و در هر دو مورد هم بسیار جذاب به نظر رسید!

casual-4

سبک شخصی خودت رو داشته باش

استایل کژوال در عین حال که بر غیر رسمی و راحت بودن تاکید داره، بهت آزادی زیادی میده که شخصیت خودت رو با انتخاب لباس ها و کیف و کفشت نشون بدی.

از اونجا که قاعده های سختی در این استایل وجود نداره تو می تونی به سادگی، شخصیت راحت و صمیمی خودت رو با استایل کژوال نشون بدی.

casual-3-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

آیتم های اصلی در استایل کژوال

شلوار جین و کتان

با توجه به اصل راحتی در استایل کژوال، میشه حدس زد چه آیتم هایی در این تیپ مورد توجهه. شلوار جین اولین آیتم اصلی در استایل کژوال به حساب میاد. میشه گفت شلوار جین جزء جدایی ناپذیر این استایله. شلوار کتان هم مورد توجه بسیاری از کسانی هست که استایل کژوال رو می پسندن.

casual-1

تی شرت

تی شرت آیتم مهم بعدی در استایل کژواله. حس راحتی و آزادی که تی شرت به انسان میده اون رو به یکی از اجزاء مهم این سبک پوشش تبدیل کرده.

هودی

مورد مهم بعدی که البته قدمت زیادی در استایل کژوال نداره، هودی هست. مدت زیادی از اومدن هودی به بازار نمی گذره اما به عنصری محبوب و همه گیر در بین نوجوونا و جوونا به ویژه برای استایل کژوال تبدیل شده.

casual-2

پیراهن و شومیز

شاید بگی پیراهن و شومیز جزء استایل رسمی به حساب میاد. اشتباه هم نمیگی اما ترکیب پیراهن و شومیز با شلوارهای جین و کتان و عناصر غیر رسمی می تونه یه استایل کژوال زیبا بسازه.

کت تک

هرچند که کت و شلوار ست، آیتم های اصلی استایل رسمی هستن اما کت تک در ایجاد یه استایل کژوال نقش مهمی داره. ترکیب کت تک با شلوارهای جین، کتان و دیگر عناصر غیر رسمی، بسیار مورد توجهه و ظاهری جذاب و زیبا به فرد می بخشه.

casual-10

دیگر عناصر مهم استایل کژوال

در کنار مواردی که به اونها اشاره کردم، استفاده از کفش های اسپرت و تخت، ساعت مچی اسپرت، عینک آفتابی ساده، زیورآلات مینیمال، کیف و کمربند ساده و کلاه های مناسب فصل که طراحی ساده ای دارن، میتونن استایل کژوال تو رو تکمیل کنن.

casual-5-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

اگه به مد و فشن علاقه داری، صفحه دانش آراستگی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها