|

انواع شیک ترین مدلای تونیک ساتن مشکی / یادگیری ست های مختلف با شکوه و زرق و برق

تونیک ساتن یکی از جذاب ترین مدل های لباس برای بانوان است که میتونن انواع استایل ها رو باهاش داشته باشند و در این مطلب با مدلاشون اشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس خانوما همیشه و در هر کجا تنوع خیلی بیشتری به نسبت لباس آقایون داشته. اینکه یک بانو در هنگام حاضر شدن کمی دیر تر از آقا حاضر آماده میشه و احتمالا کمی هم صدا کردن میشنوه، بی دلیل نیست. چرا که خانوم ها برای داشتن یک استایل کامل نیاز به اینم های مختلفی همچون کیف و کفش، مانتو و شلوار، شال .و روسری، لاک ناخن و حتی انتخاب تکم ارایش و اکسسوری دارند که خب ست سازی همه اینها کمی تا قسمتی دشوار خواهد بود و زمان بر. 

اما تو فصل تابستون به سر میبریم و هوا گرمه. این روزا استفاده از مانتو کمی کمتر شده و بیشتر خانوما از تونیک ها و شومیزها برای استایل های مهمانی و خیابانی استفاده دارند. چرا که هم راحت ترن و هم جنس خنک تری دارند. ساتن یکی از محبوب ترین جن ها یمون لبا بانوان هستش که خب اگر در رنگ مشکی باشه جذابیت بیشتری هم داره چرا که براقیتش مورد توجه قرار میگیره و بسیار زیباست. به خصوص اینکه بخواین برای یک مهمانی و یا دورهمی دوستانه انتخابش کنین. 

در این مطلب میخوایم بریم سراغ تونیک های جنس ساتن که به رنگ مشکی هستند. مشکی یکی از پرطرفدار ترین رنگ هاست که با تمام رنگ های روی زمین به خوبی هماهنگ شده و ست جذابی تحویل میده. پس اگر شما هم شیفته چنین استایل هایی هستید با ادامه مطلب ما همراه باشید.

تونیک ساتن مشکی

تونیک ساده بلند

تونیک ساده بلند به رنگ مشکی یکی از شیک ترین آیتم هاست برای خانوم هایی که زیبایی براشون اهمیت داره و در واقع نمادی از لوکس پوشی و زنانگی نیز هست. در واقع این مدل از تونیک با قد بلندی که دارند و همچنین برش های زیباشون میتونن گزینه ای بسیار دلبرانه و منحصر به فرد برای مهمانی های شبانه و مراسمات رسمی باشه. اگر تونیک ساتن مشکی به سبک بلند دارید میتونید اون رو با شلوار مشکی و یا شلوار پارچه ای ست نمایید و با اکسسوری های مناسب استایلتون تیپی تکمیل بسازید.

تونیک ساتن مشکی

تونیک ساتن کلوش

از دیگر مدل های تونیک ساتن، سبک کلوش هستش که با دامن گشاد و پرچین یه ظاهر پر جذبه و زنانه برای افراد میسازه. اگر شما خانومی هستید با اندام ساعت شنی، بدونید که این مدل خیلی زیاد بهتون میاد و خوشگلتون میکنه. میتونید تونیک ساتن کلوش رو با یک کمربند باریک و یا همون بدون کمربند بپوشید و لذتش رو ببرید.

تونیک ساتن مشکی

تونیک ساده یقه دار مشکی

تونیک مشکی ساتن یقه‌ دار یکی دیگر از انتخاب های شیک و کلاسیک محسوب میشه که خب میتونه با یقه های متنوع مثل یقه گرد و یقه هفت و یا یقه ایستاده به خوبی استایل و هماهنگ بشه.

تونیک ساتن مشکی

مدل های ست کردن تونیک مشکی 

این سبک از تونیک های مشکی با جنس ساتن، چون یه رنگ خنثی و همچنین پارچه ای براق داره، میتونه با خیلی از لباس ها و همچنین اکسسوری ها خیلی خوشگل ست بشه. اما جهت بهتر شدن ظاهری که دارید میتونید از ست سازی های دیگری هم استفاده نمایید.

مثلا اینکه میتونید برای داشتن یک استایل رسمی از یه تونیک ساتن بلند همراه با شلوار مشکی پارچه ای و کفش های پاشنه بلند و همچنین کیف کلاچ ست نمایید. اگر هم دلتون میخواد استایل اسپرت بزنید، میتونید تونیک ساده مشکی کوتاه رو با یک شلوار جین و کت چرم و کفش کتانی هماهنگ کنید و تیپی بی نظیر بسازید. جهت ساخت یک استایل مجلسی هم میشه که تونیک مشکی ساتن کلوش رو همراه با کفش پاشنه بلند مطابق با سلیقه و جواهرات درخشان و کیف کلاچ ست کنید. استایل های روزمره نیز نیازمند تونیک مشکی ساتن یقه داره که با شلوار جین و کتانی سفید و اکسسوری های ساده هستش و جذاب میشه.

تونیک ساتن مشکی

نکته های مهم واسه تونیک ساتن مشکی

اگه دلتون میخواد تا تونیک ساتن زیباتون سالم بمونه یادتون نره که حتما لباستون رو با دست بشورید و از طرفی هم از آب سرد و شوینده ای که ملایم باشه استفاده نمایید. تونیک رو به شکل پهن بر روی خشک کن پهن کنید و گوله نباشه. از اتو کردن به شکل مستقیم بر روی لباس ساتن خودداری کنید و همچنین لباس قشنگتون رو در فضای خشک و خنک نگهداری کنید. 

تونیک ساتن مشکی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها