|

درمان ترک پا در خانه با روش چیفوسکوفاسکی / تازه ترین راه خداحافظی با ترک های چند ساله

در این مقاله در خصوص درمان ترک پا در خانه صحبت کردیم و یه سری ماسک ها برای این منظور بهتون معرفی کردیم که یکی از یکی بهترن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زیبایی این روزا تعریف های خاص و منحصر به فرد خودش رو داره و این موضوع فقط مربوط به امروز نیست چرا که در هر دوره ای این موضوع وجود داره و معیارهای زیبایی متنوع هستن و میتونن تغییر کنن مثلا در حال حاضر از ابروهای نازک که در دهه ی 70 مد بودن رسیدیم به ابروهای پرپشت و نچرال که خب افراد برای داشتن اون ها به سراغ یادگیری بهترین روش برای رشد سریع ابروها میرن تا از این طریق بتونن ابروهایی در حد چمن ورزشگاه آزادی داشته باشن ولی خب زیاده روی در هر زمینه ای خوب نیست مثلا در مورد همین  ابرو خیلی ها میرن به سراغ کاشت ابرو و خب یهو میبینید که به قدری ابروهاشون زیاد شده که انگار اول ابرو بودن و بعد دست و پا درآووردن که خب این موضوع ظاهر اون ها رو جلف نشون میده پس باید دقت کنید که در زمینه ی انجام کارهای زیبایی حد رو رعایت کنید.

البته که یه سری ملاک های زیبایی هستن که در هر دوره ای پایدار بودن و هستن و خواهند موند مثلا داشتن پوست و موی سالم یکی از اون هاست به همین خاطر هست که افراد باید برای داشتن این دو مورد در طول زندگی خودشون تلاش کنن چرا که با گذر عمر و بالا رفتن سن سلامت پوست و موی شما هم به خطر میفته مثلا پوست چروک و پر لک نمیشه که خب برای کاهش دادن احتمال این موضوع می بایست از جوانی تلاش کرد، به عنوان مثال باید به سراغ استفاده از ماسک های مختلف برای پوست رفت مثل ماسک خاک رس که میتونه فواید بینظیری برای پوست شما داشته باشه و یا مورد دیگه ای که میشه درباره ی زیبایی پوست بهش اشاره کرد جلوگیری از ترک خوردن پوست پا هست که خب در صورتی که مراقب پوست این ناحیه بدنتون نباشید ممکن هست که از سنین جوانی این ترک ها در اون پدیدار بشن و ظاهر نازیبایی بهش ببخشن به همین دلیل در ادامه میخواهیم چندتا روش برای درمان خانگی ترک پا بهتون یاد بدیم که خب یه جورایی پیشگیری هم بشمار میان، پس در ادامه برای یادگیری این راه ها با ما همراه باشید.

درمان ترک پا در خانه

بر ای درمان ترک پا ماسک موز و عسل درست کنید

موز رو میشه یکی از غنی ترین منابعی بشمار آوورد که حاوی ویتامین های A, C, B6 هست و از این رو میتونه به خوبی مواد مغذی و مورد نیاز پوست شما رو برای درمان ترک پاهاتون فراهم کنه. در اصل این میوه ی استوایی برای سلول های پوستی شما آب موردنیازشون رو تامین میکنه و ار این طریق مانع خشکی و دهیدراتاسیون اون ها میشه. همچنین این ماده با حفظ رطوبت در منافذ پوستی شما از تبخیر آب پوست هم جلوگیری میکنه و خب ترکیب اون با عسل که قدرت آنتی باکتریال فوق العاده ای داره میتونه برای ترک های پای شما معجزه به پا کنه. برای ساختن این ماسک هم باید به روش زیر عمل کنید:

یه موز سالم و رسیده رو انتخاب کرده و بعد از جدا کردن پوستش اون رو داخل یه ظرف تمیز بریزید و بعد سعی کنید که با چنگال موز رو به طور کامل له کنید و حالا یه قاشق غذاخوری عسل رو به اون اضافه کنید و به خوبی ترکیبشون کنید و بعد ماسک رو به تمامی قسمت های کف پاتون از جمله دور انگشت، ناخن ها و پاشنه ی پاتون بمالید و پاهاتون رو با استفاده از جوراب و یا پلاستیک بپوشونید و برای نیم ساعت صبر کنید تا ماسک تاثیر خودش رو بذاره و بعد اون رو بشورید. برای اثر بخشی هر چه بیشتر هم بهتره که این ماسک رو دو تا سه بار در هفته استفاده کنید.

درمان ترک پا در خانه

ماسک آرد برنج، عسل و سرکه

برای ساخت این ماسک فوق العاده باید یه ظرف پلاستیکی و یا شیشه ای بردارید چون در صورتی که یه ظرف فلزی برای این منظور انتخاب کنید ممکن هست که با سرکه واکنش بده، پس حالا که ظرف رو انتخاب کردید دو قاشق غذا خوری آرد برنج رو داخل اون ریخته و بعد یه قاشق چای خوری عسل رو به همراه پنج الی شش قطره سرکه بهش اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا یه خمیر غلیظ به دست بیاد.

حالا پاهای خودتون رو به مدت ده تا بیست دقیقه داخل آب ولرم بذارید و بعد از این مدت زمان خشکشون کرده و ماسک به دست اومده رو بهشون بمالید و شروع به ماساژ دادن کنید تا پوست اضافه و مرده حذف بشه. برای این که از این راه هم نتیجه ی مطلوب بگیرید بهتره که این کار رو دو الی سه بار در هفته انجام بدید.

درمان ترک پا در خانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها