|

ترند های 2024 واسه استایل رسمی و کژوال / با مانتو لوکس ژاکارد میشی همونی که شیک ترینه

نزدیک سال نو هستیم و قراره ورود کنیم به 1403، که خب اگه دنبال یه مانتوی شیک و خوشگلی مانتو ژاکارد رو پیشنهاد میدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب خیلی از خانوما هستند که به پارچه های طرح دار و رنگی علاقمندن که خب در این صورت باید بگیم پارچه های ژاکارد بهترین انتخاب ها هستند چرا که در طرح و رنگ های به شدت متنوعی می باشند و میتون همه نوع سلیقه ای رو پوشش بدن. مانتو از مهمترین آیتم ها برای استایل بانوان ایرانی محسوب میشه که در واقع شما میتونید با استفاده از این پارچه یک اثر هنری به تن کنید. عید نزدیکه و شما خانوم زیبا میتونید با انتخاب یکی از انواع پارچه های رنگارنگ، زربافت و ساده ژاکارد به ظاهری ایده آل برسید. البته که این پارچه تنا مختص مانتو نیست و میتونید گزیری جذاب به دیگر مدل های لباس هم بزنید که در ادامه با اونه آشنا خواهیم شد. پس اگر دلتون میخواد یه استایل متفاوت برای عید 1403 داشته باشید، با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

با پارچه ژاکارد مانتو اورسایز بدوز 

تو چند سال اخیر مانتو اورسایز محبوبیت بالایی گرفته و همچنان هم ترند می باشد که خب نشون میده جایگاهش رو میون انتخاب خانوم های ایرانی حفظ کرده. الان که سرده، اما این مانتو یه گزینه راحت و خوشگل و فوق العاده برای فصل های گرم می باشد، چرا که مدل مانتو کاملا گشاد و البته کوتاه هستش. در نتیجه هوا به راحتی میتونه درش جریان پیدا کنه و جای تنفس خوبی داره. علاوه بر اینها، به جز مدلش بافت پارچه ژاکار مانتوی هم جای تنفس داره و به همین دلیل میتونه مانتویی خنک و گشاد برای روزهای جذاب فصل بهار و تابستون باشه. شما میتونید با توجه به مدل پارچه ای که انتخاب میکنید، مانتوی خود را به سبک رسمی و یا کژوال استایل کنید. پارچه ژاکارد پفکی رو برای دوخت مانتوهای رسمی تر پیشنهاد میکنیم چرا چون پارچه ژاکارد مخمل با طرح های هندسی، ساده یه شیکی خاصی داره که برای استفاده در استایل کژوال مناسب تره!

مانتو ژاکارد

کت کراپ جذاب با پارچه ژاکارد

از طرفی هم میشه گفت کت های کوتاه یا همون کراپ کت ها جزو ترندهای امسال به حساب میان. معمولا همگان تصور می کنند پارچه ژاکارد، پارچه ای مجلسی و البته مناسب دوخت لباس و مانتوهای شلوغ هستش. اما خب کراپ کت ها ساده و به شدت کاربردی می باشند. اگر شما خانوم زیبا دلتون میخواد تا با پارچه ای زیبا و طرحدار یه کت کراپ جذاب داشته باشین، از بین مدل های متنوع پارچه ژاکارد مانتویی، به شما پارچه ژاکارد شانل رو پیشنهاد میدیم که فوق العادست. این پارچه هم جدیده و هم دوست داشتنی، که خب یکی از بهترین آیتما برای داشتن یک کراپ کت کژوال و شیک با پارچه ژاکارد می باشد. طرح های هندسی که این پارچه داره باعث میشن تا بتونید راحت و آسوده اونها رو با شلوار جین و یا کتان ست نمایید.

مانتو ژاکارد

اگر شما خانومی هستید که یه کت کراپ خاص برای مهمونی ها میخواین، بهتره که استفاده از پارچه های ژاکارد لمه یا تافته رو فراموش نکنید. چرا که تو تولید این سبک پارچه از الیاف درخشان لمه و سیم استفاده میشه. البته که طرح های گلدار اونها نیز باعث میشه تا کت شما جذابیت و خاص بودن رو به حد اعلا برسونه. 

اگر از طرفداران استایل ساده و کژوال هستید، طرح های هندسی و منظم رو بهتون پیشنهاد میدیم و میدونید که یک کت کوتاه ژاکارد با شلوار پارچه ای تو مراسمات چقدر میتونه شیک بشه. البته که این کت قابلیت این رو داره که با دامن و سارافون هم به خوبی ست بازی داشته باشه!

مانتو ژاکارد

مانتویی که آستین های خاص دارد؛ با پارچه ژاکارد

دلتون یه مانتوی لوکس میخواد؟ پس باید یه پارچه خوشگل رو با یه مدل مانتوی خاص ترکیب کنید! چرا که این ترکیب تو هر جمعی میتونه بدرخشه. مثلا آستین های مدل دار که از ترندهای امسال بودن و اگر از مدل های تکراری که همه دارن و خسته کننده شده فراری هستید، پیشنهاد ما یه آستین بامزه و جدیده که تستش پشیمونتون نمیکنه. یک آستین مدل دار خیلی راحت میتونه یه مانتوی ساده رو به آیتمی جذاب در ظاهر و تیپ شما تبدیل کنه. مثلا پاپیون ها یکی از قشنگ ترین گزینه ها به جهت ایجاد تغییر در مدل آستین مانتو می باشند. آستین های لاله ای هم جلوه ای شیک و زیبا دارند.

در اینجا استفاده از نوارهای خرجکار توری خوشگل هم میتونه ایده ای خوب برای داشتن یک آستین متفاوت و جالب باشه. اما فراموش نکنید که نوارهای خرجکار باید با توجه به سبک پارچه و مدل مانتوی شما انتخاب بشه. البته که پارچه ژاکارد تافته پلیسه از دیگر گزینه های متناسب و منحصر به فرد برای پارچه ژاکارد و مانتوی خاص می باشد.

مانتو ژاکارد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی