|

به سفید بودن پوستت نناز هر رنگ لاک ناخنی بهش نمیاد / به جاش با این رنگا جذاب دو عالمی

لاک ناخن ها انواع مختلفی دارند اما خب همشون به هر رنگ پوستی نمیان و در اینجا میخوایم با اون رنگ هایی که به روشن ها میان آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای لاک ها خیلی بزرگه. چه از نظر طرح و چه به لحاظ انتخاب رنگ لاک ناخن جهانی ویع داره که دست خانوم ها رو برای انتخاب باز میذاره. زیبایی که یک لاک میتونه به دست ها ببخشه و در نهایت هم ظاهر نهایی استایل رو زیبا کنه، احتمالا هیچ اکسسوری برای دست در توانش نباشه. لاک ناخن آیتمی محسوب میشه که میتونه ظرافت و شادابی رو به ظاهر شما هدیه بده. میتونه شما رو به بقیه بشناسونه و حتی شخصیتی که دارید رو هم برملا کنه. چرا که رنگ و طرح لاک ها بر اساس سلیقه افراد انتخاب میشن که خب سلیقه هم برمیگرده به نوع شخصیتی که دارند. مثلا بانویی مینیمال و نو پسنده و در انتخاب رنگ و طرح لاک هم اینچنین رفتار میکنه. بانویی هم به جیغ و شارپ ها علاقمنده و شیفته رنگ هاست که خب بی شک برای لاکش هم اینچنین میره جلو. یکسری هم هستند که با وجود سن و سالی که دارند اما باز هم دلشون طرح های فانتزی میخواد که خب ایشون هم مشخص میشه چجوری درونیتی داره. می بینید؟ تنها یک رنگ و نقش لاک ناخن چقدر میتونه مهم باشه! در تا به حال راجب لاک ناخن زیادی صحبت داشته ایم اما اینبار میخوای بریم سراغ اون دست از رنگ هایی که میتونن مناسب رنگ پوست های سفید باشند. اگر شما نیز اینچنین هستید پس با ادامه مطلب ما همراه بشید تا بهترین رنگ های لاک برای دستان شما رو بهتون بگیم. 

3351c75d-71c9-4631-a716-e5bfd74937dd

به رنگ سفید بودن پوستت نناز هر رنگی بهش نمیاد

اصلا بر این فرض نباشید که خب من که پوستم سفید و روشنه، پس همه رنگی بهم میاد! چرا که تنها پوست های گندمی هستن که میتونن چنین ادعایی داشته باشند چرا که رنگ گوستی میانه دارن و نه سفید و نه سبزه، پس خیلی از رنگ ها باشون مناسبه. در واقع شما با انتخاب لاک اشتباه ممکن دستان خود را بی روح نشون بدید و یا اینکه به رنگ پریدگی اونها کمک کنید. پس به رنگ لاکی که انتخاب دارید دقت نمایید تا زیبایی شما دوچندان شود.

654654

سبزی که از دل طبیعت اومده و واسه سفید ها عالیه

رنگ سبز در میون ما انسان ها به وفور دیده میشه چرا که رنگ اصلیه طبیعته و انسان هم که با طبیعت پیوند باطنی زیادی داره. سبز ها در انواع و اقسام شون برای رنگ پوست روشن عالی هستن. اونها میتونن جلوه ای ویژه به دستان شما ببخشند و زیبایی تون ور به شکلی ظریف و خوشگل به نمایش بگذارند. از سبز ها غافل نشید که برای شما خلق شدن!

download

انواع بنفش ها چه تیره و چه روشن

بنفش رنگی خاص و یونیک محسوب میشه که بی شک به هر رنگ گوستی نمیتونه بیاد. افرادی که از رنگ بنفش استفاده داند در علم روانشناسی افراد جسور هستند. طیف رنگی بنفش از تیره ترین تا روشن ترین زیبایی شگفت انگیزی به دستان رنگ روشن میبخشه. بنفش ها یکی از ایده آل ترین رنگ ها برای پوست روشن هستند که به هر سبک استایلی هم میان و به خوبی میتونن خودشون رو وفق بدن.

Purple gradient press on Nails _ Press on Nail Set _ Purple Nails _ Medium Square Nails

لاک ناخن به سبک رنگی رنگی واسه پوست سفید

درسته که در ابتدا گفتیم به رنگ پوست گندمی اکثر رنگ ها میاد، اما نگفتیم که همه رنگ ها واسشون عالی میشن. در اینجا میخوایم سبک رنگی رنگی رو به شما پیشنهاد بدیم که مختص شما سفید پوست هاست. در واقع شما با این سبک رنگی میتونید ظریف بودن دستان خود را به رخ کشیده و اگر هم انگشتان باریکی دارید نور علی نور کنید. زیبایی و دخترانه بودن در شما با این سبک موج خواهد شد.

ac0e0e47-338f-4f0a-85f8-98fa66145460

e85c7c36-b410-4429-9245-bb8144b98432

امان از قرمز شیک و کلاسیک

واقعا باید گفت این رنگ یکی از بهترین رنگ هاست چرا که هیچ چیز از شیک بودن کم نداره و از طرفی هم به همه رنگ پوست دستی میاد. چه سفید ترین باشید و چه تیره ترین میتونی با خیالی راحت لاک ناخن قرمز رو انتخاب کنید و بزنید و برای هر مهمونی و مجلس و محفلی هم ازش مطمئن باشید.

صورتی ملایم واسه دستان ظریف و سفید

تالته که صورتی در هر تناژی نمیتونه برای شما مناسب باشه و اگر از دست رنگ های خیل رونش رو انتخاب کنید احتمال اینکه دتساتن شما رنگ پریده نشون داده بشن زیاده. پس زیبا ترین ایده انتخاب رنگ های غلیظ تر از صورتی هستش که میتونه خوشگلی رو به دستان شما هدیه بده.

Shine Bright Like a Diamond_ Summer_s Hottest Chrome Nails in 2024 _ Gel nails_ Stylish nails_ Nail colors

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها