|

انواع شال و روسری برای خانم ها / واسه خوشتیپ بودن اول باید بلدش باشی بانو

اگر شما هم بانویی هستید که میخواین همیشه خوش ظاهر دیده بشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید تا با انواع شال و روسری ها آشناییت پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل خانوما از اجزای مختلفی ترکیب و ساخته میشه. دیدین همیشه خانوما رو مسخره میکنن و به شوخی میگن خانوما دیرتر حاضر میشن؟ خب این مسئله بی دلیل نیست و اینکه شما به عنوان یک بانو چند آیتم در استایل دارید اهمیت فراوونی داره. بیاید کمی ملموس تر صحبت کنیم. یک خانوم برای داشتن یک استایل تکمیل نیاز به مانتو شلوار، شال و روسری، اکسسوری، کیف و کفش و حتی آرایش و رنگ لاک ناخن داره تا بتونه ظاهری کامل و جذاب داشته باشه. علاوه بر اینکه همه اینها رو باید در مدلشون با هم ست کنه، در رنگاشون هم توجه فراوونی داشته باشه تا بتونه زیبای ظاهرش رو به خوبی داشته باشه. 

اما بیاین کمی ریزبین تر بشیم. مثلا اینکه به شال و روسری ها بپردازیم. این آیتم در استایل جزو اکسسوری ها محسوب میشه که برای بانوان ایرانی بخشی الزامی هستش و میتونه تیپشون رو هم زیباتر کنه. شال و روسری ها انواع بسیار مختلفی دارند اینکه جنس شال و روسری شما چی باشه و طرحش رو با چه مدلی انتخاب کنید بستگی داره به رنگ پوست شما و سبک استایلی که دارید. در این مطلب میخوایم با انواع شال و روسری آشنا بشیم اگر شما هم قصد این رو دارید تا خوشتیپ تر از پیش بشید، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

6346

انتخاب شال و روسری، تفاوت در استایل و سلیقه

سلیقه و سبک دختران در انتخاب شال و روسری اهمیت فراوونی داره. مثلا خانوم هایی که علاقمند به استایل های اسپرت هستند شال بهترین گزینه واسشونه و میتونن ظاهری فانتزی و جوان پسندانه داشته باشند. در حالی که روسری یک انتخاب جذاب برای زنانی هستش که ستایل های کلاسیک و متین دوست دارند و دلشون میخواد ظاهر جا افتاده ای داشته باشند. اما خب با همه این تفاسیر در نهایت اونچه که اهمیت داره اینه که سلیقه واقعی افراد چیه.

653476

بهترین شال و روسری برای استایل کژوال

اگر استایل کژوالی دارید باید بدونید که استفاده از روسری های سبک مثل روسری نخی و شال با طراحی های مینیمال اما هماهنگ با مانتو و شلوار میتونه مناسب باشه. این سبک استایل برای بیرون رفتن های روزمره و فعالیت های معمول مثل رفتن به محل کارمون و یا خرید و دورهمی های دوستانه میتونه عالی باشه. استفاده از جنس هایی که سبک هستن و غیر لوکس، میتونن به افراد احساس آزادی و حس راحتی خوبی دیه بدن. در این استایل خیلی اهمیت داره که شال و روسری شما با مانتو و شلوارتون هماهنگی مناسبی ایجاد کنه. 

86374684

جذاب ترین شال و روسری برای استایل نیمه رسمی

نکته ای که تو تیپ های غیر رسمی اهمیت زیادی داره رنگ هستش که خب میتونه برا اون دست از بانوانی که به ظاهرشون خیلی ارزش میدن مناسب باشه. در واقع رنگ ها در ست های نیمه رمی میتونن مانور خوبی داشته باشند و مورد توجه قرار بگیرند. بنابراین دست شما در انتخاب رنگ شال و روسری، مانتو و شلوار بسیار باز است و میتونید با خیال راحت به رنگ و طرحی که دارند مطابق با ست سازی مورد نظر و سلیقتون توجه داشته باشید. اگر دوست دردی تا استایل نیمه رسمیتون تکمیل بشه پس از شال‌ های بلند با الگوی بستن فراخ و رها استفاده کنید. همچنین روسری‌ های سبک حریر و ابریشمی در این راستا میتونه خوب باشه و اغلب مد نظر خانوم ها در این سبک استایل ها می باشد.

96378

شال و روسری برای استایل رسمی

موقعیت هایی که رسمی هستن مثل عروسی ها و قرار های مهم معمولا اهمیت زیادی دارند، به همین دلیل خب نیازمنده لباس و آیتم های مناسب هستند. در این شرایط ها خب خرید و استفاده از شال و روسری مجلسی میتونه کمک خوبی در قدرت و جسارت افراد باشه. اگر قصد خرید شال و روسری مجلسی رو دارید بهترین جنس ها حریر و ابریشم هستند که خب به نظر ظرافت و نرمی که دارند خیلی ازشون استقبال میشه. چرا که این سبک میتونه کمترین اثر رو بر روی آرایش چهره داشته باشه. از طرفی هم انتخاب جنس شال و روسری میتونه روی مدل بستنش هم تاثیر فراوونی بزاره ، پس اگر قراره با مهمونی و یا مجلسی مهم برید، به شال و روسریتون توجه زیادی داشته باشید.

937489

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها