|

لاک ناخن های پاستلی 2024 / با این خوشگلا یه جور تغییر میکنی دوستات میمونن چه خبره

لاک ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم با رنگ های پاستیلی لاک آشنا بشیم و زیبا ظاهرمون رو تابستونه کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک ناخن واسه خانوما اهمیت فراوونی داره. چرا که میتونه به استایل خنثای شما جلوه ای جذاب ببخشه و از طرفی هم اگر ظاهری شارپ دارید یه ست سازی بی نهایت خوشگل بسازه. تو هوای گرم تابستونی به سر میبریم. هوایی که رنگای شاد و رنگی رو میطلبه و دلش میخواد تا همه چیز رو با طراوت ببینه. رنگ های اصلی کم هستن اما رنگ های فرعی که از اصلی ها ساخته میشن میتونن به اندازه ستاره های آسمون باشن و تنوعی بسیار بالا دارند. دنیای لاک ها هم که به شدت پیشرفت کرده و حالا شما تو هر رنگی که دلتون بخواد میتونید لاک پیدا کنید و مطابق با سلیقتون استفاده نمایید. رنگ های لاک ناخن پاستیلی رنگ هایی هستند که به سبک کمرنگ ساخته شدن. این رنگ ها برای بهار و تابستون به شدت ایده آلن و میتونن ظاهری دخترانه و زیبا برای شما بسازند.

لاک ناخن اینجوریه که شما برای هر موقعیت و شرایطی میتونید ازش استفاده کنید و تنها کافیه تا رنگ پوست خود را شناخته و سلیقتون رو هم دخیل کنید. البته اینکه قراره کجا برید هم اهمیت فراوونی داره. اما لاک های پاستیلی اینجورین که میتونن روحیه شما رو به شدت شاداب کنند و علاوه بر اینکه زیبایی رو به ظاهرتون می بخشند، به باطنتون هم هدیه بدن. مثلا رنگ مشکی برای لاک ناخن این ویژگی رو نداره اما لاک های رنگ پاستیلی چنین هستند و در واقع اگر شما یک بانوی ماکسیمال پسند باشید، احتمالا از این مدل لاک ناخن هم خوشتون خواهد آمد. اما خب اگر مینیمال دوست هستید و به خنثی ها علاقمند، پس با ادامه این مطلب همراه نشید چرا که احتمالا میگید اینا چیه دیگه. ولی برای دختران رنگی پسند این مطلب به شدت ذوق آور خواهد بود.

رنگ های پاستیلی بسیار فراوان اند که در این جا با انواع اونها در طرح های مختلف آشنا می شویم.

6874684

3687465

687486

587486

65456

25453

25452.jpg4

25452

8784

6545

654

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها