|

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار / پوستتو اَخ و پیف تحویل بده به به بگیر

در این مقاله به معرفی بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب و جوش دار پرداختیم که با وجودشون چربی پوست کنترل میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صورت زیبا داشتن از گذشته تا به امروز یه موهبت الهی برای خانوم ها بشمار میومده و خب طبیعتا خیلی ها اینطور در نظر دارن که خانوم ها باید از آقایون زیباتر باشن به همین دلیل خانوم ها از سال های دور همیشه برای این که زیبایی و جوانی خودشون رو حفظ کنن تلاش میکردن و میکنن چه اون زمان که از خواص سفید آب برای پوست بهره میگرفتن تا اون رو پاکسازی کنن چه این روزا که از فشیال پوست برای این منظور استفاده میکنن و خب میدونید که پوست و موی زیبا و سالم یکی از بزرگترین استانداردهای زیبایی در هر زمانی بشمار میاد چون شما فکرش رو کنید که یه خانوم شصت ساله با کمترین میزان چروک در پوست صورتش و همچنین موهای پرپشت و سالم میتونه چقدر جوون تر و شاداب تر از سنی که داره به نظر بیاد.

پس در صورتی که شما هم میخواهید یه همچین خانومی باشید باید برای این منظور  از الان تلاش و سرمایه گذاری داشته باشید مثلا در صورتی که میخواهید موهاتون درخشان و صاف باشن از ماسک موهای طبیعی برای صاف کردن موها استفاده کنید و اون ها رو از راه های طبیعی زیباتر از اون چیزی که هستن به نظر بیارید البته که در این بین باید مراقبت های لازم رو هم داشته باشید مثلا در صورتی که نمیخواهید پوستتون دچار لک ، کک و مک و صد البته بیماری های دیگه بشه باید در هر فصلی از سال که قرار دارید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید که مسئله ی مهم در رابطه با اون انتخاب درستش هست مثلا برای خیلی ها سواله که بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار چیه که ما در این مقاله چندتا از کرم های این مدلی رو بهتون معرفی کردیم که توصیه میکنیم در صورت داشتن پوست این مدلی در ادامه با ما برای شناخت این کرم ها همراه باشید.

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار

ضدآفتاب لافارر

بریم سراغ اولین محصولی که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو داریم یعنی ضدآفتاب لافارر مدل Oily And Acne-Prone Medium که یکی از بهترین کرم های ایرانی بشمار میره که مناسب پوست های جوشدار و چرب هست و با برندهای خارجی رقابت میکنه. این ضد آفتاب خاص با فرمولاسیون ویژه ای که داره از براق شدن پوست شما و همچنین ایجاد آکنه جلوگیری میکنه و حالت کرم پودری اون با رنگ ملایمی که داره زیبایی منحصر به فردی به چهره ی شما میبخشه. از ترکیبات خارق العاده ی این کرم میشه به عصاره ی پاپایا، آلوئه ورا و اوره اشاره کرد که بهش خاصیت رطوبت بخشی بسیاری میبخشن و همچنین جلوی پیری زودرس و افتادگی پوست رو هم میگیرن.

از دیگر ویژگی های این کرم میشه به جلوگیری اون از بروز لک های جدید روی پوست اشاره کرد همچنین این محصول حتی لکه های قدیمی رو هم محو و کم رنگ میکنه و در نهایت پوست روشن و یکدستی براتون میسازه.

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار

ضد آفتاب مای

بریم سراغ یه ضد آفتاب دیگه باز هم از یه برند ایرانی و نام آشنا یعنی برند مای و ضد آفتاب مدل فارما سان سلوشن که یه کرم فاقد چربی و صد البته مخصوص پوست های مختلف از چرب بگیر تا مختلط و حساس هست. این محصول بینظیر با داشتن SPF 50 و با به کار گیری فیلترهای شیمیایی و فیزیکی مانع از آسیب رسوندن اشعه فرابنفش به پوست شما میشه.

همچنین این کرم از گلیسیرین در ترکیبات خودش برخوردار هست که موجب لطافت پوست و آبرسانی عمیق به اون میشه. علاوه بر این به دلیل داشتن ترکیبات ویژه، قرمزی و التهابات پوست های حساس رو هم کاهش میده. همچنین این محصول ترکیبات ضد پیری هم داشته و ضد چروک هست.

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار

ضدآفتاب سان سیف

بریم سر وقت محصول سومی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی ضدآفتاب سان سیف مدل سنسی فلوئید که از  SPF 50 برخورداره و بدون رنگ هست و همچنین از فاکتورهای حفاظتی بالایی بهره منده که همه ی این ویژگی ها در کنار هم سبب شده که این کرم به یه محصول ایده آل برای پوست های حساس و چرب تبدیل بشه. این ضد آفتاب بر پایه ی آب ساخته شده و بدون چربی هست و از طریق کنترل کردن میزان چربی پوست از بروز آکنه و جوش پیشگیری میکنه و همچنین برای اون هایی که پوست های مستعد  به جوش و قرمزی دارن هم بسیار خوبه و میتونه از بروز این مشکلات جلوگیری کنه.

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها